liliana
|
IZVIRNO SPOROČILO: ronja Muči me to, da ne vem, ali naj jo pustim na miru, če ji zaenkrat gre ali naj vseeno vadim z njo (oz. ji rečem, da naj gre vadit), ker je lahko ta učiteljica manj zahtevna in bo imela sicer kasneje težave, čeprav jih sicer ne bi imela, ker bi pač sproti vadili, pa nismo. Nočem, da ima težave, zato, ker se meni ni dalo z njo računat. Ampak če pa ni treba, pa ne bi - je meni tudi bolj luštno kaj drugega počet kot z njo poštevanko vadit:D. Štekaš? Samo nočem, da bi ona to lenobo plačevala. Ronja.....uporabiš zdravo kmečko pamet.....če vidiš, da bere, če vidiš da se sama nauči, kdaj se je rodil France Prešeren in kaj za praznika je 27. april, če vidiš, da brez problema računa, potem pač ne delaš z njo oz. je ne priganjaš.....če vidiš, da učiteljica daje ful domačih nalog (naša jih recimo praktično nič ne daje oz. jih da izredno redko.....eno vrstico nove črke za zapisati in to je skoraj vse).... Če pa vidiš, da kaj od tega ne gre, pa dete ne bo konec tu pa tam od 10 ali 15 minut dnevnega "delanja za šolo še poleg domače naloge".... IZVIRNO SPOROČILO: ronja Ne delam drame - sprašujem se, ker res veliko ljudi pravi, da delajo ogromno za šolo z otroki. Mi pa ne. In potem se jasno vprašam, a delamo slučajno mi narobe... Štekaš? Ja, za branje me ne skrbi, ker to itak slišim, da lepo bere, tu ni nekih strašnih odstopanj - mislim, težko fališ, to lahko laično čisto korektno oceniš. Ampak za recimo okolje, kot si rekla, tega se še nikoli nisem nič z njo učila in nisem vedela, da se to otroci učijo doma. Niti ga ne ponavljava ali karkoli nikoli nisem vedela, da bi morali znat kako tako reč ala rd od Prešerna ali karkoli. Pokaže mi, kaj so delali ob petkih, valjda. In kadar manjka, naredi naloge, ki so jih tačas delali v šoli, ko pride nazaj. To je pa to. Kadar je roditeljski in nam učiteljica reče, da naj to pa to delamo z njimi, preverim, ko pridemo domov, če to zna. Ali pa če se tu pogovarjamo, pa jo vprašam. In potem, ko zna, jo pustim na miru do naslednjega sestanka/takega pogovora:D. No, na naši šolji se okolje kar redno učijo.....in pri okolju imajo otroci tudi največ "težav".......ker pri nas dobijo za okolje že kar cele tekste...in to niso več le teksti: spomladi sije sonce in nabiramo zvončke, cvetejo trobentice in je muhasto vreme.......recimo, mora dete ločiti kaj je vremensko stanje in kaj je vremenski pojav, kako se imenuje praznik, ki ga praznujemo 27.4....... IZVIRNO SPOROČILO: ronja Meni se zdi, da se otroci dober dan in hvala kar sami naučijo z zgledom. Ali pa sva imela srečo, ne vem. Ampak se ne spomnim, da bi jih to kdajkoli učila. Vidijo, pa ponavljajo, ne vem zakaj je to lažje... Ker recimo za iz mize pospravit pa niti približno ni tako:D. Ne vem, zakaj ne, ampak tu je treba vsakič rečt... Pa za igrače sva tudi vsakega posebej morala vzgajat:D... no vidiš.....zgled in genski zapis vedno ni dovolj..... Joj, jaz sem sem se pa učila v srednji in potem še na faksu parkrat take blesarije (letnice čisto brezveznih zadev, kar se mene tiče), da sem se jih učila z namenom, da jih bom potem TAKOJ pozabila. Najhujše je bilo, da sem jih še čez 1 leto vedela! Prav na živce mi je šlo! No, do zdaj sem vse to veselo pozabila:). Jaz sem govorila o tem, da sem po opravljenem izpitu TAKOJ pozabila ves čas, ki sem ga porabila za učenje izpita.....neprespane noči in dneve...... Samo jaz spadam med tiste, precej redke ljudi izgleda , ki so se za odličen uspeh morali učiti......tako v osnovni, kot srednji šoli in potem še na faksu......ne zdaj ravno cele dneve, non stop, sem pa morala pogledati v knjige in ne samo domače naloge delati......tudi v osnovni šoli, sem se morala učiti......in nikoli mi ni to bilo nič čudnega, da se otrok uči.....
|