RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


Stanislava_ -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (7.10.2012 11:00:28)

IZVIRNO SPOROČILO: petea

če znajo ljudi vedno zaj... zaradi prepozno oddanih vlog, pa naj v kontra situacijah oni sami dovolj zanesljivo opravijo svoje delo v vseh korakih


Ni čudno, da te vedno zaj**, če tako posplošuješ.

Žal vam aktiven odnos kupec (držvljan) - dobavitelj (država) ni poznan. Tako kot v vsakem odnosu sta zanj potrebna dva, in kot taki smo tudi sami del njega. Je pa najlažje pi**, itak, in to kar vsepovprek. Saj je jasno, da je nekaj narobe tudi s prvo stranjo, če povsod najde samo slabo.

ps. verjetno sem prva, ki vsakemu pove, kar mu gre, običajno še šefu zraven, če prvi ni dojemljiv. Ampak samo z argumentom in direktno informacijo je naslednjič drugače.




Frodo Bisagin -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (7.10.2012 12:10:35)

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: petea

če znajo ljudi vedno zaj... zaradi prepozno oddanih vlog, pa naj v kontra situacijah oni sami dovolj zanesljivo opravijo svoje delo v vseh korakih


Ni čudno, da te vedno zaj**, če tako posplošuješ.

Žal vam aktiven odnos kupec (držvljan) - dobavitelj (država) ni poznan. Tako kot v vsakem odnosu sta zanj potrebna dva, in kot taki smo tudi sami del njega. Je pa najlažje pi**, itak, in to kar vsepovprek. Saj je jasno, da je nekaj narobe tudi s prvo stranjo, če povsod najde samo slabo.

ps. verjetno sem prva, ki vsakemu pove, kar mu gre, običajno še šefu zraven, če prvi ni dojemljiv. Ampak samo z argumentom in direktno informacijo je naslednjič drugače.


No evo, nekaj pod kar se bom kar podpisala....




petea -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (7.10.2012 22:08:28)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: petea

če znajo ljudi vedno zaj... zaradi prepozno oddanih vlog, pa naj v kontra situacijah oni sami dovolj zanesljivo opravijo svoje delo v vseh korakih


Ni čudno, da te vedno zaj**, če tako posplošuješ.

Žal vam aktiven odnos kupec (držvljan) - dobavitelj (država) ni poznan. Tako kot v vsakem odnosu sta zanj potrebna dva, in kot taki smo tudi sami del njega. Je pa najlažje pi**, itak, in to kar vsepovprek. Saj je jasno, da je nekaj narobe tudi s prvo stranjo, če povsod najde samo slabo.

ps. verjetno sem prva, ki vsakemu pove, kar mu gre, običajno še šefu zraven, če prvi ni dojemljiv. Ampak samo z argumentom in direktno informacijo je naslednjič drugače.



Stanislava_,
mene ne zaj... vedno. Po naravi sem optimistična in vedno pričakujem dobro rešitev zadev. Številne izkušnje v preteklih letih pa kar pogosto pretehtajo moj pozitivni pogled na določene situacije. Tako da postajam vedno bolj kritična in nepotrpežljiva do situacij, ki po nepotrebnem otežujejo življenje ljudem in jih postavljajo v situacije, ko bi morali na raznoraznih področjih vedeti več od uradnikov, ki se ukvarjajo samo z dokaj ozko specializiranim področjem.

Preberi, kaj piše - da ljudi (ne da mene) vedno zaj... zaradi prepozno oddanih vlog (zelo zelo redko popustijo in sprejmejo določene razloge kot upravičene);
če znajo ljudem tako gledati pod prste, pa naj na drugi strani sami vedno striktno in dosledno preverijo svoj del nalog - konkretno: kdaj in kako je oddal vlogo.
Če ena stran od druge zahteva popolnost, naj bo tudi ta prva (in močnejša) popolna in dosledna.


Osebno mi je aktivni odnos državljan - država zelo poznan; veliko sem v stiku z državnimi in javnimi organi iz različnih razlogov; moje izkušnje so mešane - velikokrat me pozitivno preseneti osebje, kjer - morda zaradi njihovega renomeja - naj sploh ne bi bilo mogoče česa doseči tako, da bi bil uporabnik zadovoljen;
po drugi strani pa sem že ogromnokrat doživela hladen tuš v inštitucijah, kjer bi se naj delalo npr. za neko izboljšanje ali spodbudo človeku.
In sama velikokrat pohvalim ljudi, ki znajo urediti zadevo v obojestransko zadovoljstvo ali ki dobro delajo. Tudi javno in tudi njihovim nadrejenim.



Čestitke za uspešno prvaštvo na področju posredovanja argumentov pristojnim. Se priporočam za kakšne izkušnje. Pridejo pogosto prav.


Da pa je odnos državljan-država kot kupec-dobavitelj, so pa lahko samo pobožne želje idealistov ... Ko bi se država le bila pripravljena naučiti kaj več o zakonitostih trga ...




petea -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (7.10.2012 22:10:13)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

Saj je jasno, da je nekaj narobe tudi s prvo stranjo, če povsod najde samo slabo.




Ne, z mano ni nič narobe. Jaz sem popolna. [sm=smiley2.gif] [sm=smiley36.gif] [sm=jezicek.gif]

Tistih nekaj napakic pa me dela edinstveno ...[sm=smiley1.gif]




Stanislava_ -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (7.10.2012 22:13:37)

IZVIRNO SPOROČILO: petea

mene ne zaj... vedno.


Potem pa ne posplošuj.

Tudi to je del aktivnega odnosa, objektiven pogled, ne pa kritizirerstvo in posploševanje kar povprek.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (7.10.2012 22:32:20)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Frodo Bisagin -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (8.10.2012 8:54:50)

IZVIRNO SPOROČILO: petea

Stanislava_,
mene ne zaj... vedno. Po naravi sem optimistična in vedno pričakujem dobro rešitev zadev. Številne izkušnje v preteklih letih pa kar pogosto pretehtajo moj pozitivni pogled na določene situacije. Tako da postajam vedno bolj kritična in nepotrpežljiva do situacij, ki po nepotrebnem otežujejo življenje ljudem in jih postavljajo v situacije, ko bi morali na raznoraznih področjih vedeti več od uradnikov, ki se ukvarjajo samo z dokaj ozko specializiranim področjem.


Ni delavka na salterju tista, ki ti po nepotrebnem otezuje zivljenje, temvec predpis s katerim ona nima nic in verjetno tudi njej otezuje zivljenje v priblizno enaki meri kot tebi.
Znasla sem se nekoc v situaciji, da sem urejala zadevo, ki je po sovje bila unikum... celo tako nepovprecna, da niti ni bila predvidena z zakonom... doticna oseba je padla neke vmes in nihce ni vedel kaj naj, ker doticna situacija ni bila predvidena nikjer... In potem smo vsi skupaj - drzavni usluzbenci in drzavljani malo mozgali in nasli resitev kako urediti zadeve. In ja, jaz sem vedela vec od njih, ker je to bial situacija, ki se me tice - oni na tovrstno situacijo niso niti pomislili, ker taksnega primera zadnjih 20 let niso imeli.

Preberi, kaj piše - da ljudi (ne da mene) vedno zaj... zaradi prepozno oddanih vlog (zelo zelo redko popustijo in sprejmejo določene razloge kot upravičene);


Popustijo tam, kjer jim dovoljujejo predpisi. Spomnim se tipa na blagajni za do 5 izdelkov v Merkatorju. Kar silil, pa je imel poln voz izdelkov, na kar ga trgovka vprasa, ce jo zeli pustiti brez sluzbe.. Tipu se vedno nic jasno.. pa mu razlozi, da je taksno pravilo in ce ga ona sprejme s tem vozom na blagajno ze jutri je lahko brez sluzbe.. pa ga se enkrat vprasa ce je res siguren, da je tako nujno in brez posledic , da mu mora tukaj na tej blagajni racunati, ceptrav jasno opise čemu je namenjena ta blagajna...
Enako je na raznih salterjih..... 

če znajo ljudem tako gledati pod prste, pa naj na drugi strani sami vedno striktno in dosledno preverijo svoj del nalog - konkretno: kdaj in kako je oddal vlogo.


Morajo gledati, stampilka pa ni vedno tako jasna na koverti, ki jo prejmes. Pogosto se zgodi, da ljudje niti ne napisejo datuma nba kaksni vlogi, se raje na dopisu... in sedaj naj bo usluzbenka se detektiv, ki bo lahko preverjala na posti razmazane stevilke ker je nekdo (pa po ptravici povedano je vecinoma tako) pozabil pravocasno oddati vlogo?
Ce naj bi to delali usluzbenci se ne cuditi, da toliko casa traja da se sploh kaksna odlocba spise. Vsak, ki je poskusal izslediti kaksno posiljko ve, da je za vcasih potrebno tudi kar nekaj krepkih ur... za eno posiljko, koliko ih pa usluzbenka dobi vsak dan...

Če ena stran od druge zahteva popolnost, naj bo tudi ta prva (in močnejša) popolna in dosledna.


Edino zakon in prepis zahteva spotovanje navedenih pravil. Kako zate, tako tudi za njih. Ti nisi obvezna spovajati zakon in imas pravico oddati zadeve z zamudo ter nositi predpisane posledice, usluzbenke nimajo pravice pozabiti na zakon, vendar imajo pravico ne preverjati minutazo na oddanih posiljkah.

Osebno mi je aktivni odnos državljan - država zelo poznan; veliko sem v stiku z državnimi in javnimi organi iz različnih razlogov; moje izkušnje so mešane - velikokrat me pozitivno preseneti osebje, kjer - morda zaradi njihovega renomeja - naj sploh ne bi bilo mogoče česa doseči tako, da bi bil uporabnik zadovoljen;
po drugi strani pa sem že ogromnokrat doživela hladen tuš v inštitucijah, kjer bi se naj delalo npr. za neko izboljšanje ali spodbudo človeku.
In sama velikokrat pohvalim ljudi, ki znajo urediti zadevo v obojestransko zadovoljstvo ali ki dobro delajo. Tudi javno in tudi njihovim nadrejenim.


Zanimivo, da na zacetku posta ko grajas govoris u usluzbencih, ko pa govoris o pohvalah govoris o ljudeh....  (v vprasanju je tvoja osebna kategorizacija)




petea -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (8.10.2012 9:53:50)


IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin

Morajo gledati, stampilka pa ni vedno tako jasna na koverti, ki jo prejmes. Pogosto se zgodi, da ljudje niti ne napisejo datuma nba kaksni vlogi, se raje na dopisu... in sedaj naj bo usluzbenka se detektiv, ki bo lahko preverjala na posti razmazane stevilke ker je nekdo (pa po ptravici povedano je vecinoma tako) pozabil pravocasno oddati vlogo?
Ce naj bi to delali usluzbenci se ne cuditi, da toliko casa traja da se sploh kaksna odlocba spise. Vsak, ki je poskusal izslediti kaksno posiljko ve, da je za vcasih potrebno tudi kar nekaj krepkih ur... za eno posiljko, koliko ih pa usluzbenka dobi vsak dan...


Frodo,
uslužbenec, ki sprejema pošto, napiše osnovne podatke o prejetih pošiljkah: pošiljatelja, vrsto pošiljke (navadna, priporočena), datum (v določenih zadevah tudi uro) prejema (in pri priporočenih pošiljkah je to datum oddaje na pošto). To je njegovo delo. Za posamezno pošiljko vzame nekaj minut, da prebere podatke na kuverti in na pismu. Več ur pa traja samo s konkretno pavzo med delom. Ničesar ne rabiš izslejevati na pošti.

In prejeta pošta se takoj razvrsti, popiše in se jim določi šifra.
Šele tako opremljena, v spisu, z vsemi formalnimi podatki potuje k dotičnim uradnilom, ki jo rešujejo. Ali pač pospravijo v kakšen predal za kasnejše ubadanje z zadevo.


IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin
Zanimivo, da na zacetku posta ko grajas govoris u usluzbencih, ko pa govoris o pohvalah govoris o ljudeh.... (v vprasanju je tvoja osebna kategorizacija)


Delno je povezava pohvala - ljudje bila zapisana bolj zato, da nisem vedno uporabljala istih izrazov, delno pa posledica tega, da se vse, kar priporočam ali pohvalim drugim, ne nanaša nujno na neke (javne) ustanove - lahko gre tudi za čisto privat zadeve. Tudi zato je zapisan izraz ljudje.
Sama se različnih zadev lotevam s pričakovanjem, da bo razplet ugoden, da bo rešljiv in da bo izpeljano brez nepotrebnih zapletov in poti.

Pogosto je tako.

Vedno pa ne.
Ja, in me jezi, ko ta kratko potegnejo 'navadni ljudje', ker so pristojni iz raznoraznih razlogov zatajijo pri svojem delu.




Frodo Bisagin -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (8.10.2012 23:41:14)

IZVIRNO SPOROČILO: petea
Frodo,
uslužbenec, ki sprejema pošto, napiše osnovne podatke o prejetih pošiljkah: pošiljatelja, vrsto pošiljke (navadna, priporočena), datum (v določenih zadevah tudi uro) prejema (in pri priporočenih pošiljkah je to datum oddaje na pošto). To je njegovo delo. Za posamezno pošiljko vzame nekaj minut, da prebere podatke na kuverti in na pismu. Več ur pa traja samo s konkretno pavzo med delom. Ničesar ne rabiš izslejevati na pošti.

In prejeta pošta se takoj razvrsti, popiše in se jim določi šifra.
Šele tako opremljena, v spisu, z vsemi formalnimi podatki potuje k dotičnim uradnilom, ki jo rešujejo. Ali pač pospravijo v kakšen predal za kasnejše ubadanje z zadevo.


Napisala si jasno: datum prejema (na uradu, sluzbi...). Vse posiljke niso priporocene, da bi bil razviden datum oddaje z nalepke.

IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin
Zanimivo, da na zacetku posta ko grajas govoris u usluzbencih, ko pa govoris o pohvalah govoris o ljudeh.... (v vprasanju je tvoja osebna kategorizacija)


Delno je povezava pohvala - ljudje bila zapisana bolj zato, da nisem vedno uporabljala istih izrazov, delno pa posledica tega, da se vse, kar priporočam ali pohvalim drugim, ne nanaša nujno na neke (javne) ustanove -


Ja, povezava je pohvala. Izogibas se pohvaliti usluzbence, ker jih locujes od (navadnih) ljudi, tako kot spodaj. Korenine so globje, samo to ni ne mesto, ne čas, pa tudi ni potrebe o tem razglabljat.

Ja, in me jezi, ko ta kratko potegnejo 'navadni ljudje', ker so pristojni iz raznoraznih razlogov zatajijo pri svojem delu.


Tudi tista na salterju je navaden clovek, ki ima doma morda bolnega otroka, nemocne starse, tezave, krize in oslarije... In kljub temu, si ona ne sme dovoliti, da se zmoti - vsi drugi si pa lahko, ker je to - clovesko...




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (10.10.2012 9:25:14)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (10.10.2012 9:32:19)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (10.10.2012 9:47:30)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Tejči -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (10.10.2012 14:17:10)

Po parih komentarjih sem nehala brati, imam pa eno vprašanje. Ravno danes sem bila na CSD, ker sem bila mnenja, da so mi bili vzeti napačni prihodki pri izračunu subvencije za malico in kosilo, ter upoštevano premoženje, ki ne bi smelo biti upoštevano. Ko z socialno delavko pridemo do končne ugotovitve, da so dohodki upoštevani pravilno, premoženje nepravilno, ugotovimo, da tega postopka ni vodila ta delavka in mi ona tega ne more popraviti (seveda s pritožbo). Spodaj je bila napisana druga soc. delavka, podpisana pa ena čisto tretja... a ni to "malo" mimo pravil??? OK, razumem, ta druga soc. delavka je na bolniški in njene stranke mora prevzeti nekdo drug, a potem ne more biti pod njo podpisana ena tretja... (Primer: Postopek vodil: Katja Hruška, lastnoročno podpisana Jerca Milek) Kaj mi je za narediti, če mi ta tretja ne bo hotela upoštevati pritožbe??? Vem, da je komplicirano napisano, a po tretjem branju, vam bo že jasno[sm=smiley1.gif]




petea -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (10.10.2012 14:29:59)

pritožbe praviloma ne rešuje tisti, ki je odločbo sestavil

ne rešujejo se zadeve v stilu, da pa nekdo ne bo hotel upoštevati pritožbe - pritožbo se mora upoštevati, tako da se ti s tem, da ti naj sedaj, ker je nekdo na bolniški, sploh daš pritožbo, ne rabiš preveč ukvarjat -> ti samo oddaš pritožbo na zadeve, ki so napačno upoštevane, na koga nasloviti in do kdaj imaš čas, pa ti piše na zadnji strani odločbe (pravni nauk);

možnosti pa sta dve:
- ali bo kar CSD odpravil prvo odločbo in izdal popravljeno drugo,
- ali bodo zadevo poslali v reševanje ministrstvu kot drugostopenjskemu, torej pritožbenemu organu




benika -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (10.10.2012 15:28:17)

Tejči, ti samo lepo pritožbo napiši in jo oddaj, potem se pa ne sekiraj, kdo jo bo obravnaval. obravnavati jo morajo, pa če jo obravnava Katja Hruška, Jerca Milek ali pa Bogdan Ježek.




liliana -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (10.10.2012 19:23:32)


IZVIRNO SPOROČILO: metulj333




Frodica - to se mi ne zdi dobra utemeljitev... ce bi vsi utemeljili svojo malomarnost takole, potem lahko npr. kirurgu oprostimo usodno napako iz gornjih razlogov...


Marsikdaj se tudi zdravnik zmoti....vendar to pripišejo raznoraznim zapletom po operaciji, posegu.....

In tako kot se lahko zdravnik zmoti, tako kot mama ob vsej svoji skrbi za otroke pozabi oddati vlogo, ki jo ima že mesec dni doma na CSD, tako kot pozabimo odnesti knjigo v knjižnico, tako se lahko zmoti tudi referentka na CSD in pošto, ki je bila oddana 31. avgusta, pomotoma vpiše pod september....

in če lahko oprostimo malomarnost sebi ali pa kaki drugi trpeči mamici, da je čakala z vlogo na zadnji dan (ker je to tudi malomarnost), lahko oprostimo malomarnost tudi referentki na CSD, ker roko na srce, je zadnjih nekaj mesecev res zasipana z delom....

Ker motiti se je namreč človeško......in vsaka od nas je včasih malomarna in se zmoti....tako doma, kot tudi v službi......




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]