Frodo Bisagin -> RE: CSD - napake, napačne informacije, zavajanja (8.10.2012 8:54:50)
|
IZVIRNO SPOROČILO: petea Stanislava_, mene ne zaj... vedno. Po naravi sem optimistična in vedno pričakujem dobro rešitev zadev. Številne izkušnje v preteklih letih pa kar pogosto pretehtajo moj pozitivni pogled na določene situacije. Tako da postajam vedno bolj kritična in nepotrpežljiva do situacij, ki po nepotrebnem otežujejo življenje ljudem in jih postavljajo v situacije, ko bi morali na raznoraznih področjih vedeti več od uradnikov, ki se ukvarjajo samo z dokaj ozko specializiranim področjem. Ni delavka na salterju tista, ki ti po nepotrebnem otezuje zivljenje, temvec predpis s katerim ona nima nic in verjetno tudi njej otezuje zivljenje v priblizno enaki meri kot tebi. Znasla sem se nekoc v situaciji, da sem urejala zadevo, ki je po sovje bila unikum... celo tako nepovprecna, da niti ni bila predvidena z zakonom... doticna oseba je padla neke vmes in nihce ni vedel kaj naj, ker doticna situacija ni bila predvidena nikjer... In potem smo vsi skupaj - drzavni usluzbenci in drzavljani malo mozgali in nasli resitev kako urediti zadeve. In ja, jaz sem vedela vec od njih, ker je to bial situacija, ki se me tice - oni na tovrstno situacijo niso niti pomislili, ker taksnega primera zadnjih 20 let niso imeli. Preberi, kaj piše - da ljudi (ne da mene) vedno zaj... zaradi prepozno oddanih vlog (zelo zelo redko popustijo in sprejmejo določene razloge kot upravičene); Popustijo tam, kjer jim dovoljujejo predpisi. Spomnim se tipa na blagajni za do 5 izdelkov v Merkatorju. Kar silil, pa je imel poln voz izdelkov, na kar ga trgovka vprasa, ce jo zeli pustiti brez sluzbe.. Tipu se vedno nic jasno.. pa mu razlozi, da je taksno pravilo in ce ga ona sprejme s tem vozom na blagajno ze jutri je lahko brez sluzbe.. pa ga se enkrat vprasa ce je res siguren, da je tako nujno in brez posledic , da mu mora tukaj na tej blagajni racunati, ceptrav jasno opise čemu je namenjena ta blagajna... Enako je na raznih salterjih..... če znajo ljudem tako gledati pod prste, pa naj na drugi strani sami vedno striktno in dosledno preverijo svoj del nalog - konkretno: kdaj in kako je oddal vlogo. Morajo gledati, stampilka pa ni vedno tako jasna na koverti, ki jo prejmes. Pogosto se zgodi, da ljudje niti ne napisejo datuma nba kaksni vlogi, se raje na dopisu... in sedaj naj bo usluzbenka se detektiv, ki bo lahko preverjala na posti razmazane stevilke ker je nekdo (pa po ptravici povedano je vecinoma tako) pozabil pravocasno oddati vlogo? Ce naj bi to delali usluzbenci se ne cuditi, da toliko casa traja da se sploh kaksna odlocba spise. Vsak, ki je poskusal izslediti kaksno posiljko ve, da je za vcasih potrebno tudi kar nekaj krepkih ur... za eno posiljko, koliko ih pa usluzbenka dobi vsak dan... Če ena stran od druge zahteva popolnost, naj bo tudi ta prva (in močnejša) popolna in dosledna. Edino zakon in prepis zahteva spotovanje navedenih pravil. Kako zate, tako tudi za njih. Ti nisi obvezna spovajati zakon in imas pravico oddati zadeve z zamudo ter nositi predpisane posledice, usluzbenke nimajo pravice pozabiti na zakon, vendar imajo pravico ne preverjati minutazo na oddanih posiljkah. Osebno mi je aktivni odnos državljan - država zelo poznan; veliko sem v stiku z državnimi in javnimi organi iz različnih razlogov; moje izkušnje so mešane - velikokrat me pozitivno preseneti osebje, kjer - morda zaradi njihovega renomeja - naj sploh ne bi bilo mogoče česa doseči tako, da bi bil uporabnik zadovoljen; po drugi strani pa sem že ogromnokrat doživela hladen tuš v inštitucijah, kjer bi se naj delalo npr. za neko izboljšanje ali spodbudo človeku. In sama velikokrat pohvalim ljudi, ki znajo urediti zadevo v obojestransko zadovoljstvo ali ki dobro delajo. Tudi javno in tudi njihovim nadrejenim. Zanimivo, da na zacetku posta ko grajas govoris u usluzbencih, ko pa govoris o pohvalah govoris o ljudeh.... (v vprasanju je tvoja osebna kategorizacija)
|
|
|
|