petea
|
IZVIRNO SPOROČILO: liliana IZVIRNO SPOROČILO: petea moje mnenje o tej temi - starši odločamo o hrani, vrtci seveda ne smejo in ne rabijo postati posredniki za vse (ne-)mogoče reklame in izdelke - so vseeno neko sito, skozi katerega ne sme iti vse, kar se nek marketingar spomni; tako ali drugače od pedagogov pričakujem, da naredijo neko osnovno selekcijo zadev, ki jih ponujajo ali vsaj dopuščajo v svoji ustanovi V bistvu kaj takega v našem vrtcu nisem opazila.....da bi bili posredniki za vse mogoče in nemogoče reklame...... revije, zavarovanja, jezikovni tečaji, športna vadba ... to je del področij, za katere se spomnim, da sem videla oglase v teh tednih po vrtčevskih hodnikih IZVIRNO SPOROČILO: liliana IZVIRNO SPOROČILO: petea IZVIRNO SPOROČILO: petea in četudi reklamirane izdelke delajo navadni ljudje iz sosednje ulice, njihova zaposlitev zame ni dovolj tehten razlog, da se z njim vse vprek utemeljuje ali opravičuje izdelava množice škodljivih ali zdravju manj primernih izdelkov - naj se prilagodijo zadeve/izdelki tako, da bomo oboji na boljšem, tako potrošniki kot ponudniki; Problem je, ker je danes zdravju škodljivo praktično vse kar nas obdaja......tudi to nas "učijo" reklame .....od plombe v zobu, preko salame in mleka do avtomobila, računalnika in telefona..... In ker se vseemo ne moremo odpovedati, delamo pač neko svojo selekcijo.....eni ne jedo salam, drugi mesa, tretji ne gledajo televizije.....in tistemu čemur se odpovemo, pač posvečamo potem več pozornosti in nas grozno moti, če se tisto, čemur smo se mi odpovedali oglašuje...... ja, težava je le, ker so otroci že toliko obkroženi z določenimi znamkami in logotipi, da jih povsod prepoznavajo in se odločajo zanje; malo je lažje za starše, če vedo, da otroci vsaj del časa (v vrtcu) niso izpostavljeni tem vplivom ter da bodo posledično lažje sami odločili, kaj je zanje in otroke sprejemljivo IZVIRNO SPOROČILO: liliana IZVIRNO SPOROČILO: petea na srečo marketinških služb veliki večini ljudi manjka kritičnosti in znanja o vplivih reklam na naše nakupovalne navade ... Pa dajmo.....recimo sporni koledar poli....kako ta vpliva na nakupovalno navado 4 letnika? Moji otroci obožujejo Poli - a to so bili drugi vplivi (TV, stari starši); so bili zelo navdušeni, ko so dobili koledarje, kjer so takoj prepoznali, za kaj gre in v trgovini še vedno najdejo med celo množico drugih klobas to 'ta pravo' - in to že pri dveh letih, ne komaj pri štirih P.S.1: koledar je bil zanimiv samo za pokazat staršem na poti iz vrtca, doma je obležal nepregledan med raznimi prospekti P.S.2: v zadnjem času to navdušenje nad Poli precej zmanjšalo - enako je bilo po določeni starosti tudi pri mojih nečakih
|