Anonimen -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (4.8.2011 12:48:31)
|
IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka Pismo, pa saj ne gre septembra maturo pisat, ki bi odločala kar precej o nadaljnem življenju. Dete gre v pri razred. V prvi razred, in nekateri otroci, starši si niti ne predstavljajo kaj to pomeni. In kot je ena že napisala, razlike pri tako malih otrocih, v mesecih, so zelo velike. Zakaj bi zdaj še nekdo staršem standarde razlagal, jih dodatno zmedel in povzročil še večji pritisk. Dam stavit, da takoj, ko bi stariš dobil standarde, bi še pogledat kaj njihov že ve in kaj ne. Par bi se jih celo naslo, da bi otroka forsirali, da mora vaditi, vaditi... In tako se bi tak vstop v šolo ne zdi popolnoma nič primeren. Ko se bomo pa vsi navadili na šolo, na to kaj pomenijo obveznosti, in kaj pravzaprav šola je, in ko bodo otroci sposobi preživeti več kot pol ure pri eni snovi in ko se bo "pouk" dejansko začel, bom pa siguro vprašala kaj so to standardi in zakaj, je dobil tak in tak opis. Enostavno, ker sem pač radovedna. Poleg tega ne vem niti zakaj taka napetost, okrog teh standardov. Saj standarde za višje razrede poznamo. Pa si sigurna, da veš kaj pomeni 2, 3, 4, 5, in nezadostno? Si sigurna? jaz imam tudi končan faks, pa če pogledam nazaj v osnovo šolo in v srednjo šolo, pa tudi na faks, in se boš verjeto tudi ti strinjala, da je to velikokrat ocena volje učitelja, odnosa učenca do učitelja, poznanstva s starši, okolja.... In ne dejansko ocena znanja. V petih stavkih itak noben ne more preveriti znanja, poleg tega pa je za enega učitelja dovelj za trojko to kar pi drugem za petko. Kaj pomeni zate, da zna geometrijske like, če to piše kot sem prebrala v standardu. Lahko to piše meni in lahko tebi in dam stavit, da bove zelo različno obvladale geometrijske like. Pomembnejše od standardov je, da otrok vstopi v šolo brez stresa ( kar nam uspe samo, če starši ne bomo pod stresom in se spraševali, če slučajno sosedova Micka že zdaj ve vse po standardih), da se zna otrok znajti, in da že zdaj pomagamo otroku razviti pozitiven odnos do šole in dela v šoli. In ja, že to se mi zdi velika obremenitev za starša in otroka. Pa prijeten vstop v šolo želim vsem. P.s. Jaz bom mojemu otroku za zajtrk spekla makovo potico, da bo bolj pameten! [sm=jezicek.gif] podpišem, če smem [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] sploh pa je minimalni standard enak oceni 2 (t.j. da izdela razred). Minimalni standardi so dosežki praviloma vseh učencev/učenk na določeni razvojni stopnji in izhajajo iz ciljev preverjanja in ocenjevanja. Učenec/učenka, ki te standarde doseže, naj bi bil-a pozitivno ocenjen-a. Ravnanje v primerih, ko vsi minimalni standardi niso doseženi, je stvar presoje učitelja/učiteljice. Temeljni standardi so povezani z najpomembnejšimi matematičnimi znanji. Učitelj/učiteljica si mora prizadevati, da vsi učenci/učenke v čim večji meri dosežejo temeljne standarde. Zahtevnejši standardi opisujejo nivo znanj, ki jih predvidoma doseže le del učencev/učenk. vir kar pa je slabo pri opisnem ocenjevanju, pa je, da je seveda napisano, kaj vse otrok obvlada in to daje staršu občutek, da je otrok genij, čeprav v resnici dosega le minimalne standarde. seveda je potem šok, ko pridejo ocene. ful staršev si verjetno jasno predstavlja npr. tole: Pri razcepu števil na prafaktorje uporabi pravila o deljivosti števil. Na pamet določi največji skupni delitelj in najmanjši skupni večkratnik dveh števil.
|
|
|
|