tecnobica -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 7:50:14)
|
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang IZVIRNO SPOROČILO: tecnobica Meni se zdi branje standardov znanja na roditeljskem sestanku brezveze. Itak bi vse mame zehale zraven. Na internetu imaš javno dostopne nove učne načrte, pa si jih preberi. Sicer pa imaš enkrat mesečno govorilno uro (po potrebi lahko tudi večkrat) pa se sproti pozanimaj, kaj se učijo in kaj mora znati. Se strinjam, branje bi bilo brezveze, zato pa se mi zdi prav, da se jih napiše na list, sfotokopira in razdeli staršem. Še toliko bolj zato, ker so zdaj zapisani za celo triado naenkrat in učitelj sam izbere katere bo realziral zdaj in katere druga leta. A naj jaz vem kar sama od sebe, katere je izbral? Zakaj bi si morala jaz na internetu iskati učne načrte? To ni moja naloga! Dolžnost učitelja je, da jih predstavi tako kot tudi standarde in kriterije ocenjevanja. Mogoče bi bilo res dobro, da jih napiše in obesi nekam v razred. Sicer pa, kot sem napisala, se učitelj še sredi leta lahko odloči, da bo črke jemal ali ne. In potem, če bi napisal, da jih bo, do konca leta se jih pa ne bodo učili, ker razred ni bil pripravljen, ga bodo starši obtoževali, kaj se gre. Drugače, kot mi je znano, menda naredijo avgusta kratek sestanek za starše prvčkov zato, da izvedo, kako bo potekal prvi šolski dan in tisto, kar je potrebno vedeti do takrat. Potem pa itak pride enkrat sredi septembra še en roditeljski sestanek, kjer se predstavijo tudi standardi. Tako da ne prehitro obtoževat učiteljice. Škoda, da jo že zdaj grdo gledaš, ko pa jo boš morala gledati vsaj še eno, če ne kar tri leta. V septembru pa spet ne bodo toliko snovi vzeli in ocenjevali, da bi ti nujno morala vedet, kaj mora tvoj otrok znati. Pa še nekaj. Glede na to, da ste informativni roditeljski sestanek že imeli, si mogoče pomislila, da učiteljica še ni imela vsega narejenega? Ker je tudi sama morala preštudirati 6 učnih načrtov, ki so vsi prenovljeni. Imeli so sicer informativni sestanek, kjer pa nis(m)o izvedeli prav nič in vse delo sloni na učitelju samem. IZVIRNO SPOROČILO: *bubi* Tiste, ki že imate šolarčke in pišete o tem opisnem ocenjevanju.... ali zraven tega, kar je otrok dosegel, piše tudi, česa ni dosegel, pa bi naj? Bubi, v opisni oceni ne sme biti zapisano, česa otrok še ne zna, ker to lahko negativno vpliva na njega in starše. No, meni se zdi to največja neumnost. Učenci tri leta "vse" znajo, pridejo pa v četrti razred, so pa trojke in dvojke. Pol se pa mame sprašujejo, zakaj kar od enkrat nič ne zna, če je pa prej bil 3 leta "odličnjak".
|
|
|
|