RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


liliana -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (2.8.2011 23:50:04)

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang


Se strinjam, branje bi bilo brezveze, zato pa se mi zdi prav, da se jih napiše na list, sfotokopira in razdeli staršem. Še toliko bolj zato, ker so zdaj zapisani za celo triado naenkrat in učitelj sam izbere katere bo realziral zdaj in katere druga leta. A naj jaz vem kar sama od sebe, katere je izbral?
Zakaj bi si morala jaz na internetu iskati učne načrte? To ni moja naloga! Dolžnost učitelja je, da jih predstavi tako kot tudi standarde in kriterije ocenjevanja.


Sproti gledaš otrokove zvezke pa vidiš katere standarde znanja je učitelj izbral....in to se mora otrok potem učiti in osvojiti.......[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]








liliana -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (2.8.2011 23:51:36)

IZVIRNO SPOROČILO: *bubi*

Tiste, ki že imate šolarčke in pišete o tem opisnem ocenjevanju.... ali zraven tega, kar je otrok dosegel, piše tudi, česa ni dosegel, pa bi naj?



Baje ne smejo direktno napisati, da otrok nečesa ni dosegel.......




urška -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (2.8.2011 23:58:27)

jaz bi napisala samo tole, kar se tiče kenguruja. naloge v prvem razredu so take, da jih bo otrok ki so mu zadeve jasne, nalogo rešil brez problemov, potem ko mu nekdo prebere navodila. če mu vprašanje ni jasno, lahko sam petkrat prebere pa mu to ne bo nič pomagalo. naloge so namreč logične, vsebujejo seštevanje/odšetavnje do 10, kar pa do marca, ko to tekmovanje poteka, otroci že znajo.
primer: pred leti je bila ena naloga, kjer je bil narisan labirint in veverica na začetku. v labirintu so bili narisani lešniki. vprašanje je bilo: koliko lešnikov največ lahko veverica pobere na poti do cilja. potem so bili spodaj 4 možni odgovori. in pri taki nalogi ne vem zakaj bi bilo otroku, ki zna brat kaj lažje.
pri tem tekmovanju je pomembno predvsem to, da se otroke nauči, da za napačen odgovor dobijo minus točko. to pomeni, da če napačno reši je minus točka, če pa naloge ne reši je pa nič točk. to veliko otrok ne ve in zato dostikrat malček slabši rezultati.




urška -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (2.8.2011 23:59:03)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: *bubi*

Tiste, ki že imate šolarčke in pišete o tem opisnem ocenjevanju.... ali zraven tega, kar je otrok dosegel, piše tudi, česa ni dosegel, pa bi naj?



Baje ne smejo direktno napisati, da otrok nečesa ni dosegel.......



to je res ja.




skuštrana -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 0:37:58)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang


Ampak naši pozabljajo, da bi se morali pred tem lotiti še temeljite prenove predšolske vzgoje. Ker pride veliko otrok, ki nimajo pojma, kaj naj delajo z zvezkom. Potem jih pa hkrati uči orientacije v zvezku in zapisovanja črk.






Moja prijateljica je učiteljica v osnovni šoli.....v prvih razredih......in ona pravi, da bi bilo mnogo bolje, da bi predšolska vzgoja (beri starši in vzgojitelji) naučili otroka rit brisati in vezalke zavezati, ne pa da ga učijo brati, pisati in seštevati.......




Liliana, točno tole nam je rekla naša učiteljica na prvem roditeljskem sestanku Da naj nas nič ne skrbi ker naš otrok še ne zna pisati, da pa naj le poskrbimo da si bo znal sam rit obrisat in čevlje zavezat. In se čisto strinjam.




Amai -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 7:26:00)

Mi smo dobili na listu papirja standarde znanja, ki naj bi jih dosegel v prvem razredu za vsak predmet posebej, na prvem roditeljskem sestanku avgusta. In če ne bi imela teh kriterijev, ne bi mogla razumeti zaključnega spričevala. Pa seveda s pomočjo prijateljice, ki ima že starejšega otroka [sm=smiley1.gif] Npr. standard je "opredeli predmete v prostoru".... Potem gre pa za igro besed: "samostojno opredeli predmete v prostoru"; "večinoma opredeli predmete v prostoru"; "opredeli predmete s pomočjo učitelja".... tako so meni razložili, lahko tudi da ni prav.... Ne bodo pa napisali nikoli "ne opredeli predmete v prostoru"...




bumerang -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 7:45:22)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Moja prijateljica je učiteljica v osnovni šoli.....v prvih razredih......in ona pravi, da bi bilo mnogo bolje, da bi predšolska vzgoja (beri starši in vzgojitelji) naučili otroka rit brisati in vezalke zavezati, ne pa da ga učijo brati, pisati in seštevati.......



To vsekakor. Poleg tega pa bi jih morali naučiti še kako se pravilno sedi in pravilno drži barvico in ne pustiti, da to otroci delajo kar prosto tako kot se jim zazdi, in vaditi orientacijo v prostoru, na telesu in na papirju. In povleči kakšno črto in igrati igre z glasovi. Tako kot so to počeli prej v mali šoli in kot to počnejo tudi v svetu.
No, na srečo se tu in tam nekatere vzgojiteljice tega zavedajo in to tudi počnejo ampak mi nismo imeli te sreče.

Jo boš vprašala letos, če je s prvošolci, če je res dovolj, da znajo rit brisat.


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Sproti gledaš otrokove zvezke pa vidiš katere standarde znanja je učitelj izbral....in to se mora otrok potem učiti in osvojiti.......[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]



Gledat zvezke je premalo. Večino standardov je skritih v praktičnem delu, sploh v prvem razredu.
Pa tudi če bi slučajno bilo... zakaj bi morala jaz standarde stiskat in lovit?


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Baje ne smejo direktno napisati, da otrok nečesa ni dosegel.......



To so bila navodila petnajstih let nazaj, v času, ko se je pisalo še proste spise o učencih. Že leta ni več tega "navodila", uradno pa itak nikoli ni bilo.

IZVIRNO SPOROČILO: Amai

Ne bodo pa napisali nikoli "ne opredeli predmete v prostoru"...


O, nekateri pa bodo. Tudi in predvsem med letom.
Tole opisno ocenjevanje je naredilo veliko škodo znanju otrok. Tudi zaradi tega, ker staršem, kot je videti tudi iz teh zapisov, sploh ni razloženo kaj so to standardi znanja, kateri so in kako se zapise bere.
Edina, ki je bila ustrezno poučena, je bila Amai. Urška pa je v nulo povzela smisel matematičnega tekmovanja.


No, še me zanima, še za ostale, ki se še niso oglasili.




tecnobica -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 7:50:14)


IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

IZVIRNO SPOROČILO: tecnobica

Meni se zdi branje standardov znanja na roditeljskem sestanku brezveze. Itak bi vse mame zehale zraven. Na internetu imaš javno dostopne nove učne načrte, pa si jih preberi. Sicer pa imaš enkrat mesečno govorilno uro (po potrebi lahko tudi večkrat) pa se sproti pozanimaj, kaj se učijo in kaj mora znati.


Se strinjam, branje bi bilo brezveze, zato pa se mi zdi prav, da se jih napiše na list, sfotokopira in razdeli staršem. Še toliko bolj zato, ker so zdaj zapisani za celo triado naenkrat in učitelj sam izbere katere bo realziral zdaj in katere druga leta. A naj jaz vem kar sama od sebe, katere je izbral?
Zakaj bi si morala jaz na internetu iskati učne načrte? To ni moja naloga! Dolžnost učitelja je, da jih predstavi tako kot tudi standarde in kriterije ocenjevanja.


Mogoče bi bilo res dobro, da jih napiše in obesi nekam v razred. Sicer pa, kot sem napisala, se učitelj še sredi leta lahko odloči, da bo črke jemal ali ne. In potem, če bi napisal, da jih bo, do konca leta se jih pa ne bodo učili, ker razred ni bil pripravljen, ga bodo starši obtoževali, kaj se gre.

Drugače, kot mi je znano, menda naredijo avgusta kratek sestanek za starše prvčkov zato, da izvedo, kako bo potekal prvi šolski dan in tisto, kar je potrebno vedeti do takrat. Potem pa itak pride enkrat sredi septembra še en roditeljski sestanek, kjer se predstavijo tudi standardi. Tako da ne prehitro obtoževat učiteljice. Škoda, da jo že zdaj grdo gledaš, ko pa jo boš morala gledati vsaj še eno, če ne kar tri leta. V septembru pa spet ne bodo toliko snovi vzeli in ocenjevali, da bi ti nujno morala vedet, kaj mora tvoj otrok znati.

Pa še nekaj. Glede na to, da ste informativni roditeljski sestanek že imeli, si mogoče pomislila, da učiteljica še ni imela vsega narejenega? Ker je tudi sama morala preštudirati 6 učnih načrtov, ki so vsi prenovljeni. Imeli so sicer informativni sestanek, kjer pa nis(m)o izvedeli prav nič in vse delo sloni na učitelju samem.



IZVIRNO SPOROČILO: *bubi*

Tiste, ki že imate šolarčke in pišete o tem opisnem ocenjevanju.... ali zraven tega, kar je otrok dosegel, piše tudi, česa ni dosegel, pa bi naj?



Bubi, v opisni oceni ne sme biti zapisano, česa otrok še ne zna, ker to lahko negativno vpliva na njega in starše. No, meni se zdi to največja neumnost. Učenci tri leta "vse" znajo, pridejo pa v četrti razred, so pa trojke in dvojke. Pol se pa mame sprašujejo, zakaj kar od enkrat nič ne zna, če je pa prej bil 3 leta "odličnjak".




bumerang -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 8:09:19)

Glede na to, kako je zapisan učni načrt za slovenščino in kako je bil predstavljen in kaj je bilo učiteljem povedano, je zelo neverjetno, da bi se našel kdo od učiteljev, ki v prvem razredu ne bi jemal vsaj velikih tiskanih črk.
Zastavljeni standardi se preko leta seveda lahko spremenijo in še več - določeni učenci lahko dosežejo tudi standarde, ki jih je učitelj pustil za kasneje, in če se to zgodi, učitelj pač to tako ali drugače sporoči. Ampak če ne sporoči niti na začetku leta, katere namerava obdelat, je malo verjetno da bo kasneje sporočal spremembe.

Ja, konec avgusta naj bi bil sestanek. Pri nas ga ne bo, bo kar konec septembra. In tako kot se zdi, standardi ne bodo razloženi. Tudi prejšnja leta niso bili. Razloženih ni bilo še en kup drugih stvari. Praktično izgleda, da je stvar staršev samo nakup šolskih pripomočkov in knjig in izpolnjevanje obrazcev.
Če bi jih imela namen razložiti in nanje še ni bila pripravljena, potem je morala to povedati oz. povedati vsaj to, da se je učni načrt spremenil in da je predviden program drugačen kot prejšnja leta.

Enostavno ni res, da ne sme biti zapisano, da otrok nečesa ne zna. In veliko bolj bo na otroka in starše vplivalo to, da po treh letih "znanja" pade na dvojke, kot to, da učitelj zapiše, da otrok nečesa še ne zna.




Anonimen -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 8:13:17)

Bubi, v opisni oceni ne sme biti zapisano, česa otrok še ne zna, ker to lahko negativno vpliva na njega in starše. No, meni se zdi to največja neumnost. Učenci tri leta "vse" znajo, pridejo pa v četrti razred, so pa trojke in dvojke. Pol se pa mame sprašujejo, zakaj kar od enkrat nič ne zna, če je pa prej bil 3 leta "odličnjak".


pri nas so za okvirno predstavo imeli križec, kljukico in zvezdico [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




mojcaziga -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 9:13:51)

Mi smo v 1. razredu imeli sestanek na polovici septembra, ko smo učne cilje dobili za domov. Na takratnem sestanku je povedala okvirni časovni okvir kdaj in kako bodo kaj obravnavali in kako se bo znanje preverjalo. Tako je bilo tudi v 2. in 3. razredu. No, v 3. razredu je naša učiteljica začela s točkovnim ocenjevanjem, ki ga je pretvorila v prave ocene, pač po kriterijih, čeprav le-teh na test ni smela zapisati. Smo se pa tako starši kot otroci na ocene že kar privadili in upamo, da v 4. razredu ne bo prevelikega šoka ali zmede.

Kar pa se opismenjevanja tiče, pa so se velikih tiskanih črk učili že naši prvošolci. Z zastavljenimi cilji so končali že v začetku junija in potem so imeli do konca šol. leta navidezno učilnico na travniku ob šoli, kjer so se učili črk. Predhodno je učiteljica sicer prosila starše za dovoljenje. Itaak jih je že več kot polovica črke poznala, tako da nismo videli nekih preprek.

lp




tecnobica -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 9:40:30)


IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Glede na to, kako je zapisan učni načrt za slovenščino in kako je bil predstavljen in kaj je bilo učiteljem povedano, je zelo neverjetno, da bi se našel kdo od učiteljev, ki v prvem razredu ne bi jemal vsaj velikih tiskanih črk.
Zastavljeni standardi se preko leta seveda lahko spremenijo in še več - določeni učenci lahko dosežejo tudi standarde, ki jih je učitelj pustil za kasneje, in če se to zgodi, učitelj pač to tako ali drugače sporoči. Ampak če ne sporoči niti na začetku leta, katere namerava obdelat, je malo verjetno da bo kasneje sporočal spremembe.

Ja, konec avgusta naj bi bil sestanek. Pri nas ga ne bo, bo kar konec septembra. In tako kot se zdi, standardi ne bodo razloženi. Tudi prejšnja leta niso bili. Razloženih ni bilo še en kup drugih stvari. Praktično izgleda, da je stvar staršev samo nakup šolskih pripomočkov in knjig in izpolnjevanje obrazcev.
Če bi jih imela namen razložiti in nanje še ni bila pripravljena, potem je morala to povedati oz. povedati vsaj to, da se je učni načrt spremenil in da je predviden program drugačen kot prejšnja leta.

Enostavno ni res, da ne sme biti zapisano, da otrok nečesa ne zna. In veliko bolj bo na otroka in starše vplivalo to, da po treh letih "znanja" pade na dvojke, kot to, da učitelj zapiše, da otrok nečesa še ne zna.


Če veš kako je bil UN predstavljen, si torej tudi ti učiteljica? Al kako veš?
Torej, najbolje bi bilo, da v začetku septembra stopiš do učiteljice in ji mirno poveš, da želiš imeti na papirju napisano, katere standarde znanj bo tvoj učenec moral usvojiti.

Kako pa veš, da niso bili prejšnja leta predstavljeni? Si že bila na vseh njenih sestankih al kako? In če misliš, da bi morala razložiti še marsikatero drugo stvar, imaš po moje na koncu sestanka možnost javno izpostavit ta vprašanja in ti bo učiteljica odgovorila. Če ne takoj, pa čimprej.

Kako je z opisnimi ocenami ne vem več točno. Ko se je uvajalo opisne ocene, je bilo res rečeno tako. Sama pa nisem še poučevala v prvi triadi, vsaj toliko ne, da bi morala ocenjevati, zato tega točno ne vem. Glede na to, kako se vse spreminja, tega niti zdaj ne bom študirala, ker mi ni pomembno. Ko/če pa bom učila v prvi triadi, se bom pa o tem pošteno pozanimala.




petea -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 9:53:58)

A vas kot starše nič ne moti dejstvo, da se morate vedno časa ubadati z iskanjem informacij, kaj naj bi določen opis doseženega znanja dejansko pomenil?
Meni se zdi številčno ocenjevanje neprimerno jasneje in pregledno - če dobiš oceno npr. 2, to pomeni, da snov ZADOSTNO obvladaš, če 3, pomeni, da snov obvladaš DOBRO itd.

Če mi nekdo namesto jasne številke nameče polno stran besedila, kako otrok obvlada določeno snov,
1. ima učitelj en kup nepotrebnega dela s pisanjem poročila,
2. starš potrebuje čisto preveč časa, da prebere in predvsem, da razume zapisano. Če razume.

Ob tem, da pa otroci najprej pišejo preverjanja in šele nato vsebinsko enake teste (ali obratno), pa mi tako ali tako grejo lasje pokonci.

In kaj se bo otrok v šolskem letu naučil? Učitelj mi mora znati v 3 minutah predstaviti glavne cilje, ki jih namerava doseči v šolskem letu. Zahteva po neprestani kontroli dela učiteljev s strani staršev me spominja na zaporniško nadzorovanje. In me več ne čudi, da so učitelji vedno bolj izčrpani in vedno večje živčne razvaline.


Namesto, da bi se otroke dobro naučilo osnovnega in uporabnega znanja in predvsem načina iskanja odgovorov na svoja vprašanja, se morajo učitelji večino časa ukvarjati z (nepotrebno) birokracijo, starši spodkopavamo avtoriteto učiteljev, učenci pa vedno bolj mrzijo šolo.




mojcaziga -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 9:56:54)

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Enostavno ni res, da ne sme biti zapisano, da otrok nečesa ne zna. In veliko bolj bo na otroka in starše vplivalo to, da po treh letih "znanja" pade na dvojke, kot to, da učitelj zapiše, da otrok nečesa še ne zna.


Učiteljica, ki ni z naše šole mi je nekaj let nazaj rekla, da se v spričevalo naj ne bi zapisalo česa otrok ne zna oz. ni pridobil, ampak kaj vse zna. Če pogledam spričevala mojega otroka, piše samo kaj zna in katere učne cilje je osvojil. Ampak ok, zaenkrat mu gre in temu verjamem. Sošolcu od malega pa še zdaleč ne gre dobro, pa mu v spričevalu še vedno piše le to kaj zna. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

Naša učiteljica, pa verjamem, da ni edina, je na vsakem testu zapisala razpredelnico katere cilje preverja s konkretnim testom in jih potem označila ali jih je otrok dosegel, delno dosegel ali pa sploh ne dosegel. Tako da feedback na testih smo imeli, v spričevalu pa tega delnega ali nedoseganja ni bilo omenjenega.

Je pa čisto moje osebno mnenje, da se v zadnjih letih dogaja, da imajo učitelji več dela s starši kot z učenci. Meni je bilo v prvem razredu najbolj pomembno to, kako je sprejela otroke, kako so pričeli z delom na začetku in kako jih je pripravila, da so zveseljem hodili v šolo. Bila sem super zadovoljna z njenim delom, pa čeprav bi sama naredila milijon stvari drugače. Ona jih je naredila po svoje in bilo je ravno prav. Tudi sama sem po izobrazbi učiteljica, pa mi niti enkrat ni prišlo na misel, da bi ji solila pamet ali ji gledala pod prste kaj in kako dela in česa ni naredila,.... Res je, da obstajajo pravilniki, kaj in kako mora predstaviti. Ampak delo z otroci je realnost, ki se je ne da omejiti s pravilniki, ampak se dela po občutku. Na začetku je imela veliko dela že s tem, da so se otroci, sploh tisti, ki so bili do šole v domačem varstvu in niso bili navajeni vrtčevske rutine, navadili na šolsko okolje in šolsko delo. Šele po kakem mesecu je prišlo na vrsto "pravo" šolsko delo. V tem času boste tudi vi imeli sestanek, kjer vam bo cilje in vse ostalo zagotovo razložila.

lp




Anonimen -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 10:11:43)

ok. a se res samo jaz tolk čudna, da me ne zanimajo standardi in cilji? [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] itak imajo pol preveč balasta se za naučit, da bi se pa še jaz s tem ukvarjala, če je res vse dosegel in ga po možnosti še vnaprej pripravljala. in pri vseh predmetih? ne, nimam niti časa niti volje za to. pa saj dobi "oceno" pa itak, ko pogledam test, vidim ali ne zna ali pa je samo površen.
ma, kaj čem. čudna sem.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




Anonimen -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 10:13:40)

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga

Je pa čisto moje osebno mnenje, da se v zadnjih letih dogaja, da imajo učitelji več dela s starši kot z učenci. Meni je bilo v prvem razredu najbolj pomembno to, kako je sprejela otroke, kako so pričeli z delom na začetku in kako jih je pripravila, da so zveseljem hodili v šolo. Bila sem super zadovoljna z njenim delom, pa čeprav bi sama naredila milijon stvari drugače. Ona jih je naredila po svoje in bilo je ravno prav. Tudi sama sem po izobrazbi učiteljica, pa mi niti enkrat ni prišlo na misel, da bi ji solila pamet ali ji gledala pod prste kaj in kako dela in česa ni naredila,.... Res je, da obstajajo pravilniki, kaj in kako mora predstaviti. Ampak delo z otroci je realnost, ki se je ne da omejiti s pravilniki, ampak se dela po občutku. Na začetku je imela veliko dela že s tem, da so se otroci, sploh tisti, ki so bili do šole v domačem varstvu in niso bili navajeni vrtčevske rutine, navadili na šolsko okolje in šolsko delo. Šele po kakem mesecu je prišlo na vrsto "pravo" šolsko delo. V tem času boste tudi vi imeli sestanek, kjer vam bo cilje in vse ostalo zagotovo razložila.

lp



huh, mi je odleglo. nisem.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




mojcaziga -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 10:14:43)

IZVIRNO SPOROČILO: mizantrop

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga

Je pa čisto moje osebno mnenje, da se v zadnjih letih dogaja, da imajo učitelji več dela s starši kot z učenci. Meni je bilo v prvem razredu najbolj pomembno to, kako je sprejela otroke, kako so pričeli z delom na začetku in kako jih je pripravila, da so zveseljem hodili v šolo. Bila sem super zadovoljna z njenim delom, pa čeprav bi sama naredila milijon stvari drugače. Ona jih je naredila po svoje in bilo je ravno prav. Tudi sama sem po izobrazbi učiteljica, pa mi niti enkrat ni prišlo na misel, da bi ji solila pamet ali ji gledala pod prste kaj in kako dela in česa ni naredila,.... Res je, da obstajajo pravilniki, kaj in kako mora predstaviti. Ampak delo z otroci je realnost, ki se je ne da omejiti s pravilniki, ampak se dela po občutku. Na začetku je imela veliko dela že s tem, da so se otroci, sploh tisti, ki so bili do šole v domačem varstvu in niso bili navajeni vrtčevske rutine, navadili na šolsko okolje in šolsko delo. Šele po kakem mesecu je prišlo na vrsto "pravo" šolsko delo. V tem času boste tudi vi imeli sestanek, kjer vam bo cilje in vse ostalo zagotovo razložila.

lp



huh, mi je odleglo. nisem.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]



Al pa sva dve čudni [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]

lp




Tutan -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 10:37:48)


IZVIRNO SPOROČILO: mizantrop

ok. a se res samo jaz tolk čudna, da me ne zanimajo standardi in cilji? [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] itak imajo pol preveč balasta se za naučit, da bi se pa še jaz s tem ukvarjala, če je res vse dosegel in ga po možnosti še vnaprej pripravljala. in pri vseh predmetih? ne, nimam niti časa niti volje za to. pa saj dobi "oceno" pa itak, ko pogledam test, vidim ali ne zna ali pa je samo površen.
ma, kaj čem. čudna sem.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]



No, recimo meni se pa zdi nekaj normalnega, da se staršem predstavi standard znanja. Stvari se spreminjajo (na to, kako se po mojem mnenju spreminjajo, sicer nimam vpliva) in nikakor nimam časa preverjat učnih načrtov in če sem prav seznanjena, se učni načrti pripravljajo pred začetkom leta, okvirne sestavine pouka so znane in mislim, da tukaj učiteljici ne vzame več kot 15min, da sestavi krajše poročilo o standardu znanja in ga predstavi staršem na prvem roditeljskem sestanku. Pa saj to ni nekakšen top secret ...
Kar se pa tiče tega, kar naj bi otroci osvojili pred prvim razredom, pa se strinjam, da tukaj ni samo rit obrisat in zavezat vezalke, da je poleg tudi kulturno hranjenje, rezanje hrane, da si je otrok sposoben vsaj kakšno marmelado namazat, da si sam umije zobe, da si je sam sposoben umiti telo, da razume, da ne more pustiti umazane školjke, da se čevlji pospravijo, da si zna za silo sam zložiti oblačila, da razume odnos starejši-mlajši, da razume, kaj je to spoštovanje, da do neke mere razume osnove vikanja, da recimo pozna barve, določene like, da ima odnos do svojih stvari.... to so stvari, ki naj bi jih otroci v prvih 5,6 letih svojega življenja osvojili in se mi zdijo bolj potrebne, kot pa znanje poštevanke in kvdaratnih enačb pred vstopom v prvi razred (kar slišim zadnje čase na igrišču, kaj otroci vse že znajo pred enim letom, imam občutek, da se gibljem med samimi geniji [sm=smiley36.gif])....




liliana -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 11:24:30)

IZVIRNO SPOROČILO: mizantrop

ok. a se res samo jaz tolk čudna, da me ne zanimajo standardi in cilji? [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] itak imajo pol preveč balasta se za naučit, da bi se pa še jaz s tem ukvarjala, če je res vse dosegel in ga po možnosti še vnaprej pripravljala. in pri vseh predmetih? ne, nimam niti časa niti volje za to. pa saj dobi "oceno" pa itak, ko pogledam test, vidim ali ne zna ali pa je samo površen.
ma, kaj čem. čudna sem.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]



Meni bo tudi zadostovalo to, kar bom videla v zvezkih, da delajo......to je potem verjetno potrebno znati, a ne....?

S standardi znanja se pa ne mislim ukvarjati.....

Itak pa mislim, da je g. Gaber staršem dovolil preveč vtikovanja v šolo oz. v proces šolanja.......vse bi delali z otrokom, vse bi nadzorovali, delali stvari namesto otroka....in to vodi potem do tega, da gre pri 19 letih mama s sinekom na vpis na faks....da bo videla kje se bo sine učil in kaj se bo učil in kdo so njegovi profesorji.......

Učitelji so tam, da otroke učijo, meni kot staršu na sestanku in govorilnih urah predstavijo kako otrok napreduje, kje ima težave, kje blesti......v bistvu me ne zanima septembra, kaj se bo dete učilo marca in aprila naslednje leto.......





bumerang -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 12:12:24)

IZVIRNO SPOROČILO: mizantrop

ok. a se res samo jaz tolk čudna, da me ne zanimajo standardi in cilji? ...


Ne, sploh nisi. Veliko staršev ima šolo za to, da vanjo parkira svojega otroka. In jih sploh ne zanima, kaj otrok v šoli počne, imajo to za stvar učiteljev.


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Učitelji so tam, da otroke učijo, meni kot staršu na sestanku in govorilnih urah predstavijo kako otrok napreduje, kje ima težave, kje blesti......v bistvu me ne zanima septembra, kaj se bo dete učilo marca in aprila naslednje leto.......



Če želim to vedeti, potem moram poznati standarde znanja in kriterije ocenjevanja. Če jih ne, tega ne bom nikoli vedela.

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga

Učiteljica, ki ni z naše šole mi je nekaj let nazaj rekla, da se v spričevalo naj ne bi zapisalo česa otrok ne zna oz. ni pridobil, ampak kaj vse zna.


Baba rekla, baba kazala.
Poglavje o preverjanju in ocenjevanju znanja je bilo tako v starih učnih načrtih kot je tudi v novih. Poglej, kje piše to kar trdiš.


No, meni osebno pa se zdi, da je naše osnovno šolstvo v razsulu. Vsako leto je slabše in glede na to, kako se je vse skupaj spremenilo, bo še slabše.




mojcaziga -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 12:22:17)

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga

Učiteljica, ki ni z naše šole mi je nekaj let nazaj rekla, da se v spričevalo naj ne bi zapisalo česa otrok ne zna oz. ni pridobil, ampak kaj vse zna.


Baba rekla, baba kazala.
Poglavje o preverjanju in ocenjevanju znanja je bilo tako v starih učnih načrtih kot je tudi v novih. Poglej, kje piše to kar trdiš.


No, meni osebno pa se zdi, da je naše osnovno šolstvo v razsulu. Vsako leto je slabše in glede na to, kako se je vse skupaj spremenilo, bo še slabše.


Nikjer nisem ničesar trdila. Če je baba čula baba rekla, ok, saj sem tudi napisala, da sem zvedela od druge osebe. Torej? Kar sem slišala in zapisala sem samo podkrepila s svojimi izkušnjami v zvezi z vsebino spričeval v treh šolskih letih pri svojem otroku in pri drugih.

Če imaš pa seveda tako podrobno znanje v zvezi s pravilniki in kje kaj piše, potem pa tako ali tako ni problema in si lahko učne cilje, o katerih sprašuješ, pridobiš sama in potem na prvem sestanku vržeš učiteljici pod nos, da nečesa, kar bi morala, ni naredila in si namesti nje poiskala sama [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]  Če je pač to boljši način in hkrati potrditev, da si za otroka naredila oz. delaš več, kot ostali, ki otroke samo parkiramo v šolo [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]

lp




bumerang -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 12:44:35)

Veš, pri najboljši volji misli ne berem in tako tudi ne morem vedeti katere cilje od tistih, ki so zapisani, je ona izbrala.

Baba čula, baba rekla pa se ne nanaša nate ampak na način, kako se take govorice širijo. Žalostno je zame to, da kaj takega trdi profesionalec, dokler tako mislijo starši ni nič narobe.

Nimam namena nobenemu metat pod nos in nikomur spodbijat avtoriteto, želim pa imeti možnost spremljanja dela svojega otroka.




mojcaziga -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 13:03:45)

Glej, kot mama te popolnoma razumem. Tudi sama sem bila pred začetkom usmerjena v to kaj bodo in kdaj bodo, ampak sčasoma se je to spremenilo predvsem v kako bodo nekaj dosegli. V prvem triletju, sploh v 1. razredu, niso časovno striktno vezani in dober učitelj cilje dosega v skladu s svojim razredom. Kot sem rekla po izkušnjah sodeč je v septembru največ dela s privajanjem otrok na razred in šolsko delo in ne toliko na to, kaj se je potrebno naučiti........ V tem času pa boste imeli tudi prvi sestanek in v kolikor učiteljica sama ne izpostavi te teme, jo mirne duše vprašaj. Če to ne deluje in je to pač navada učiteljice, se lahko vprašanje zastavi tudi na sestanku Sveta staršev.
Kot učiteljica pa vem, da zna biti poseganje staršev v delo kar moteče in predvsem časovno potratno. S čim vse se nisem ubadala samo, da so bili starši! in ne učenci zadovoljni. Marsikaj bi si lahko starši prebrali sami in me potem vprašali in bi jaz rajši ta čas posvetila pripravma za učence, ampak ne.........
Zaradi vsega tega sem mnenja, da je starševeskega vtikovanja (in ne sodelovanja kot bi bilo pravilno) odločno preveč in konec koncev gleda kot da učitelji samo več ne vedo kaj in kako. Verjamem, da je precej takih, ki si tega naziva ne zaslužijo, jih je pa precej takih, ki so učitelji in vzgojitelji z dušo in srcem. In konec koncev že po veselju otroka vidimo kakšen je njegov učitelj.

lp




liliana -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 13:05:46)

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Učitelji so tam, da otroke učijo, meni kot staršu na sestanku in govorilnih urah predstavijo kako otrok napreduje, kje ima težave, kje blesti......v bistvu me ne zanima septembra, kaj se bo dete učilo marca in aprila naslednje leto.......



Če želim to vedeti, potem moram poznati standarde znanja in kriterije ocenjevanja. Če jih ne, tega ne bom nikoli vedela.



Boš.....samo učitelja moraš poslušati in mu zaupati......




hubi -> RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja na sestankih s starši (3.8.2011 13:25:49)

Mi imamo že nekaj let prakso, da napišemo, katere cilje dosega, katere delno in katere ne. Da imajo starši pregled, kaj otrok zna. Tisto, da se piše samo, kaj se dosega, da ne bi ranili ponosa ali ne vem česa otrok ali staršev, je totalna bedarija. Potem ti pa pride v 4. razred, kjer se je do sedaj ocenjevalo, pa štarta s 2 ali 3,  je pa svetovna panika pa komentarji, da jih prejšnja učiteljica ni nič naučila.

Drugače pa imate verjetno kakšne učbenike kupljene pa malo notri poglejte, kaj se bo dogajalo tekom leta.




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3 4 5   Naslednja stran >   >>