|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Reklamacija čevljev
15.9.2010 22:19:11   
tofsi
Na razprodaji sem v Massu kupila čevlje. Nosila sem jih malo, ker so jesenski. Zadnjič jih obujem in ugotovim, da je na obeh čevljih počen podplat (guma je reljefna in na obeh podplatih je polkrožna razpoka). Računa žal ne najdem. Imam pa originalno škatlo na kateri je koda artikla. V trgovini priznajo, da gre za napako v marerialu a jih brez računa ne morem reklamirati. Jaz se s tem ne strinjam. Ima katera kakšne izkušnje oziroma nasvet, kako bi čevlje reklamirala?
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Reklamacija čevljev
15.9.2010 22:42:22   
m_o_i
ce si placala s kartico, jim nesi odrezek-na osnovi tega morajo izdati kopijo racuna.

na ta nacin sem jaz sicer reklamirala sencnik za vozicek (pa niti embalaze nisem imela vec).

ce pa si placala z gotovino...tu pa nimam idejeuser posted image

_____________________________

Elias je pridrvel k nam 11.05.2010 ob 11.07
11.05.2010 - 2070 g 45 cm
07.10.2011 - 9960 g 80 cm

(odgovor članu tofsi)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 6:20:52   
Sandra_26
Če so prodajalke prijazne, se da menjat tudi brez računa, če ne pa žal druge čevlje nabaviti

_____________________________

Taša, Masha, Tai

(odgovor članu m_o_i)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 6:22:04   
vesna.com
Ravno zadnjič sem brala, da reklamacija velja tudi brez računa, če je iz artikla razvidno da je kupljen v določeni trgovini.


(odgovor članu m_o_i)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 8:02:09   
filipina
IZVIRNO SPOROČILO: tofsi

Na razprodaji sem v Massu kupila čevlje. Nosila sem jih malo, ker so jesenski. Zadnjič jih obujem in ugotovim, da je na obeh čevljih počen podplat (guma je reljefna in na obeh podplatih je polkrožna razpoka). Računa žal ne najdem. Imam pa originalno škatlo na kateri je koda artikla. V trgovini priznajo, da gre za napako v marerialu a jih brez računa ne morem reklamirati. Jaz se s tem ne strinjam. Ima katera kakšne izkušnje oziroma nasvet, kako bi čevlje reklamirala?

Zahtevaj kopijo računa-so ti jo dolžni izdat in tako jih lahko reklamiraš. Fajn pa je da vsaj veš približno datum kdaj si jih kupila, ker drugače se prodajalki nebo dalo iskat računa-žal.user posted image


_____________________________

Z nasmehom marsikomu polepšamo dan!

(odgovor članu tofsi)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 9:07:55   
K_a_t_i
Moja izkušnja pri 'menjavi sončnih očal v Clarusu, brez računa, je rahlo drugačna - namreč - domov prinesem očala in ugotovim, da je okvir čisto spraskan. Takoj naslednji dan jih nesem nazaj, ampak žal je račun šel neznano kam. Imela sem pa odrezek od BA kjer je bila gor koda. Denarja mi niso hoteli vrniti, so trdili, da ne morejo izdati kopije računa, očala sem pa lahko zamenjala samo za identična, cenejša (ker povsem enakih niso imeli). Tudi menjava za druge, dražje ob doplačilu ni bila mogoča. Dobila sem celo komentar, da kako lahko tega nisem videla na dan nakupa?!
No, za nova očala so mi obljubili, da mi naknadno pošljejo račun po pošti, pa ga do danes (cca. 2 meseca) nisem videla. Tako da - če bo kaj narobe jih spet ne morem lekramirat.

So mi kršili pravice?


_____________________________

Žiga, 27.02.07
Gašper, 22.5.10

(odgovor članu filipina)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 11:54:55   
Oceania



IZVIRNO SPOROČILO: K_a_t_i

So mi kršili pravice?

  
Kati se hecaš? Jaz bi jih še na davčno prijavila pa še kam... katastrofa kakšen odnos trgovcev je to?


< Sporočilo je popravil Oceania -- 16.9.2010 11:55:54 >

(odgovor članu K_a_t_i)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 11:57:39   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: Oceania




IZVIRNO SPOROČILO: K_a_t_i

So mi kršili pravice?

  
Kati se hecaš? Jaz bi jih še na davčno prijavila pa še kam... katastrofa kakšen odnos trgovcev je to?



Se strinjam.

(odgovor članu Oceania)
  Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 13:29:57   
Salja
Zahtevaj da ti v bazi najdejo računa, se da to naredit če veš približno kdaj si kupla in imaš kodo artiklauser posted image

_____________________________

Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 14:47:11   
m_o_i
sploh na osnovi listka o placilu s kartico ti MORAJO izdat kopijo racunauser posted image  


_____________________________

Elias je pridrvel k nam 11.05.2010 ob 11.07
11.05.2010 - 2070 g 45 cm
07.10.2011 - 9960 g 80 cm

(odgovor članu Salja)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 16:27:03   
Taddy78
Jaz sem poklicala inšpektorico in se je ona pogovorila z njimi (v Baby centru niso hoteli sprejeti reklamacije ker nisem imela računa, čeprav je ob nakupu rekla,da je reklamacija možna z reklamacijsko knjigico).
Takoj naslednji dan so me klicali, naj streho od vozička prinesem tja.

(odgovor članu m_o_i)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Reklamacija čevljev
16.9.2010 17:47:22   
tofsi
Žal ne vem, kateri dan sem kupila čevlje. Iz škatle se da razbrat cena artikla, a ker so bili v času razprodaje različni popusti mi pravijo da ne vedo za ceno artikla v času nakupa. Sama vem, da so bili čevlji znižani 50% in tudi ceno (50% je bil maximum za ta artikel). Vem tudi mesec nakupa, a ker so prodali kar nekaj teh čevljev računa ne bodo iskali. Ali se lahko kam pritožim? Najbrž bom rekla samo v Mass nikoli več!!!

(odgovor članu Taddy78)
Neposredna povezava do sporočila: 12
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kako čim prej zanositi?
Za zanositev se mora ujeti veliko stvari, v vsakem primeru pa je izbira ustreznega časa resnično najbolj pomembna. Kako ...
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
7 idej za izvirne božično-novoletne voščil...
Za te voščilnice ne boste potrebovali ne veliko ročnih spretnosti, ne veliko pripomočkov. Pa vendar boste nad rezultatom...
Zdravo prehranjevanje se začne že v vrtcu
Marjeta Podpečan, odgovorna za prehrano predšolskih otrok v zavodu Kranjski vrtci, nam je pojasnila, zakaj pogosto vklju...




PRIJATELJSTVO MED MAMICAMI
MAMICA TREH

POZDRAVLJENE MAMICE,MOJ INTERES JE PRIJATELJEVANJE MED VAMI IN SI IZMENJAVATI MNENJA IN NASVETE

(87%)

(13%)


Število vseh glasov: 101

Hvala za glasove. Glasoval/a si že za vse aktualne ankete. Lahko pa ustvariš svojo anketo!