K_a_t_i -> RE: Reklamacija čevljev (16.9.2010 9:07:55)
|
Moja izkušnja pri 'menjavi sončnih očal v Clarusu, brez računa, je rahlo drugačna - namreč - domov prinesem očala in ugotovim, da je okvir čisto spraskan. Takoj naslednji dan jih nesem nazaj, ampak žal je račun šel neznano kam. Imela sem pa odrezek od BA kjer je bila gor koda. Denarja mi niso hoteli vrniti, so trdili, da ne morejo izdati kopije računa, očala sem pa lahko zamenjala samo za identična, cenejša (ker povsem enakih niso imeli). Tudi menjava za druge, dražje ob doplačilu ni bila mogoča. Dobila sem celo komentar, da kako lahko tega nisem videla na dan nakupa?! No, za nova očala so mi obljubili, da mi naknadno pošljejo račun po pošti, pa ga do danes (cca. 2 meseca) nisem videla. Tako da - če bo kaj narobe jih spet ne morem lekramirat. So mi kršili pravice?
|
|
|
|