mojcaziga
|
IZVIRNO SPOROČILO: HuAnita No, jaz lahko samo iz 2. roke komentiram, ko mi partner pravi, in tisto o motorični zakrnelosti je popolnoma res: delamo 8 ur večinoma na compom, doma comp in TV... Zdaj kaj ga mora učiti šola, kaj pa naj prinese od doma, je pa drugo vprašanje... Ker učitelj se - po moje! - ne more in se ni dolžan iztrošiti pri 3 ali 4 učencih, ki jim je dovoljeno vse, ker pač DOMA dovolijo - in to potem tudi v šoli počnejo. Ne more porabiti pol leta, da jim dopove, da morajo imeti za v telovadnico teniske in opremo - to stalno pozabljajo, ne pozabi pa vzeti mp3-ja, i-poda (ali kaj so že...) ali mobija... to potem dr.ka med poukom...?! In ko pokliče starše na sestanek, je pa tisto: Ja, če pa menda vsi to imajo, naš tudi mora imeti... In zato spustijo listavce, krastavce, sonožne poskoke, ker se ZAMAN trudi vzpostaviti disciplino, ker je doma dovolj močno zaledje... In samo upam, da sem se iz tega kaj naučila, to bom še dodala... In obmolknila... Ker imam o tem, kaj se vse 'mora', da ne zaostajamo za družbo, pač svoje mnenje.... Saj v osnovi se strinjam s teboj. Večina otrok je obup, ampak saj to so gvorili tudi za nas. Pa nismo bili, a ne? Samo na svet smo imeli drugačen pogled. Tako jemljem tudi te najstnike. Če pa želiš ekstreme pa jih najdeš povsod, v vsaki generaciji. Tudi sama sem imela dva sošolca, ki sta metali klopi po razredu, pa učitelj bolje, da mi ni nič rekel, ...... pa je bilo to 15 let nazaj. Tako pa je tudi danes. Res pa je, da je zaledje otrok danes neprimerno bolj zaščiteno. Za vsako stvar prileti starš nad učitelja, ja to je res. Ampak to je problem generacije staršev - se pravi naše generacije. To ni krivda dotičnega otroka. Ampak še vseeno sama ne vidim nobene povezave v dobrinah, ki jih ti otroci imajo ali pa ne. Moj hodi v razred, kjer jih večina prihaja iz družin, ki "imajo več" , potem jih je par iz sredine in enih par, ki nimajo doma skoraj nič. Tisti ta prvi imajo doma vse kar je bilo na tej temi naštetega, pa še kaj PS, PSP,......., eni nimajo nič od tega. Razred kot celota pa je tako priden in tako uspešen, da sama učiteljica pravi, da z njimi ni popolnoma nobenega dela, tako z disciplino kot z znanjem. Gre se za to, koliko se starši z njimi ukvarjajo, ne koliko jim privoščijo. No, pa saj bi lahko napisala še marsikaj, pa ni pomembno. Vsak ima svoje mnenje o teh stvareh, vsak svojemu otroku privošči toliko kot zmore ali želi in tako je prav. lp
|