viking95
|
IZVIRNO SPOROČILO: nincrli Ah, jaz pa se sekirala, da preveč je pa vidim, da je bolje kot pa če ne bi. Kaj delate v tem dežju? Jaz sem prej klicala na siol, ker čakam že en mesec na net in sem bla jezna kot , ma ni problem v čakanju ampak, ker mi je pred 14 dnevi en njihov operater dal napačno informacijo... grrrr , je rekel, da tak dopis, kjer piše, da se dela zavlečejo dobijo vsi novi naročniki domov in da naj počakam, da vsaj en mesec mine... no pa je mesec minil pa kličem že miljontič... pol mi danes rečejo, da to kar je un rekel ni res ampak, da ta dopis dobijo samo tisti, kjer se bo res zavleklo, ma sem bla jezna ej, sem ji rekla, da ne rabijo tu nič več delat, da bomo vzeli net pri drugem ponudniku. Sem klicala na kablsko pa ga bomo imeli do četrtka... Mah nevem zakaj sem tolk silila ta siol, ampak bi lahko že prej lepo povedli kak pa kaj je na stvari, ne pa da un reče, da to vsem pošljejo pa pred tem, da se en mesec čaka in ne dlje... mah se vidi, da je kup študentov tam zaposlenih in pol še sami ne vejo točno kak pa kaj No glavno, da dobimo net in da nikol več ne vzamem siola nincrli že prejšnjič, ko si pisala o siolu sem te hotla opozorit, da niso glih zanesljiva firma in da imamo mi grozne izkušnje z njimi; mi imamo na mojo veliko nesrečo z njimi pogodbo za dve leti in komi čakam dan, ko bomo zamenjal operaterja, ker so z njimi nenehni problemi - tv ne dela približno 5x/teden, pa ne znajo ugotovit zakaj.... ko po pomoti dela tv, pa ni šans, da bi delal wireless..... ko kličem na telefonsko za pomoč uporabnikom pa al sploh nihče ne dvigne slušalke al pa se pogovarjajo z mano, kot da mi kaj zastonj dajejo....
|