Kerensa*
|
IZVIRNO SPOROČILO: miska_mccute aja....kolko pa opli sploh zrejo? Nič več in nič manj, kakor vsi ostali . Odvisno, na kako zjahanega naletiš. Glede na letnik in glede na oznako "srednje ohranjeno" mene ne bi noben prodajalec prepričal, da avto žre manj, kot 10 litrov (pa še toliko težji je, ker je karavan). Če so slabe gume, žre več. Pozimi itak žre več. Da pri tej starosti ne bi požrl niti kapljice olja, tudi ne verjamem. Ampak dokler ga ne požre ravno 1 liter na 100km, se še da vozit . Samo poglej, da ne pušča (če že, naj ga žre - če pušča, se ne pusti kar tako prepričati, da je to samo kakšna dihtunga, ki stane par €, ker je gumijasta). No, sicer ja pa tvoj mehanik - mu bo že jasno. Preglej podvozje. Ne samo prage, ampak celotno podvozje. Pragi so lahko zakitani in pobarvani (tudi to se opazi). Če je podvozje gnilo ali začenja opazno gniti, bejž stran od avta (ali pa zbijaj ceno). Preglej auspuh - če ni cel, te bodo policaji j*ebali sredi ceste za izredni tehnični pregled. Odpri ptrljažnik in poglej pleh na levem in desnem robu zgoraj - če ni raven, nepopravljen (brez grudic) in enake barve, obstaja velika verjetnost, da je bil avto zaleten. Poglej mašino, da je suha (sploh okrog fergazerja). Poglej kiler - tudi ta mora biti suh, sploh okrog ta črne cevi. Če ni cev normalno pritrjena, je lahko kaj narobe (naj ne bo gor objemka po domače). Poglej posodo za antifriz - znotraj mora biti čista. Itak Bog ne daj, da karkoli kaplja izpod mašine. Preglej obvezno opremo (da ni noter prva pomoč še iz časov YU ). Preveri elektriko, kolikor jo je, in posledično varovalke (možnost stika - štromarji niso zastonj). Zapelji se en krog - menjalnik mora biti gladek (ne od zunaj, ampak prestavljanje). Če gre v kakšno prestavo bolj na trdo, naj tvoj preveri, če so zobniki OK (rikverc še posebej). Ene 10x preveč stisni sklopko - na začetku naj bo trda. Če je ves čas mehka, je lahko zajla že bolj proti koncu. Ko se boš peljala en krog, poslušaj avto. Od koles ne smeš slišati nič (spredaj in zadaj). če karkoli ropota, na lastne oči preglej končnike in roke (oz. naj jih tvoj, no). Bremz ne smeš slišati, razen, če voziš rally .
|