Gina
|
Joj, ne doma še enkrat pisat, to je čisto brez smisla. A veš, v 3. razredu je res veliko snovi in zelo se jim mudi s snovjo, nimajo časa s počasnim pisanjem toliko gledat na obliko, kot na začetku osnovne šole. To je ena reč. Druga je ta, da ker ni časa, tudi učiteljica toliko ne poudarja oblike. Morda je tudi učiteljica sama po sebi taka, da ji to toliko ne pomeni. Otroci pa imajo tudi zelo različna predizhodišča. Eni imajo tudi resne težave z grafomotoriko, enostavno tisto kar reče glava, roka ne naredi, če se še tolk trudijo. Če ves čas mislijo samo na pisavo, pa delajo ful počasi, potem še nekako je, če pa mislijo bolj na vsebino, kot na obliko, pa je le ta malo bolj nečitljiva. Če mene vprašaš, je ne glede na vse bolj pomembna vsebina kot oblika. Višje kot greš v šoli, bolj je to očitno. Čitljivo je že fajn da je, kaj več od tega pa ni pogoj za to, da šolo ok delaš. Tudi to ni v soodvisnosti do tega, kako dober, uspešen si v šoli. Daleč od tega. POglej, že tako mora otrok ogromno delati v šoli, zato je čisto nesmiselno da doma še enkrat karkoli piše. Pohvali raje otroka, da je fajn, da je nekaj dobro napisal. lahko ji rečeš, da se pa včasih splača napisat še malo lepše, ker se potem lažje učiš iz zapiskov, ker jih znaš lažje prebrati. To pa je tudi vse. Če bosta doma prepisovali, se ji bo šola zagraužala. Ni smiselno.
|