vračilo (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


J.L. -> vračilo (23.8.2009 12:23:39)

malečki smo prejšnji teden kupili balerinkice, sedaj ko smo ji pa sprobali še shue na zokne, pa so ji pretesne, ne v dolžino niti širino, pač pa spredaj ko so zaprte. seveda stam na to nisem bila pozorna, saj smo probavali na boso nogico.
sedaj razmišljam o vrtnitvi, bi pa najraje vzela denar, ker v prodajalni nimajo veliko izbire, niti številk. verjamem pa, da bo zaradi tega problem. sem enkrat pred leti vrnila ene shue zase in sem mogla pod nujno zamenjat z drugimi, ki pa jih nisem obula niti enkrat in so še vedno v omari. nimajo dobropisov, da bi magari bon izkoristila drugič, obvezna je menjava.
sama sem sicer v tej stroki in moramo denar vrnit, tako naj bi bilo po zakonu. mi kaetzra napiše kaj več o tem. ker sem imela že prvič probleme in niso želeli slišat o vrnitvi kupnine, češ da oni ne vračajo, verjamem, da bo sedaj enako. nasvet prosim.




Anonimen -> RE: vračilo (23.8.2009 13:31:59)

Mislim, če me pa kaj zjezi je pa to, da želim v trgovino kaj vrnit iz kakršnegakoli razloga že in mi rečejo, da oni pa denarja ne vračajo in se grejo z nekimi boni in dobropisi in ne vem čem vse še. Zakon je jasen. Izdelek lahko kupec vrne in zahteva denar nazaj v določenem roku. Sicer ne vem na pamet zdaj tega roka, ampak nima veze. Pokliči na varstvo potrošnikov in vprašaj.





bumerang -> RE: vračilo (23.8.2009 13:48:12)

Seveda je zakon jasen.
Če s stvarjo nič nič narobe, torej če nima ne stvarne ne skrite napake, trgovine niso zavezane stvari jemati nazaj. To je samo njihova dobra volja torej se lahko prosto odločijo ali stvar vzamejo ali ne oz. ali dajo nazaj denar, bon ali pa moraš na licu mesta izbrati drugo stvar.




Sandra* -> RE: vračilo (23.8.2009 13:55:10)

Kakor pa jaz vem:

Prodajalec naj bi bil dolžan vrniti denar v 8 dneh od dneva nakupa, če je blago nerabljeno in  nepoškodovano (enostavno ni tako kakršno si je potrošnik želel) in seveda če imaš račun.





bumerang -> RE: vračilo (23.8.2009 13:58:38)

Če pa veš tako, je čas, da si zakon prebereš. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley2.gif[/image]




J.L. -> RE: vračilo (23.8.2009 14:22:30)

obutev je nerabljena, zraven račun paq orginal škala.
nekaj malega sem izbrskala na netu in menjava oz. vračilo bi bilo možno le v primeru, če je z artiklom, kaj narobe. to pa ni, razen da mali niso prav.
[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




April -> RE: vračilo (23.8.2009 14:28:58)

Tako koj je bumerang napisala. Ne vem od kje vam drugačne ideje. Sicer se je pa najbolj enostavno sam prepričat, tako da si Obligacijski zakonik preberete in pa specialnejši Zakon o varstvu potrošnikov. Oba najdete na spletu.
Ko naslednjič kaj kupujete se vam svetujem, da s evnaprej pozanimate kakšna je praksa pri določenem trgovcu. Lahko se po črki drži zakona in vam normalno blagop tudi zamenjat noče. Denar pa zelo redki vračajo.
Res ni težko tistih par členov prebrat.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




April -> RE: vračilo (23.8.2009 14:30:42)

IZVIRNO SPOROČILO: J.L.

obutev je nerabljena, zraven račun paq orginal škala.
nekaj malega sem izbrskala na netu in menjava oz. vračilo bi bilo možno le v primeru, če je z artiklom, kaj narobe. to pa ni, razen da mali niso prav.
[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]



to, da ti čevlje niso prav, ni napaka.




J.L. -> RE: vračilo (23.8.2009 14:36:26)

IZVIRNO SPOROČILO: April

IZVIRNO SPOROČILO: J.L.

obutev je nerabljena, zraven račun paq orginal škala.
nekaj malega sem izbrskala na netu in menjava oz. vračilo bi bilo možno le v primeru, če je z artiklom, kaj narobe. to pa ni, razen da mali niso prav.
[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]



to, da ti čevlje niso prav, ni napaka.




to dobro vem, ravno zato bo toliko težje, ker v njihovi trgovini nikoli ne kupujem razen tokrat. nimajo pa nič kaj pametnega, če že, pa je ponavadi le kakšen model al dva, pa niso založeni z številkami. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




J.L. -> RE: vračilo (23.8.2009 14:40:40)

super, tako bo 35e šlo po gobe. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




bumerang -> RE: vračilo (23.8.2009 14:49:18)

Pa boš menda ja kaj našla, za kar boš lahko zamenjala. Par copat, cokel, nogavice, krema za nego čevljev, impregnacijski sprej, ... karkoli.




J.L. -> RE: vračilo (23.8.2009 15:04:14)

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Pa boš menda ja kaj našla, za kar boš lahko zamenjala. Par copat, cokel, nogavice, krema za nego čevljev, impregnacijski sprej, ... karkoli.


trenutno od obutve ne potrebujem ničesar, ne zase, ne za mojga, edino mala potrebuje, pa smo ji našli komaj te Cicibanke, ki so kolikor tolikor všečne, pa še prave velikosti. da bom pa bv zapravljala za nekaj kar tako pa mi ni. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




J.L. -> RE: vračilo (23.8.2009 15:09:09)

bom vidla jutri, morda pa se bo dalo kaj zmenit, čeprav bolj dvomim.




rija -> RE: vračilo (23.8.2009 15:16:23)

že stokrat napisano: nič jim ni treba vrniti, niti nazaj jim teh čevljev ni treba vzeti, niti za to dati dobropisa.

trgovec ni kriv, če si ti imela možnost pomeriti čevlje, pa si kupila manjše. vse je stvar politike trgovine in dobre volje prodajalca.

drugo so spletne trgovine, kjer je možnost brez vprašanja v 15 dneh vrniti izdelek in dobiti vrnjen denar. izdelek seveda ne sme biti nošen ali odprt.

basta.




Anonimen -> RE: vračilo (23.8.2009 15:58:26)

Se bom kar pod Rijo podpisala.

Zakon o varstvu potrošnikov: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288




picola1 -> RE: vračilo (23.8.2009 16:03:15)

Jaz sem pa zadnjič v Hoferju na Rudniku poskušala zamenjat čevlje (sem bla prej že v ostalih dveh pa niso imeli tiste večje št., ki sem jo iskala) pa mi je prodajalka potem sama predlagala, da mi lahko vrnejo denar. Sploh nisem mogla verjet. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image]
Trgovci bi se pa tut morali zavedat, da bi več naredili za svoje dobro poslovanje, če bi človek lahko izdelek vsaj zamenjal za kaj drugega, če že denarja nočejo vrniti.




Taanikaa -> RE: vračilo (23.8.2009 16:05:27)

IZVIRNO SPOROČILO: rija

že stokrat napisano: nič jim ni treba vrniti, niti nazaj jim teh čevljev ni treba vzeti, niti za to dati dobropisa.

trgovec ni kriv, če si ti imela možnost pomeriti čevlje, pa si kupila manjše. vse je stvar politike trgovine in dobre volje prodajalca.

drugo so spletne trgovine, kjer je možnost brez vprašanja v 15 dneh vrniti izdelek in dobiti vrnjen denar. izdelek seveda ne sme biti nošen ali odprt.

basta.



tako je ja,pri nas je pa tako,da če stranka plača z gotovino,ji vrnemo gotovino,če je nakup opravljen bil s kartico,pa gotovine ne vračamo,ampak je možna zamenjava ali dobropis,le če je reklamacija in je le ta odobrena,se lahko vrne gotovina.




rija -> RE: vračilo (23.8.2009 20:11:50)

IZVIRNO SPOROČILO: picola1

Trgovci bi se pa tut morali zavedat, da bi več naredili za svoje dobro poslovanje, če bi človek lahko izdelek vsaj zamenjal za kaj drugega, če že denarja nočejo vrniti.



ja, samo potem se pojavi drugi problem: tudi kupci bi si začeli v nedogled zmišljevati in vračati stvari in temu ni konca ne kraja.

samo ameriko poglej....je toliko konkurence, da se noben ne upa rečt, da ne bo nečesa vzel nazaj....ljudje pa to izkoriščajo in recimo v petek kupi večerno obleko, popravi pildek s ceno noter, ga fino prilepi, da ne pogleda ven in v ponedeljek vrne v trgovino in zahteva svoj denar.

to pa tudi ni najboljše, mar ne?




rija -> RE: vračilo (23.8.2009 20:14:08)

IZVIRNO SPOROČILO: Taanikaa



tako je ja,pri nas je pa tako,da če stranka plača z gotovino,ji vrnemo gotovino,če je nakup opravljen bil s kartico,pa gotovine ne vračamo,ampak je možna zamenjava ali dobropis,le če je reklamacija in je le ta odobrena,se lahko vrne gotovina.


zopet problem. stranka plača s kartico in hoče vrnjeno gotovino[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] trgovcu pa banka v vsakem primeru zaračuna kartično transakcijo in če bi bilo tega vračanja veliko, bi se te provizije bankam tudi nabralo ahaha....





Anonimen -> RE: vračilo (23.8.2009 20:17:12)

Trgovci bi se pa tut morali zavedat, da bi več naredili za svoje dobro poslovanje, če bi človek lahko izdelek vsaj zamenjal za kaj drugega, če že denarja nočejo vrniti.


Seveda, ce gre za zdravorazumsko zeljo oz. prosnjo in ne neko apriori izsiljevanje, da je treba ugoditi vsaki kaprici stranke.




mamči -> RE: vračilo (23.8.2009 21:17:32)

Ne vem, a vam kot kupcem ni samo po sebi umevno, da če kupite neko stvar naj bi ta bila nova, nenošena ?
Ker folk si probava vse živo od spodnjega perila, nogavic, čevljev, kopalk.... in pol čez par dni prinese v štacuno in bi imeli denar.
Sami veste, da prodajalec lahko sprejme samo popolnoma nerabljeno robo, tako, da se lahko naprej proda.
Če je roba rabljena, jo lahko prodajalec kar sam kupi.

Tole z vračanjem denarja je pa popolnoma brez osnove. Če so v štacuni že toliko prijazni, da ti stvar zamenjajo, pa ja ni vrag, da ne najdeš nič primernega.




scubadiver -> RE: vračilo (23.8.2009 22:06:31)

Na vsak način ti morajo vrniti denar.
Sem imela pred kratkim podobno varianto s trgovino Chicco. Ker so mi ponujali menjavo ali bone sem klicala kar od njih zavod za pomoč potrošnikov, ker so mi jasno povedali, da če je blago nepoškodovano, morajo po zakonu vrniti denar.
Ne pusti se jim prepričati!!




Anonimen -> RE: vračilo (23.8.2009 22:22:57)

IZVIRNO SPOROČILO: picola1

Trgovci bi se pa tut morali zavedat, da bi več naredili za svoje dobro poslovanje, če bi človek lahko izdelek vsaj zamenjal za kaj drugega, če že denarja nočejo vrniti.




Super, če gre za majhne zneske. Pa vendar, kako naj firma funkcionira, če se stranka spomni, da ji ni všeč npr. sijajno bela barva (ki jo je sama izbrala), ampak bi rajši kremno belo, ker ima tako tudi njena prijateljica in je vrednost izdelka nekaj tisoč evrov in to potem, ko je že vse zmontirano pri njej doma, ni pa še rabljeno? Naj ji zadevo zamenjam zaradi dobrega imena? Skušaš narediti vse, da bo stranka zadovoljna, ne moreš pa delat nemogočega. Lahko prvi dan zaprem firmo zaradi vseh stroškov, ki bi jih to potegnilo zraven.
Zaščita potrošnikov mora obstajat, ker je vse preveč trgovcev, ki skušajo zaslužit na lahek način na račun svojih strank. Vendar mora biti enako tudi obratno, saj je tudi precej strank, ki ima povsem nerazumne in nelegitimne zahteve.

Seveda se strinjam, da je potrebno izdelek zamenja, če ima napako, gre za reklamacijo.

Scubadiver, po katerem zakonu in členu naj bi se vrnilo denar?

JL, v vsakem primeru nimaš kaj izgubiti, če greš v prodajalno in vprašaš, če je možno vrnit čeveljčke. Za 35€ se mi ne bi dalo komplicirat.




Anonimen -> RE: vračilo (23.8.2009 22:39:07)

IZVIRNO SPOROČILO: scubadiver

Na vsak način ti morajo vrniti denar.
Sem imela pred kratkim podobno varianto s trgovino Chicco. Ker so mi ponujali menjavo ali bone sem klicala kar od njih zavod za pomoč potrošnikov, ker so mi jasno povedali, da če je blago nepoškodovano, morajo po zakonu vrniti denar.
Ne pusti se jim prepričati!!




No, tako sem tudi jaz seznanjena z zadevo!




Anonimen -> RE: vračilo (23.8.2009 22:53:37)

Pojasnilo na strani ZPS v povezavi z vračilom blaga brez napake:
http://www.zps.si/svetovanje-in-zakonodaja/trgovina-ostalo/vracilo-blaga-brez-napake.html?Itemid=337




Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>