Anonimen -> RE: vračilo (23.8.2009 22:22:57)
|
IZVIRNO SPOROČILO: picola1 Trgovci bi se pa tut morali zavedat, da bi več naredili za svoje dobro poslovanje, če bi človek lahko izdelek vsaj zamenjal za kaj drugega, če že denarja nočejo vrniti. Super, če gre za majhne zneske. Pa vendar, kako naj firma funkcionira, če se stranka spomni, da ji ni všeč npr. sijajno bela barva (ki jo je sama izbrala), ampak bi rajši kremno belo, ker ima tako tudi njena prijateljica in je vrednost izdelka nekaj tisoč evrov in to potem, ko je že vse zmontirano pri njej doma, ni pa še rabljeno? Naj ji zadevo zamenjam zaradi dobrega imena? Skušaš narediti vse, da bo stranka zadovoljna, ne moreš pa delat nemogočega. Lahko prvi dan zaprem firmo zaradi vseh stroškov, ki bi jih to potegnilo zraven. Zaščita potrošnikov mora obstajat, ker je vse preveč trgovcev, ki skušajo zaslužit na lahek način na račun svojih strank. Vendar mora biti enako tudi obratno, saj je tudi precej strank, ki ima povsem nerazumne in nelegitimne zahteve. Seveda se strinjam, da je potrebno izdelek zamenja, če ima napako, gre za reklamacijo. Scubadiver, po katerem zakonu in členu naj bi se vrnilo denar? JL, v vsakem primeru nimaš kaj izgubiti, če greš v prodajalno in vprašaš, če je možno vrnit čeveljčke. Za 35€ se mi ne bi dalo komplicirat.
|
|
|
|