bumerang -> RE: Leto prej v solo? (15.8.2009 15:29:14)
|
Osebno še nisem zasledila, da bi jemali v šolo naslednji letnik, zakon tega ne predvideva. Sem bila pravzaprav prepričana, da to ni dovoljeno pa je zgleda tako, da kar ni izrecno prepovedano je dovoljeno. Point prvega razreda ni toliko v intelektualnem razvoju ampak bolj v govornem sporočanju in socializaciji. Že nekaj let se vpisujejo otroci, ki poznajo črke in že črkujejo, veliko jih tudi tekoče bere, števila poznajo skoraj vsi. Redki so tisti otroci, ki ne poznajo nobene črke. Tako na oko bi najmanj tretjina razreda absolvirala predpisano snov, kar se obsega tiče, v par tednih. Marsikdo pa že vse zna. Ne zna pa počakat v vrsti, ne zna drugemu pustiti besede, ne zna se prilagoditi drugim, ki želijo nekaj početi drugače,... in predvsem tega ne razume. Socialna zrelost pač ni izenačena z intelektualno. Intelektualno se težave lahko pokažejo kasneje, tam nekje v šestem razredu, ko začnejo prihajati bolj abstraktni predmeti, otrok pa še ni prestopil v abstraktno fazo. In to se takim otrokom, ki so šli v šolo letno dni prej, praviloma dogaja. Abstraktna faza je namreč pogojena s fizično zrelostjo telesa in vanjo prestopiš iz danes na jutri. Če si ti še v včeraj, je to velika ovira, ker prideš na danes takrat ko so tvoji sošolci že na jutri. Osebno otroka ne bi nikoli vpisala leto dni prej. Prednosti ne vidim prav nobene, slabosti pa cel kup. To, da otrok gladko bere in piše črke, računa, tudi s prehodom, danes ni nobena redkost.
|
|
|
|