Gina -> RE: Štajerski otroci znajo manj od ljubljanskih? (29.7.2009 11:05:01)
|
IZVIRNO SPOROČILO: N&N ja itak... so rekli včeraj v prispevku, da so pač šole bolj urejene... Seveda... ker gre ves denar v Lj, tam so šole porihtane, imajo vse in še več... Učitelji imajo izobraževanja in izpopolnjevanja pred nosom... Ko pa v Prekmurju rečeš, da bi šel na seminar v Lj za 3 dni, te samo čudno pogledajo... kot da je denar za kaj takega... ker to ne potegne samo stroškov izobraževanja, ampak tudi prevoza, nočitev, dnevnic itd... in potem so seveda otroci deležni manj inovativnih in kvalitetnih pristopov k učenju... verjamem pa, da so deležni bolj pristnega odnosa s strani učitelja... Popolnoma enako ti rečejo v Lj. V bistvu so v Lj marsikatere šole zelo zanič opremljene, ker ima Lj. zelo veliko šol, pa preden prideš na vrsto, že inšpekcija grozi pa podobno. V Lj. se je zadnje čase vlagalo samo v šolske ograje.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] Tudi oprema je ponekod obupna. Pri nas smo recimo 15 let prosili za en mali sentisajzerček na rs, da ne govorim o tem da še navaden papir težko dobimo, da o kulijih sploh ne bi, lani sem dobila enega in to rabljenega in to po par prošnjah. O čem večjem ne moremo sanjat, telovadimo v res obupnih razmerah, saj to, da je recimo med 50 in 58 otrok naenkrat v veliki telovadnici, v kateri itak ni ničesar za v roke vzet, pa še v to telovadnico pridejo samo 1x na teden, 2x pa se tlačijo v mali telovadnici (velikost razreda, kjer nihče ne more laufat ne da bi koga poškodoval zraven) ali morajo ven. Razredi torej niso nič kaj prida opremljeni v nekaterih šolah v Lj. Izobraževanja za učitelje so enak problem kot povsod po Slo. Organizirajo jih za celo šolo, kar pomeni da učitelji visimo na seminarjih (samo ob sobotah in čez počitnice, saj not prinašamo tudi na tak način prosti del poletja - itak nobene nadure niso že dolgo več plačane, ker gre vse v "doprinos"), ki nas ne zanimajo in so v bistvu pogosto sami sebi namen, saj jih organizira ponavadi zavod, ki jih mora po dolžnosti organizirat, ne pa ker bi koga to veselilo od njih kaj preveč in so temu ustrezno brez vezni. predvsem pa iz njih navadno ne izveš kaj dosti - lahko si srečen če sploh kaj. V 20. letih dela sem šla 1x samkrat na plačan 2-dnevni seminar v Portorož, pa ko smo bili vključeni v ene od mrež sem tudi hodila okrog po slo., to je pa tudi vse. Plačani seminarji so praktično na pol prepovedani - četudi ni za plačat včasih nobene nočitve ali dnevnice. Ni denarja. Eh, lahko nadaljujem še s tem, kakšne čudovite ideje ima občina, pa ne bom, ker bi se morala še enkrat natančno prepričat, če je sploh možno, da je kdo prišel s tako čudnimi idejami na plan, če niso to malo izmišlijotine (ki btw v malih mestih navadno izredno lepo skrbi za šole, saj se vsi med sabo poznajo, v velikih mestih pa je vse odvisno zgolj od osebnega poznanstva konkretnega ravnatelja z občinarji, županom in ravnateljevega "sitnarjenja" ter zmožnosti prepričevanja. Največja bedarija od vsega povedanega včeraj je pa ta, da kao otroci boljše znajo zato, ker se šole vključujejo v projekte in tekmovanja. Projekti in tekmovanja ne dajo otrokom ničesar, če se mene vpraša. Znanje ali neznanje se tudi ne odraža v urejenosti šole. Ta je še bolj lovsko ribiška.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] Odraža se najbolj verjetno socialnoekonomskem statusu otrok oz. vsesplošnih razmerah, v katerih otrok živi. Lahko si kot učitelj čist dolgočasen, pa bodo taki otroci še vedno dosegali zelo dobre rezultate, lahko se pa pri otrocih, ki živijo v ne-tako-zelo-ugodnih vsesplošnih razmerah na glavo postaviš, pa še vedno ne boš dosegel pol tega, kar prvi učitelj. Seveda bo več dosegel drugi učitelj s prvimi otroki kot prvi z drugimi, vendar razlike ne bodo tako gromozanske najbrž, kot izgleda na prvi pogled. Razlog: učni načrti, ki so za moj osebni okus nič kaj preteresljivo dobri in čisto prevečkrat sami sebi namen. Če bi šlo za res dobre UN, bi lahko vsak učitelj, če bi se dovolj potrudil, dosegel razumevanje praktično vseh otrok, ker bi imel dovolj časa za utrjevanje in ker otroci ne bi imeli toliko balasta vmes za naučit se. No, tako vsaj jaz to vidim.
|
|
|
|