Gina -> RE: primer dobre prakse pri učitelju (1.7.2009 21:29:41)
|
IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca Gina, spoštujem tvoje mnenje - vendar je moje drugačno. Otroke vzgajamo za družbo in ta je pač tako naravnana, da se je za dobre rezultate potrebno potruditi. V šoli so to pač ocene, v življenju pač kaj drugega - napredovanje v službi, boljša plača, itd. Ocene so zunanja motivacija, jasno, ampak kakšno motivacijo boš pa dal osnovnošolcu? Naj se nauči angleške nepravilne glagole, "ker je dobro, da jih zna?" Nauči Prešernovo Zdravljico, ker je fino, da jo pri 40ih odrecitira na kaki obletnici? Nauči kotne funkcije, da mu bo pri 30h prišlo prav, ko bo kaj delal po bajti? Ja, valda. PS: Ne poznam enega osnovnošolca na predmetni stopnji, ki bi ga šolsko delo tako obremenilo, da ne bi imel časa uživat življenja. Kaj ima to veze s tem,d a mu daš brezvezne naloge, ki nikomur, ampak nikomur ne koristijo, samo zato, da bo dobil eno oceno, ker jo pač mora dobiti? Kakšne veze ima to z znanjem kotnih funkcij? Šola pač v precejšnjem % ne nudi znanja. To je z njo narobe. Deluje samo za pridobivanje ocen. Kaj pa mene briga, kaj družba zahteva, že od malega sem vedela, da če nečesa ne bom rabila, da si tega nočem dolgoročno zapomnit, pa menda ja veš,d a na ogromno področjih veliko vem, ker to sem si pa hotela zapomnit, ker mi je fajn, me zanima in uživam v tem - ampak tega mi ni dala šola - temu spoznanju se pa reče "kriminal". In brez skrbi,d a sem zelo dobro skozi prišla tudi brez tega - vseeno lahko dobiš diplomo, tudi brez delanja referatov, domačih nalog, pa podobnih bedarij, za katere sem se že v srednji šoli odločila, da če mi ne koristijo, d ajih delala dolge ure pa zihr ne bom, pa tudi moji otroci bodo gih tako preživeli. In želela sem si, srčno želela, da bi v šolo prišla učit ena generacija, ki bo bolj trezna, kot so bili naši učitelji, pa se mi zdi, da smo samo še bolj čudaški ratali - učimo nesmisle - poglej, morala sem se recimo naučiti ne vem koliko ciljev 2. svetovne vojne - a misliš da je to komu koristilo, da sem zato boljše poznala to vojno? Tratila sem čas za bedarije, ne za znanje, da sem to za dva dni znala. Niso vsi učitelji tolk trapasti, da bi še to zahtevali, res ne, ampak če že UN to zahteva od njih, potem se je temu, da te not potegne v ta špil zelo težko izognit, a ne. Marsikdo se ne zaveda več, da je treba otroke naučit osnov dobro, zelo dobro, da bodo v resnici znali, vedeli, ne pa dajti bedastih nalog, zahtevati balast, nakladati neke bedarije in zahtevati, da to znajo, čeprav tisto nakladanje sploh ne spada v znanje, ampak v nakladanje. Znati angleške glagole je osnova, poštevanka je osnova, množica tega kar v šolah učimo, pa ni osnova, je en velik balast. Še to, napredovanje v službi je glih tako en velik bulšit, ker ne pove prav nič o tvojih sposobnostih in še manj o tem, koliko ti delaš, pa je od tega odvisna tvoja plača. Še to, za moje pojme niti matura (ne le ocena pri predmetu ali testu) ne pove nič o tem, koliko nekdo v resnici dolgoročno zna, niti mu ne da nekega dodatnega znanja ali vrednosti v lajfu in je en sam velik nepotreben stres - za koga, za malomeščanske duše, ki se s tem morda dokazujejo al kaj?? ne štekam. Vse skupaj pove meni osebno za moje osebno dojemanje samo to, da živimo v gnili družbi, ki ima gnile vrednote. Nič, ampak nič pa ne pove to o tem, da je to prav, ok ali dobro. Če jaz v svoji duši vem, da nekaj za otroka ni dobro, tega ne bom delala, ne bom mu takih nalog dajala, niti me v to ne bo nihče prisilil. Če pa ti ali kdorkoli drug meni, da če je že družba taka, da bo pa še on, pa tudi ok, to pove nekaj samo o njem samem.
|
|
|
|