Nika v službi -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 15:07:58)
|
IZVIRNO SPOROČILO: kalbo O Passatih in BMWjih nebi, ker od mene ne pričakuj simpatij do teh avtomobilov. Problem Renaultov predvsem Scenicov niso toliko napake, podobno pogosto najdeš napake pri večini avtov, ampak neposobni serviserji in nemarno dragi rezervni deli. Čisto možno, da drug renault ne bo delal težav, tale dotični jih bo pa skozi vse obdobje. Žal je tako in najbolje je, da se avta znebi, pa tudi če ga zamenja za povsem enak avto iste znamke. Tele opisane težave so pa značilne za Renault in jest sem samo povedal, kaj sledi pri dotičnem avtu. Sorči, spet se ne morem strinjat. Mimogrede, kje pa je potrdila, da gre za Scenica? To si ti določil, kolikor sem uspela razbrati.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image] Torej, glede nesposobnosti serviserjev (btw, jaz servisiram v AH Real in nimam pripomb) in dragih rezervnih delov ti lahko povem povsem svež primer iz familije Citroen. Avto nevozen, porazen suport na servisu in pri generalnem uvozniku delov v Kopru, indiferenten odnos Citroena Slovenija, neupoštevanje garancije, drago... pa še bi lahko naštevala. Svež primer ene uporabnice tukaj z RR, ki je moja prijateljica. Ponavljam, brezpredmetno je metati vse v en koš in ad hoc reči, da je Renault Scenic (ali kateri drugi, da ne bo pomote!) avto z mnogo napakami in da so Renault serviserji (večina - kot se bere iz tvojega posta) nesposobni. Potem bi tale moja prijateljica tudi lahko rekla, da so vsi serviserji Citroena nesposobni, mi bi lahko rekli, da je servis VW ali BMW poden, tega ni ne konca ne kraja. Če že govorimo, potem naj bodo podatki natančni - kateri avto, servis... in še vedno me ne moreš prepričati, da z odločnim nastopom ne prideš do rešitve. Samo večina se žal poslužuje napačnih korakov in jamra tukaj ali kje drugje, namesto da bi lepo stopila do servisa, odgovorne osebe in udarila po mizi. p.s. Poznam 2 primerka, ki že leta dolgo brez težav vozita ravno Scenice...
|
|
|
|