[Brisano sporočilo] (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (17.3.2009 11:43:12)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




K_a_t_i -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 11:46:10)

Lahko menjaš staro za novo...
Škoda k nimam kle računalnika na katerega sem shranila napake svojega preteklega avta - P307. Tole kar si ti naštela je namreč "mala malica" [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image].




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (17.3.2009 11:51:39)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




nejcko -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 11:58:02)

A nimajo novi avti neko garancijo, v roku katere naj bi ti ga proizvajalec zamenjal z drugim (istim modelom) ali sem kaj zamutila[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




susica -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 11:58:39)

zivepo a ti menjaš samo eno žarnico, torej tisto ki je fuč?
menjat moraš obe tudi tisti, ki še sveti, če ne menjaš obeh je ena močnejša od druge in v roku 14 dni ti bo sigurno še stara nehalka svetit!

probaj menjat obe tudi če ena dela!




TomTaylor -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 11:59:02)

ja sej ni treba menjat staro za novo, ker tukaj res največ izgubiš. Tega prodaš po najboljši možni ceni in kupiš novega.

Kaj pa imaš zaenga renaulta, če ni skrivnost?




Lenny -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 12:08:40)

K prodajalcu, uradni zapisnik reklamacij, zahteva po nadomestnem avtomobilu in naj v skladu z zakonom porihtajo avto. Vse to po 7. mesecih [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image] Samo pripravi se, da boš gnjavila vsaka dva dni. Obvezno pa zahtevaj, da so postopki dokumentirani, da ne bo prodajalec kaj "slučajno" pozabil. Pa dobre živce in srečno!




kalbo -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 12:17:26)

IZVIRNO SPOROČILO: zivepo

Zdravo!

dejte mi neki povedat, lani sva kupila nov avto, no do danes se je pa našlo že par napak avta. star je pa 7 mesecev
-tapete odlepljene spredaj pri vozniku in zadaj levo
-žarnice že 6krat menjane izmenično crkujejo
-mašina je že čist mastna
-avto ima pa res 20.000km
-zadnje desno vzmetenje škripa
in kolikor sva ves čas prisegala na renault (tretji zaporedoma) sva zdaj razočarana.

ali obstaja kje v zakonu da bi midva ta avto vrnila in kupila drugega?
se kdo spozna na zakonodajo?
v tožbo nama ni glih za it....
tako da mnenja laična in strokovna na dan

pa lep dan še naprej



No jest bi ti lahko na podlagi odebeljenega izstrelil znamko ko iz topa. Sam kaj čmo, nasledn bo spet reno, sm ziher.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (17.3.2009 12:21:30)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (17.3.2009 12:21:49)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (17.3.2009 12:24:39)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Lenny -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 12:25:29)

Mogoče bi se lahko obrnila tudi na Zvezo potrošnikov, da ti lepo naštejejo tvoje pravice in greš s tem podkrepljena k prodajalcu.




kalbo -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 12:30:36)

S temi kolobocijami ne dosežeš nič. Čimprej se znebi avta, pa bo. Sem pa skor seguren, da gre za Scenica.




kalbo -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 12:33:54)

Pr nas ga ma en, kadarkol gremo na teren on žarnice menja :). No sej ma že prakso.




TomTaylor -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 12:33:55)

jz pa mislim, da je modus[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




Nika v službi -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 12:59:55)

Kaj pa pravi Renault servis, kamor hodiš? Ne upošteva tvojih pritožb? Najprej uredi s servisom, če niso "poslušni", pa uradna pritožba na sam servis (pisno) ter če še vedno ni učinka, pritožba na Renault Slovenija.

Verjamem pa, da se ob primerni vztrajnosti in odločnosti da uredit zadevo na servisu....




kalbo -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 13:08:37)

Seveda se da, z veliko vstrajnosti in potrpežljivosti. To se vse reši do izteka garancije...kaj pa pol? Okol 50 tisoč začnejo diski opletat 300 ojrov, pol lepega dne crkne sistem za odpiranje šip 300 ojrov.....ni da ni, res...Če je dizel maš pol probleme z vbrizgom goriva in pumpo...sej pravim, ni da ni. Temu pa dodaš še nesposobne serviserje, pa si tam, kjer ni muh.




haloze -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 13:13:01)

IZVIRNO SPOROČILO: kalbo

S temi kolobocijami ne dosežeš nič. Čimprej se znebi avta, pa bo. Sem pa skor seguren, da gre za Scenica.


Poznam tudi ene, ki majo Scenica skoraj novega, mislim, da je tri leta star, pa non sop nekaj v okvari.




Anonimen -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 13:17:03)

Kaj pa v garanciji pise?

Mogoce si se tule lahko kaj pomagas
http://www.zps.si/images/stories/zakonodaja/oz-garancija1.pdf




Nika v službi -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 14:16:25)

IZVIRNO SPOROČILO: kalbo

Seveda se da, z veliko vstrajnosti in potrpežljivosti. To se vse reši do izteka garancije...kaj pa pol? Okol 50 tisoč začnejo diski opletat 300 ojrov, pol lepega dne crkne sistem za odpiranje šip 300 ojrov.....ni da ni, res...Če je dizel maš pol probleme z vbrizgom goriva in pumpo...sej pravim, ni da ni. Temu pa dodaš še nesposobne serviserje, pa si tam, kjer ni muh.


Kalbo, vsak ima preferenco za določeno znamko, tu ne bomo prišli skupaj. Pri nas imamo Renault v širši (!) družini že več desetletij, sama vozim npr. Megane Grandtourje že več kot 5 let, pa nismo imeli nobenih omembe vrednih kolobocij s servisom oz. s kvaliteto vozil. V firmi imamo BMW-je, Passate in Audi-je. Ob BMW (najnovejša oh in sploh sedemka) bi ti lahko posredovala cel spisek napak, ki so povsem nespodobne za vozila tega ranga, s VW Passatom tudi ni da ni, Audi pa nobenih večjih težav. Spet govorim na daljši rok, ne zgolj za nekaj let.

Dejstvo je, da se napake dogajajo prav vsem in da nobena znamka ni izvzeta, vsak ima svoje izkušnje in zlivanje gnojnice zgolj po Renaultih ali katerikoli drugi znamki je povsem brezpredmetno.




kalbo -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 14:31:41)

O Passatih in BMWjih nebi, ker od mene ne pričakuj simpatij do teh avtomobilov. Problem Renaultov predvsem Scenicov niso toliko napake, podobno pogosto najdeš napake pri večini avtov, ampak neposobni serviserji in nemarno dragi rezervni deli. Čisto možno, da drug renault ne bo delal težav, tale dotični jih bo pa skozi vse obdobje. Žal je tako in najbolje je, da se avta znebi, pa tudi če ga zamenja za povsem enak avto iste znamke. Tele opisane težave so pa značilne za Renault in jest sem samo povedal, kaj sledi pri dotičnem avtu.







Nika v službi -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 15:07:58)

IZVIRNO SPOROČILO: kalbo

O Passatih in BMWjih nebi, ker od mene ne pričakuj simpatij do teh avtomobilov. Problem Renaultov predvsem Scenicov niso toliko napake, podobno pogosto najdeš napake pri večini avtov, ampak neposobni serviserji in nemarno dragi rezervni deli. Čisto možno, da drug renault ne bo delal težav, tale dotični jih bo pa skozi vse obdobje. Žal je tako in najbolje je, da se avta znebi, pa tudi če ga zamenja za povsem enak avto iste znamke. Tele opisane težave so pa značilne za Renault in jest sem samo povedal, kaj sledi pri dotičnem avtu.




Sorči, spet se ne morem strinjat. Mimogrede, kje pa je potrdila, da gre za Scenica? To si ti določil, kolikor sem uspela razbrati.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]

Torej, glede nesposobnosti serviserjev (btw, jaz servisiram v AH Real in nimam pripomb) in dragih rezervnih delov ti lahko povem povsem svež primer iz familije Citroen. Avto nevozen, porazen suport na servisu in pri generalnem uvozniku delov v Kopru, indiferenten odnos Citroena Slovenija, neupoštevanje garancije, drago... pa še bi lahko naštevala. Svež primer ene uporabnice tukaj z RR, ki je moja prijateljica.

Ponavljam, brezpredmetno je metati vse v en koš in ad hoc reči, da je Renault Scenic (ali kateri drugi, da ne bo pomote!) avto z mnogo napakami in da so Renault serviserji (večina - kot se bere iz tvojega posta) nesposobni. Potem bi tale moja prijateljica tudi lahko rekla, da so vsi serviserji Citroena nesposobni, mi bi lahko rekli, da je servis VW ali BMW poden, tega ni ne konca ne kraja.

Če že govorimo, potem naj bodo podatki natančni - kateri avto, servis... in še vedno me ne moreš prepričati, da z odločnim nastopom ne prideš do rešitve. Samo večina se žal poslužuje napačnih korakov in jamra tukaj ali kje drugje, namesto da bi lepo stopila do servisa, odgovorne osebe in udarila po mizi.

p.s. Poznam 2 primerka, ki že leta dolgo brez težav vozita ravno Scenice...




benika -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 15:16:42)

Če že govorimo, potem naj bodo podatki natančni - kateri avto, servis... in še vedno me ne moreš prepričati, da z odločnim nastopom ne prideš do rešitve. Samo večina se žal poslužuje napačnih korakov in jamra tukaj ali kje drugje, namesto da bi lepo stopila do servisa, odgovorne osebe in udarila po mizi.


A ti posredujem ta novejši odgovor iz Citroena[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]? Jeb**** njih, njihov odnos do kupca...ah, škoda besed[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




Nika v službi -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 16:12:10)

IZVIRNO SPOROČILO: benika

Če že govorimo, potem naj bodo podatki natančni - kateri avto, servis... in še vedno me ne moreš prepričati, da z odločnim nastopom ne prideš do rešitve. Samo večina se žal poslužuje napačnih korakov in jamra tukaj ali kje drugje, namesto da bi lepo stopila do servisa, odgovorne osebe in udarila po mizi.


A ti posredujem ta novejši odgovor iz Citroena[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] ? Jeb**** njih, njihov odnos do kupca...ah, škoda besed[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]



Seveda, posreduj. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




Anonimen -> RE: "vrnitev" novega avta (17.3.2009 17:26:17)

Če že govorimo, potem naj bodo podatki natančni - kateri avto, servis... in še vedno me ne moreš prepričati, da z odločnim nastopom ne prideš do rešitve. Samo večina se žal poslužuje napačnih korakov in jamra tukaj ali kje drugje, namesto da bi lepo stopila do servisa, odgovorne osebe in udarila po mizi.


Se strinjam in dodajam, da ni treba udarjati po mizi :).

Me zanima, kaj so ti na tvoje tezave odgovorili na servisu?
Razen na to, da imas 20.000 km, kar ni napaka proizvajalca [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image].





Stran: [1] 2 3   Naslednja stran >   >>