Anonimen -> RE: "vrnitev" novega avta (18.3.2009 15:37:30)
|
Zivepo, poglej si malo v Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov, poglavja o garanciji in skritih napakah. Imela sva Renaulta, same napakice in servisi (in se strinjam s Kalbotom glede servisov [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]), imela VW Golfa, še več napak in servisov, imamo Citroen Jumper, v 4. mesecih 3x na servisu, vsakič je že po telefonu serviser povedal, kje je napak (serijske očitno, vsi kosi zamenjani, še dobro, da imamo 2 leti garancije, moram pa jih pohvaliti, zamenjali brez besed in hitro), imamo še Toyoto Rav4, do sedaj niti ene okvare. Torej prisegam samo še na Japonce [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]. Res imajo vse znamke takšne in drugačne probleme, ampak ene jih imajo več, druge pa manj. Nekako pričakujem pri vsej moderni tehnologiji, da mi avta, razen za redno vzdrževanje, ne bo potrebno vsaj tri leta vozit na servis zaradi takšnih in drugačnih okvar. Ampak očitno je to bolj redkost kot kaj drugega.
|
|
|
|