|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   zaščita potrošnika
14.4.2005 19:31:46   
Alika
Imam en problem!
Pred pol leta sem kupila kuhalno ploščo Rosieres v trgovini Maros v Btc-ju.:((
Pa imamo že od vsega začetka težave.:hudicek:Najprej zraven niso bile priložene šobe za plin v jeklenki,ampak samo za zemeljski plin.Na tehnounionu(generalni zastopnik) so mi dali prave-ampak ne original,pa štedilnik še vedno ni dobro delal-ker so prevelike šobe,je preveliko izgorevanje plina.Pa je spet prišel serviser(prvič sem plačala 7000sit:hudicek:) in vstavil nove šobe-spet 7000sit:hudicek:.Pa največji gorilnik še vedno ne dela.Nikakor noče ostati prižgan.:((
Mož je ponovno klical na tehnounion in so rekli,da naj ploščo pripeljemo tja in jo bodo njihovi serviserji pogledali:zmeden2:.Ker pa ne morem bit brez štedilnika,je dogovor tak,da naj bi ta teden prišel njihov serviser na dom.
Danes je četrtek ,pa ga še ni bilo,sem pa sigurna,da ga tudi jutri ne bomo dočakali:kuza:.
Zdej pa imamo mi tega že počasi zadosti.To nikamor več ne pelje.Nihče nas ne jemlje resno.Tolikokrat sva že klicala v maros pa na tehnounion,pa še vedno nič.
Prosim,če mi lahko poveste kam naj se pritožim,da bo res učinkovalo.
lp Alika
Neposredna povezava do sporočila: 1
   zaščita potrošnika
14.4.2005 20:44:08   
.ču
Tle sm nekej najdla,na tvojem mestu bi jes pri teli instituciji mal povprasala.

Lp


http://evropa.gov.si/za-nevladne/1998-seznam/11/

(odgovor članu Alika)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   zaščita potrošnika
14.4.2005 23:18:22   
lidia
Pri Zvezi porošnikov ti bodo znali svetovat, vsekakor pa se pisno pritoži, zato, da boš imela kasneje nek dokaz, da že ob nakupu ni blo vse ok.

(odgovor članu Alika)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   zaščita potrošnika
18.4.2005 12:38:23   
BigWhale
Najprej poklices trznega inspektorja in se dogovoris o vsem z njim, potem se pa ponavadi skupaj odpravita na servis/v trgovino. Takrat so precej prijazni.

Dobro si je tudi zapomniti, da ce kupis nek izdelek, ga lahko v osmih dneh zamenjas, ce ne deluje tako kot bi moral. Takrat ti morajo stvar zamenjati, brez vprasanja.

(odgovor članu Alika)
Neposredna povezava do sporočila: 4
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kako povečati možnosti za zanositev
To so načini za hitrejšo zanositev - spremljanje plodnih dni, zdrav življenjski slog in redni spolni odnosi. Ob težavah ...
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
Kam z otroki za noč čarovnic 2024?
Letos bodo noč čarovnic po Sloveniji zaznamovali številni dogodki za otroke, od zabavnih delavnic do strašljivih dogodiv...
Zdravo prehranjevanje se začne že v vrtcu
Marjeta Podpečan, odgovorna za prehrano predšolskih otrok v zavodu Kranjski vrtci, nam je pojasnila, zakaj pogosto vklju...




Za doječe matere.
пеперутка16

Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?