Alika -> zaščita potrošnika (14.4.2005 19:31:46)
|
Imam en problem! Pred pol leta sem kupila kuhalno ploščo Rosieres v trgovini Maros v Btc-ju.:(( Pa imamo že od vsega začetka težave.:hudicek:Najprej zraven niso bile priložene šobe za plin v jeklenki,ampak samo za zemeljski plin.Na tehnounionu(generalni zastopnik) so mi dali prave-ampak ne original,pa štedilnik še vedno ni dobro delal-ker so prevelike šobe,je preveliko izgorevanje plina.Pa je spet prišel serviser(prvič sem plačala 7000sit:hudicek:) in vstavil nove šobe-spet 7000sit:hudicek:.Pa največji gorilnik še vedno ne dela.Nikakor noče ostati prižgan.:(( Mož je ponovno klical na tehnounion in so rekli,da naj ploščo pripeljemo tja in jo bodo njihovi serviserji pogledali:zmeden2:.Ker pa ne morem bit brez štedilnika,je dogovor tak,da naj bi ta teden prišel njihov serviser na dom. Danes je četrtek ,pa ga še ni bilo,sem pa sigurna,da ga tudi jutri ne bomo dočakali:kuza:. Zdej pa imamo mi tega že počasi zadosti.To nikamor več ne pelje.Nihče nas ne jemlje resno.Tolikokrat sva že klicala v maros pa na tehnounion,pa še vedno nič. Prosim,če mi lahko poveste kam naj se pritožim,da bo res učinkovalo. lp Alika
|
|
|
|