|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   reklamacija
21.1.2009 9:32:41   
kklara
Punce rabim vaš nasvetuser posted image user posted image

Pred dobrim mesecem dni sem v eni naših trgovin z otroško opremo reklamira maxi cosi avtosedež, saj se je ob šivih kar začel malo parat in so nastale luknjice, del prevleke se je celo razbarval od sonca.
Pristojna tam za reklamacije me je po 1 tednu obvestila, da so zadevo posredovali naprej zastopniku in da iščejo prevleko te barve, da nam jo zamenjajo.
Sedaj ni od njih ne duha ne sluha...niti na meile mi ne odgovorijo več.

Kaj mi je storiti?
Kaj lahko zahtevam zaj že po takšnem času?
Ima katera podobno izkušnjo?

hvala za odg.

lp
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: reklamacija
21.1.2009 9:36:18   
Vrtnica79
Pokliči pa vprašaj. A so ti dali vsaj nadomesten sedežuser posted image

_____________________________

Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri.

(odgovor članu kklara)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: reklamacija
21.1.2009 9:40:05   
kklara
Nadomestnega sedeža nam niso dali, saj ni mehanska poškodba! So rekli samo da nam bodo zamenjali prevleko, sam da morjo takšno barvo poiskat.

V trgovini mi rečejo naj se obrnem na gospo, ki je pristojna za to. Ona se pa žal ne oglaša in ne odgovarja na emaile.

(odgovor članu Vrtnica79)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: reklamacija
21.1.2009 11:00:36   
urška84
Imaš vse pravice, če nisi ti naredila poškodbe na izdelku: Zakon o varstvu potrošnikov člen 37. je bistven.

37. člen
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Če gr etorej za stvarno napako in si jih ti že obvestila in niso reagirali v 8. dneh, so že v prekršku. za takšno napako imaš TI NA IZBIRO:
 
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Jaz ti svetujem, da kontaktiraš Urad Vlade za varstvo potrošnikov 080 88 99 pa ti bodo vse razložili.

Jaz sem imela že veliko takšnih primerov z reklamacijami. Imam zato vedno isti sistem: shranjujem račune, potem pa če je kaj narobe lepo pisno napišem reklamacijo, citiram zakon, člene, jasno povem do kdaj imajo čas da odgovorijo če ne grem na Inšpektorat. Do sedaj so vsi odgovorili še prej kot v zakonskem roku in izpolnili vse obveznosti.

_____________________________

Urshy Art

(odgovor članu kklara)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: reklamacija
21.1.2009 11:11:54   
kklara
Saj na reklamacijo so mi odgovorili v 4 dneh, in je bilo takrat dogovorjeno da samo poiščejo barvo takšne prevleke in jo dobim.

Samo mene v bistvu zdaj zanima v kolikšnem času pa morajo oni meni odpravit tole napako? Ker tole čakanje na prevleko traja zdaj že dober mesec.

Mogoče pa bo res najbolje ja da jim še kak bolj dolg dopis pošljem in mal zakonov not vključim.

(odgovor članu urška84)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: reklamacija
21.1.2009 13:00:23   
jana banana
Obvesti jih da so bili napako odpraviti v roku 45 dni. Ker je še niso odpravili zahtevaš novo brezhibno zadevo. Zakon o varstvu potrošnikov.

(odgovor članu kklara)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: reklamacija
21.1.2009 13:00:48   
jana banana
Oddaj pisno

(odgovor članu jana banana)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: reklamacija
21.1.2009 20:50:13   
urška84
Vedno se obrni na tale Urad če imaš kake podobne probleme. pa ti bo takoj vse jasno. In ja, 45 dni je res, ampak ti lahko zahtevaš enostavno da ti kupnino vrnejo, pa greš drugam kupit, kaj boš čakal in čakala da se oni sprdnejo nekaj po svoje.

_____________________________

Urshy Art

(odgovor članu jana banana)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: reklamacija
22.1.2009 20:35:34   
Klemy82
Vsekakor zahtevaj pojasnila, kaj se s tvojo reklamacijo dogaja, najbolje pisno. Javi mi na zs, v kateri trgovini si reklamirala, mogoče ti lahko pomagam. ;)

(odgovor članu urška84)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: reklamacija
22.1.2009 21:11:04   
kofetek2010
od naše tamale se je tud prevleka na MC non-stop cufala in sem hodila na 2-3 mesece v BC in so mi jo menjali user posted image


(odgovor članu Klemy82)
Neposredna povezava do sporočila: 10
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kako prepoznati vgnezditveno krvavitev?
Kako lahko prepoznamo vgnezditveno krvavitev in kako se loči od menstruacije?
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
Zapeljimo se v skriti svet voda
Človeška ribica ni le čudež narave – je tudi pokazatelj, kako čisto je okolje. Ker živi izključno v kristalno čistih pod...
Kako izbrati idealno sobo za vašega otroka?
Pri opremljanju otroške sobe za šolarja je ključno ustvariti funkcionalen delovni kotiček, poskrbeti za organizacijo, pr...




Najbolj naporno obdobje.
пеперутка16

Kdaj vam je bilo najbolj naporno biti z vašim/vašo malčkom/malčico?