reklamacija (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


kklara -> reklamacija (21.1.2009 9:32:41)

Punce rabim vaš nasvet[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]

Pred dobrim mesecem dni sem v eni naših trgovin z otroško opremo reklamira maxi cosi avtosedež, saj se je ob šivih kar začel malo parat in so nastale luknjice, del prevleke se je celo razbarval od sonca.
Pristojna tam za reklamacije me je po 1 tednu obvestila, da so zadevo posredovali naprej zastopniku in da iščejo prevleko te barve, da nam jo zamenjajo.
Sedaj ni od njih ne duha ne sluha...niti na meile mi ne odgovorijo več.

Kaj mi je storiti?
Kaj lahko zahtevam zaj že po takšnem času?
Ima katera podobno izkušnjo?

hvala za odg.

lp




Vrtnica79 -> RE: reklamacija (21.1.2009 9:36:18)

Pokliči pa vprašaj. A so ti dali vsaj nadomesten sedež[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




kklara -> RE: reklamacija (21.1.2009 9:40:05)

Nadomestnega sedeža nam niso dali, saj ni mehanska poškodba! So rekli samo da nam bodo zamenjali prevleko, sam da morjo takšno barvo poiskat.

V trgovini mi rečejo naj se obrnem na gospo, ki je pristojna za to. Ona se pa žal ne oglaša in ne odgovarja na emaile.




urška84 -> RE: reklamacija (21.1.2009 11:00:36)

Imaš vse pravice, če nisi ti naredila poškodbe na izdelku: Zakon o varstvu potrošnikov člen 37. je bistven.

37. člen
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Če gr etorej za stvarno napako in si jih ti že obvestila in niso reagirali v 8. dneh, so že v prekršku. za takšno napako imaš TI NA IZBIRO:
 
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Jaz ti svetujem, da kontaktiraš Urad Vlade za varstvo potrošnikov 080 88 99 pa ti bodo vse razložili.

Jaz sem imela že veliko takšnih primerov z reklamacijami. Imam zato vedno isti sistem: shranjujem račune, potem pa če je kaj narobe lepo pisno napišem reklamacijo, citiram zakon, člene, jasno povem do kdaj imajo čas da odgovorijo če ne grem na Inšpektorat. Do sedaj so vsi odgovorili še prej kot v zakonskem roku in izpolnili vse obveznosti.




kklara -> RE: reklamacija (21.1.2009 11:11:54)

Saj na reklamacijo so mi odgovorili v 4 dneh, in je bilo takrat dogovorjeno da samo poiščejo barvo takšne prevleke in jo dobim.

Samo mene v bistvu zdaj zanima v kolikšnem času pa morajo oni meni odpravit tole napako? Ker tole čakanje na prevleko traja zdaj že dober mesec.

Mogoče pa bo res najbolje ja da jim še kak bolj dolg dopis pošljem in mal zakonov not vključim.




jana banana -> RE: reklamacija (21.1.2009 13:00:23)

Obvesti jih da so bili napako odpraviti v roku 45 dni. Ker je še niso odpravili zahtevaš novo brezhibno zadevo. Zakon o varstvu potrošnikov.




jana banana -> RE: reklamacija (21.1.2009 13:00:48)

Oddaj pisno




urška84 -> RE: reklamacija (21.1.2009 20:50:13)

Vedno se obrni na tale Urad če imaš kake podobne probleme. pa ti bo takoj vse jasno. In ja, 45 dni je res, ampak ti lahko zahtevaš enostavno da ti kupnino vrnejo, pa greš drugam kupit, kaj boš čakal in čakala da se oni sprdnejo nekaj po svoje.




Klemy82 -> RE: reklamacija (22.1.2009 20:35:34)

Vsekakor zahtevaj pojasnila, kaj se s tvojo reklamacijo dogaja, najbolje pisno. Javi mi na zs, v kateri trgovini si reklamirala, mogoče ti lahko pomagam. ;)




kofetek2010 -> RE: reklamacija (22.1.2009 21:11:04)

od naše tamale se je tud prevleka na MC non-stop cufala in sem hodila na 2-3 mesece v BC in so mi jo menjali [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]





Stran: [1]