Gina
|
Jap, to pa je stvar, ki manjka v učnem načrtu. V tujini imajo adition table in multiplication table ali kako že rečejo temu. Skratka, pri nas ni nujno, da otrok zna seštevati in odštevati do 20 na pamet, tako kot poštevanko.Tega ni v načrtu. Pri nas je uradno dovolj, če zna sistem odštevanja in seštevanja. V resnici to ni dovolj. Jaz moje otroke zmeraj drilam te reči. Toliko na pamet računov s tekmovanjem v hitrosti vsako jutro 5 minut, dostikrat z eno tako igrico na izpadanje, ali pa s kakšno drugo za zbiranje bonus točk, da morajo praktično vsi znati na pamet. Sicer pa te reči uradno pridejo na program v začetku 2. razreda - sešt. in odšt. do 20. Vendar že v 1. razredu drilamo do 10. Ni tolk samo po sebi umevno, da otroci to znajo, kot se staršem zdi. Je pa zelo življenjsko praktična stvar, da ne izgubljajo časa pri mat. v kasnejših letih, ko je to temelj vsemu ostalemu. Aja, sicer se pa meni že 1. razred zdi eno samo divjanje skozi snov, posebej pri matematiki in tudi pri okolju. V 2. razredu se mi zdi matematika obupno divjanje, slo. pa glih tako. Okolje se nekako za silo skozi spravi brez utrjevanja, ker ni časa. V 3. razredu enako. Daleč najhuje se mi zdi z matematiko. Kam bodo zdaj stlačili še dodatno snov mi ni jasno niti pod razno. četudi bodo vzeli slo. ure, mi pa ni jasno, kako slo skozi speljat. No ja, bomo pa na starše preložili zgleda , saj drugače ne bo šlo. J....... pa naše ministrstvo, kaj razmišljajo? Jaz ne štekam kam ta svet drvi, kam se nam tolk mudi, zakaj taki pritiski na otroke, a bodo zato kaj bolj pametni????
< Sporočilo je popravil Gina -- 17.9.2008 19:21:13 >
|