rainbow
|
Punce, ojla Lidjočka, vas kar občudujem s tremi puncami violinski, glede ponavljanja, je kar res, čeprav pa dobro pa ni, sem nekje brala, da ne bi smeli toliko ponavljat navodil, recimo kaj jaz vem, za pospravljanje; da bi morali enkrat rečt lepo, se seveda prepričat, da nas je otrok slišal , in potem, če noče recimo pospravit, ga seznanit s posledicami (ali pozitivno, recimo "ko pospraviš, bo za večerjo nekaj finega/boš lahko gledal risanko, gremo na igrala karkoli", ali pa negativno, s "če ne boš pospravil, ne bo tega in tega"); jaz sem sicer tudi tolerantna, preveč, vidim pa, da to ponavljanje v nedolged ni dobro, pri mojih dijakih; pa tudi pri Lii že, ker me potem petič komaj začne resno jemat ali pa sploh ne. Ezica, bravo , mislim, da imaš kar porihtano. Saj, to je ravno finta, da je treba ostat miren in dosleden pri stvareh, ki se nam res zdijo pomembne. Jaz se mi zdi, sem kar uspešno dosegla: - obnašanje na cesti - umivanje zob in rok - vztrajam, da se ne vdari/potisne.. in če se zgodi, se mora opravičit - treniramo "prosim", "hvala", "dober dan", "na svidenje" pa še kaj bi se našlo; no, pri pospravljanju je tudi že nekaj napredka. lepo se imejte
_____________________________
lp, rainbow Life's what's important. Walking, houses, family. Birth and pain and joy. Katharine Hephburn
|