Marjeta11
|
Želela bi vam predstaviti še mojo pre/izkušnjo v zvezi s podjetjem euro success MLM. Najprej me je v četrtek poklicala moja dobra prijateljica in me nujno vabila na kavo, ker mi mora nekaj pokazati. Mislila sem, da gre zopet za kakšen nov modni dodatek. Na kavi mi je takoj pričela razlagati, da dela za neko nemško podjetje v Avstriji in da bo več o tem povedal njej sodelavec, oz. t.i. šef. V lokal je stopil gospod in prisedel. Po nekaj njima zabavnim stavkom je pričel govoriti, da dela za neko nemško podjetje, ki ima sedež v Avstriji, kjer je vsako soboto in nedeljo predstavitev, za katero je potrebno plačati 20€. Na moje vprašanje kako se imenuje podjetje, je odgovoril, da je to MP PRODUCTION in ima sedež v IBC centru malo pred Grazem. Ker sem po naravi zelo radovedna duša, sem plačala 20€ in se dogovorila za ogled predstavitve. V nedeljo, zjutraj se je pripeljala prijateljica in me najprej dva krat preverila, če sem pravilno poslovno oblečena (čeprav dobro ve v kakšnem poslovnem svetu se gibljem), nato sva se usedli v avto in se peljali proti Avstriji. V Avstriji so nam najprej pred vhodom kazali zelo drage avtomobile, nato pa pred vrati še enkrat pregledali, če smo pravilno oblečeni in nas spustili v podjetje vse premražene, zaradi čakanja v vrsti. Med predstavitvijo sem si pazljivo ogledala vse prisotne ljudi in povem lahko, da večina teh ljudi niso poslovneži, pač pa samo nižji sloj, ki je prišel v Avstrijo iskati svoje sanje. Sama se družim v visokem poslovnem krogu in lahko rečem, da se takoj vidi, kdo je poslovnež in kdo je samo navaden siromašen državljan, oblečen v drago ali poceni obleko s kravato. Predstavitev je bila zanimiva, saj ti na začetku prikažejo seminar, ki naj bi bil vsaj 3x toliko vreden kolikor je cena, v drugem delu pa možnost zaslužka v mrežnem marketingu. Po izobrazbi sem diplomiran matematik in pri predstavitvi dela v marketingu me je kar stiskalo, saj so bile tiste tabele in možnosti zaslužka prikazane za idealno poslovanje, kar pomeni, da se morajo vsi tisti, ki jih peljemo v Avstrijo odločiti za nakup tega izobraževanja. Vendar sama lahko povem, da je resnica daleč od tega, saj sem za svojo diplomsko disertacijo naredila profil kupcev za določene produkte v vrednosti od 1.000 do 10.000 €. Pri tem sem prišla do zaključkov, da višja je cena težje se ljudje odločajo za nakup, zato tudi dajo rok pet dni za nakup tega seminarja. Torej, pri nakupu tega produkta lahko dejanske rezultate uspeha, ki jih prikažejo delimo s 10. Na moje vprašanje, kolikšni so še dodatni stroški, da pridem do pozicije Adviser, so mi odgovorili, da so popolnoma zanemarljivi, saj naj bi si stroške plačila 5530€ povrnila že v enem tednu, kar je seveda po teoriji statističnega izračuna skoraj nemogoče, kaj šele v praksi. Zanimivo je tudi to, da polne štiri ure govorijo o tem kako lahko in z malo časa človek obogati in si kupi sanje, po tem pa zadnjih 10 minut govorijo o tem, da če človek ni 100% o nakupu, da naj se ne odloči za nakup. Seveda obratna psihologija v takih primerih deluje odlično. Najprej ti ponudijo sanje, potem pa ti jih hočejo vzeti, zaradi tega ljudje grabijo to priložnost, kot da jim gre za življenje. Vprašala sem tudi mojo prijateljico, koliko je v tem poslu izobraženih ljudi, takih, ki imajo uni. izobrazbo, pa mi je povedala, da jih je veliko. Po tem ko sem želela, da mi kakšnega predstavi se je začelo izmotavanje, da jih danes ni. Seveda se je pranje možganov nadaljevalo naslednji dan na osebnem razgovoru, zopet s gospodom, ki je prišel že prvič, ko me je prijateljica povabila na kavo. Na moja konkretna vprašanja mi ni odgovoril, pač pa je vedno obrnil pogovor drugam, kljub mojemu ponovnemu istemu vprašanju. Tudi plačilne liste me niso prepričale, saj so bile za lansko leto, prav tako mi določena oseba na podjetju ni hotela pokazati plačilnih list. Sama lahko rečem, da me vsa ta gledališka igra ni prevzela, niti se me ni dotaknila. Že po statističnem izračunu mi je bilo jasno, da tukaj vsaj 80% ljudi plača in potem od tega nimajo nič. Kajti, če upoštevam samo to, da moraš povabiti na podjetje tiste najbližje s spiska svojih 150 oseb mi je bilo jasno, da to ne deluje, oz. da deluje ampak samo za tiste pri koritu. Smešno mi je bilo tudi to kako so razlagali, da se moramo znebiti svojega šefa nad sabo v službi, nakar čez nekaj minut povedo, da dobimo tukaj šefa (adviserja) kateri nas bo priganjal, da bomo »bolje« delali. Še bolj fascinira to, da prikazujejo takšne drage avtomobile, hiše in potovanja, katere si trenutno nihče od Managerjev na podjetju ne more privoščiti, saj bi sicer to sami pokazali brez mojih prošenj in izgovorov. Poklicala sem tudi svojega prijatelja iz kriminalističnega oddelka, ki je povedal, da gre tukaj za veliko utajo davka v Sloveniji, ker imajo vsi tisti ljudje svoje račune v Avstriji in nihče ne prijavi dohodnine. Ter, da bi podjetje že zaprli, če ne bi bili vpleteni tako vplivni ljudje. Prav tako je problem tudi to, ker Avstriji ni v interesu zapreti to podjetje, dokler jim Slovenci nosijo denar, za katerega podjetje Eurosuccess plača milijonske davke ( MWS) državi Avstriji. V kratkem se tudi pričakuje povezava slovenskih in Avstrijskih bank, zato bo skrivanje takih prihodkov skoraj nemogoče. Bodo potem ti ljudje odpirali svoje računa na Kajmanskih otokih? Sama pristopim vsaki zadevi na znanstveni način, vendar bom tokrat rekla samo to, če bi vsak od teh ljudi bolj prisluhnil svoji intuiciji kot tistemu kar pokažejo, bi se drugače odločil. Marjeta
|