nanica
|
debata je bila o tem, kaj storiti, če otrok noče iti v vrtcu spat: vsoi gredo počivat, eni zaspijo, eni pa malo meditirajo. vzgojiteljici pravita, da čim zaspita ene dva otročka, zmanjka tudi ostalih. pa v obdobju, ko jim izpadajo mlečni zobki, spet potrebujejo spanje, so zgleda tako izžeti, ker gre toliko sil za rast novih zob kaj storiti, če otrok noče jesti: malo ga potegne že zgled sovrstnikov, ki jejo, v bistvu pa vztrajajo, da se poskusi vsaj pikica, četudi mala micena. sčasoma poskusi še več in če česa striktno ne prenese, da potem ne silijo. ne popustijo pa pri prvi muhi otroka, ki jo velikokrat pobere od koga drugega. vzgojiteljica je pravila, kako je en 3-leten fantek pri kosilu mrmral, da ne mara špinače, vmes pa jo je basal v usta s pire krompirjem predvsem je pa bistven ritem, ki ustvarja občutek varnosti otroku (ritem hranjenja, ritem spanja, ritem dejavnosti,...) npr. ob torkih je prosena kaša z jabolki, ob sreda se oblikuje čebelji vosek, po kosilu se počiva. otrok ve, kaj lahko pričakuje in se počuti varnega. z ritma ga ne mečemo ves čas in otrok ima čas, da se posveča aktivnostim, ki so zanj primerne, ne pa načrtovanju in nenehnemu prilagajanju. a hočeš več?
_____________________________
po kresi se dan obesi
|