|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   kaj je za storiti
28.11.2010 9:35:10   
tinca35
v 8.razredu pri angleščini v 2.in 3. nivoju so otroci pisali test in v vsakem nivoju
je bilo več kot polovica negativnih. V 2.nivoju kjer je moj je bilo od 16 otrok
2 pozitivni. Ista učiteljica poučuje ob nivoja. Sprašujem vas predvsem učiteljice ali
lahko starši kaj ukrenemo zoper to učiteljico. Meni osebno se zdi da slabo
dela glede na ocene učencev. Človek bi že razumel če bi bilo par negativni a kar cel razred je pa že malo za se zamislit. Test je bil sestavljen tako da je imel 9 nalog od tega 3 so imele še a,b.c in d nalogo. Pisali pa so 45min. V petek so ponavljali tako da jutri bomo videli koliko bo pozitivnih.
Hvala za vaša mnenja
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: kaj je za storiti
28.11.2010 11:07:05   
Gina
Joj, resnično je to težka situacija. Se nam je že dogajalo to, ravno tako pri matematiki. Se mi zdi, da je pri matematiki še toliko bolj pomemnbo, da učitelj zna razlagat, ker tam se največje razlike pojavljajo, kadar učitelj tega ne obvlada. IN ravno pri mat. je precej učiteljev, ki razumejo zgolj 1+1=2, česa bolj ljudskega pa ne. Ni jih pol takih, ampak tisti, ki so, pa mečejo slabo luč na vse res fajn učitelje.
Kaj ti je narediti? Ne vem. Ko se je nam to zgodilo, sem šla do učiteljice mat., ki je takrat učila najboljšo skupino, pa sem jo prosila, če ga lahko prosim vzame, ker tiste druge učiteljice ne razume. In ga je vzela. V bistvu ga mora vzet, tudi če noče, ker so starši tisti, ki odločajo, v katerem nivoju bootrok.  
Lahko greš do ravnatelja, pa razložiš, kaj se dogaja. Vendar je vprašljivo, kaj sploh lahko storijo, tudi če hočejo, ker dokazovat, da en učitelj zanič dela, je res v praksi misija skoraj nemogoče. Lahko pokličeš inšpektorat, ampak saj pravim, v praksi se te reči, četudi so večini jasne, kako stojijo, težko težko težko dokazljive in težko težko težko koga sploh kam prestavijo, kaj šele ven vržejo. Lahko pa prosiš predstavnika v svetu staršev, da še tam to poda naprej, če se strinja več staršev s tabo.

(odgovor članu tinca35)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: kaj je za storiti
29.11.2010 16:15:02   
nejcko
Hmm, kočljiva situacija.

Vsekakor ne zanikam dejstva, da obstajajo kot predavatelji tudi povsem zanič učitelji, ampak predno bi kazala na koga s prstom, bi se vprašala sledeče:

- ali je to nov učitelj na šoli oz. ima razred tvoje hčerke prvič. Če ni nov na šoli in je res zanič, potem so taki rezultati pri njem že praksa, v tem primeru pa močno dvomim, da ni bilo že kakšnega ukrepanja s strani vodstva. Ker danes vse šole stremijo k čim boljšim rezultatom, pa magari so le-ti  doseženi z "gledanjem skozi prste".
Močno tudi dvomim, da bi si kakšen učitelj kar tako malo privoščil takšne rezultate, ker se vsi učitelji dobro zavedamo, kaj vse to potegne za sabo.
- ali so taki rezultati v razredu hčerke že kdaj bili in še pri kakšnem drugem predmetu ali se je to zgodilo zdaj prvič.
- ali je razred na splošno dober razred tako po uspehu kot po obnašanju ali ne. Ker če ga znajo biksati, dotični učitelj pa ni ravno avtoriteta, potem znajo biti rezultati tudi polsedica tega (da učitelj ni mogel kvalitetno odpredavati snov oz. ga učenci niso poslušali).

No, vzrokov za tako slab rezultat je lahko veliko in še več. Najlažje je krivdo zvaliti na (slabega) učitelja, vendar nikakor ne smemo pozabiti, da so današnji otroci vseh muh polni in ni malo primerov, ko igrajo prav na noto ponavljanja testa v primeru določenega št. negativnih - torej se med seboj prav dogovorijo.
Mene so npr. učenci pred pisanjem spisa najprej vprašali prav to - če se spis tudi ponavlja user posted image torej so s to idejo že štartali s pisanjem in so v sam spis vložili svoj minimum.

Ne vem, no ... tudi mi smo imeli dobre in slabe učitelje, pa smo nekako zdelali šolo. Smo se pač že sami nadudlali za tisto dvojko ali poiskali pomoč pri sošolcu, ... nekako je šlo čez, ker jaz se ne spomnim, da smo sploh kdaj ponavljali kakšen test, ne v OŠ ne v SŠ. Pa takrat nismo pisali nobenih preverjanj, marsikatera kontrolka sploh ni bila napovedana ... torej.

Jaz se letos ukvarjam s tako ignorantskimi generacijami, da niti dojamem ne, da je kaj takega sploh mogoče user posted image Enostavno jim je ravno do Kosova in pika. Poledično so tudi rezultati katastrofalni ... zdaj pa ne vem, ali so se moje razlage v parih letih tako poslabšale ali je kaj drugega posredi ... user posted image

Torej, jaz ti svetujem, da se razgledaš na vse strani user posted image






(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: kaj je za storiti
29.11.2010 17:39:41   
astrid1
Vse skupaj blazno kočljivo.
Učiteljičina dolžnost je, da ravnatelja obvesti o slabem uspehu in da bodo test morali ponavljati. Pri nas je tako, da se naredi analiza testa in da je samoumevno, da se potem neznanje razčisti in se še dodatno ponavlja in utrjuje.
Ni pa  nujno, da je učiteljica slaba. Danes so generacije zelo nemotivirane. Velikokrat imam občutek, da bolj kot se starši sekirajo zaradi slabih ocen, manj se se z njimi obremenjujejo otroci.
Vsekakor bo ravnatelj pozoren na stanje in se bod zadeve morale urediti tako ali drugače.

(odgovor članu tinca35)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: kaj je za storiti
30.11.2010 8:31:20   
tinca35
Hvala za odgovore. V sinovem 2.nivoju kar se tiče discipline so otroci nemoteči, sodelujejo se pa otroci pritožujejo da je ne razumejo ko razlaga snov ter da se je učiteljica spremenila (da je živčna) to je razredničarka povedala ko sem bila včiraj na pogovornih. Mogoče ima učiteljica kakšne osebne probleme pa se prenaša na otoke.
Ta učiteljica ga(jih) je že lani poučevala pa ni bilo nekih večjih težav(toliko negativnih).Odločili smo se, da zaenkrat pustim tako kot je in bomo videli kako bo do prve konference.

(odgovor članu astrid1)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: kaj je za storiti
30.11.2010 18:43:57   
astrid1
Možno, da ima učiteljica hude osebne težave. Vsekakor ste storili prav, da ste se odločili počakati.  Tudi učiteljica je le človek.  Iskreno upam, da se bodo stvari v kratkem uredile. Če se ne bodo, pa mora nastopiti k zadevi ravnatelj.

(odgovor članu tinca35)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: kaj je za storiti
30.11.2010 18:50:48   
Anonimen
Mogoče ima učiteljica kakšne osebne probleme pa se prenaša na otoke.
Ta učiteljica ga(jih) je že lani poučevala pa ni bilo nekih večjih težav(toliko negativnih).


Glede na to, kakšen je bil deležen pozitivnih - niti higienski minimum ni bil dosežen
V 2.nivoju kjer je moj je bilo od 16 otrok
2 pozitivni.

jaz ne bi čakala celo konferenco.

Sicer je težko govoriti na pamet, ampak morda bi bilo učiteljici čisto ok, če bi nekdo opazil, da ima tudi ona težave. In ji povedal, da imeti težave je človeško, ampak na takšen način prenašati naprej, pa žal ni sprejemljivo.

(odgovor članu tinca35)
  Neposredna povezava do sporočila: 7
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Družinske aktivnosti za ves december
Pripravili smo vam več kot 20 aktivnosti, s katerimi lahko napolnite adventni koledar oziroma zapolnite družinske dneve ...
Zato bi se morali otroci več igrati
Igra spodbuja otrokov razvoj, od ustvarjalnosti in motoričnih spretnosti do logičnega razmišljanja in socialnih veščin. ...




Jaslice ali varuška
пеперутка16

Bi otroka raje vpisali v vrtec ali najeli varuško?