Gina -> RE: kaj je za storiti (28.11.2010 11:07:05)
|
Joj, resnično je to težka situacija. Se nam je že dogajalo to, ravno tako pri matematiki. Se mi zdi, da je pri matematiki še toliko bolj pomemnbo, da učitelj zna razlagat, ker tam se največje razlike pojavljajo, kadar učitelj tega ne obvlada. IN ravno pri mat. je precej učiteljev, ki razumejo zgolj 1+1=2, česa bolj ljudskega pa ne. Ni jih pol takih, ampak tisti, ki so, pa mečejo slabo luč na vse res fajn učitelje. Kaj ti je narediti? Ne vem. Ko se je nam to zgodilo, sem šla do učiteljice mat., ki je takrat učila najboljšo skupino, pa sem jo prosila, če ga lahko prosim vzame, ker tiste druge učiteljice ne razume. In ga je vzela. V bistvu ga mora vzet, tudi če noče, ker so starši tisti, ki odločajo, v katerem nivoju bootrok. Lahko greš do ravnatelja, pa razložiš, kaj se dogaja. Vendar je vprašljivo, kaj sploh lahko storijo, tudi če hočejo, ker dokazovat, da en učitelj zanič dela, je res v praksi misija skoraj nemogoče. Lahko pokličeš inšpektorat, ampak saj pravim, v praksi se te reči, četudi so večini jasne, kako stojijo, težko težko težko dokazljive in težko težko težko koga sploh kam prestavijo, kaj šele ven vržejo. Lahko pa prosiš predstavnika v svetu staršev, da še tam to poda naprej, če se strinja več staršev s tabo.
|
|
|
|