liliana
|
IZVIRNO SPOROČILO: ronja Ma, pa saj slovnico v bistvu znamo že od govorjenja. Saj že mali otroci uporabljajo sklone in spole, kasneje se samo naučijo to napisat, še kasneje pa še poimenovat. Za kako besedo se pa še mi sprašujemo. Sem bila prepričana, da so to že jemali, ker sem ravno včeraj gledala R. dn in je napisala "h komur" ali nekaj takega, skratka, je prav dala h namesto k komu. Sem jo pohvalila, pa ji ni bilo jasno, zakaj. Sem sklepala, da so to že jemali in ji je zato jasno, kaj mora bit. Verjetno je spet na različnih šolah različno. Glej, saj možno, da so že jemali (z vsem vseeno nisem na tekočem v podrobnosti ).....lahko že v drugem, pa bodo še enkrat v tretjem in potem v četrtem in bodo potem tudi to ocenjevali......pač tako utrjujejo..... Moj prvi post o teh predlogih je bil hudomušno zapisan...... Se strinjam, da vse uporabljamo že od rojstva, vendar vseeno najdemo precej ljudi starih 20, 30 in več let, ki ne znajo pravilno pisat oz. ne znajo spraviti pravilno treh stavkov...... PS: Pri nas je učiteljica prosila, če pogledamo nalogo in da naj popravijo že doma napake, ki jih najdemo. Kako postopate pri napakah, ki jih še niso jemali. Recimo če otrok ne naredi vejice v vrinjenem stavku, ki ga še lep čas ne bojo jemali. Sama ji napišem vejico, ni ji pa treba zato prepisovat (sicer morajo prepisat stavek, kjer je napaka). Ali pa pri dobesednem navedku, tega tudi še niso jemali. Ne moreš ravno narobe pustit, da se narobe nauči, hkrati pa se tega še ne učijo... Pri nas tega ni prosila učiteljica, samo meni je nekako logično, da če najdem napako, da jo dete popravi (tudi pri matematiki).......če ji jaz najdem napako, ne zahtevam od nje, da stavek prepiše še enkrat, tudi te zahteve od učiteljice nismo prejeli......
|