mojcaziga
|
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga Zakaj ne podpiram? Res je, da je delo z otroci stresno, še bolj delo s starši. Vedno več je otrok s posebnimi potrebami, s katerimi je potrebno delati, pa čeprav tekom študija ne dobiš popolnoma nobenega znanja v zvezi s tem. Veliko je birokracije, ki jemlje in čas in energijo. Ampak na delovnem mestu ste največ par ur dnevno, mogoče še kako popoldne na mesec, vikendi, prazniki in večidel letmih počitnic pa doma. In če bi želeli skupaj spraviti 40 ur tedensko, šolska obveznost je 20 ur - 45minutnih, pa recimo da je še kaka prosta ura vmes ali pa nadomeščanje, bi morali vsak dan delati doma še vsaj dve uri. V to ne štejem seznanjanja z novo zakonodajo ipd. Zakaj Ne? Ker smo tudi ostali zaposleni prisiljeni v to, ampak ne tekom delovnega časa.Sem delala v pisarni, vse svoje naloge in še od sodelavke, ko je zbolela. Iz enega dnevna na drugi dan še knjigovodske zadeve. Pa je bilo potrebno preštudirati zakone izven mojega delovnika, drugače bi se pač lahko poslovila in šla. Na delovnem mestu sedimo po 10 ur in več, marsikdaj neplačano + doma zakonodaja in preostalo delo. Zdaj sem že nekaj let privat in je dela za celi dan, ni 40 urnega delovnika. Včasih zaslužim več, spet drugič niti povprečne plače ne. Učitelji in na sploh JU pa kot da se sploh ne zavedate tega, da smo vsi na veliko slabšem kot smo bili pred leti. Tu bi se dalo z dobro organizacijo masikaj popravit. Mojcažiga, si morda že kdaj slišala, da je narava dela od poklica do poklica drugačna? Da enostavno ne moremo primerjati vseh poklicev, jih enačiti in trpati v 8-urni delovnik. Vsak človek, ki ne gleda samo na lastno rit in se ne smili samemu sebi oz. ne zre zavistno v sosedov krožnik, to vidi. Tudi enega violonista, ki dela v operi, je plačan iz javnega denarja, vidiš ga na 10 predstavah na mesec po cca 2 uri (to znese na mesec 20 ur), ne moreš obtoževati, kako malo dela. Pa itak, violonistov nihče ne obtožuje, a ne. Tudi marskiaterega drugega profila se ne obtožuje, kako malo dela, samo učitelje. Skoz in skoz in skoz. Ob vsaki tematiki, ki se tiče šolstva, pa naj bo sprememba UN, ocenjevanje, učna pomoč, ... vedno se v prvi vrsti javnost obesi na delovni čas učiteljev. Zakaj? Samo to bi rada vedela, zakaj. Pogreje me tudi to, da vsi učitelji poudarjajo, da bodo otroci na slabšem, ker oni ne bodo zastonj izvajali učne pomoči, ker bo padla kvaliteta, ker...... noben ne poudari, da bodo otroci na slabšem, ker se bo zmanjšalo financiranje in bo počasi večidel tega prešlo na starše. Koliko staršev si bo lahko privoščilo interesne dejavnosti in športne ter glasbene šole za otroke ob visokem doplačilo? Če bi vam bilo toliko mar za otroke, bi se v javnosti kaj več govorilo o tem in ne samo o tem, kaj se jemlje vam. Vidiš, tvoje pisanje je tipičen dokaz tega, o čemer sem prej pisala. Učitelji poudarjajo predvsem slabši položaj otrok, ni važno, skozi kakšen spekter to poudarjajo - javnost vidi, vedno znova in znova, samo skozi spekter učiteljskega jamranja in se spet vtika v delovni čas učiteljev, namesto da bi se vprašala, kaj to pomeni za njihove/naše otroke. Na naši šoli imamo veliko dobrih učiteljev in veliko balasta. Izstopata dve učiteljici z velikim srcem in obe presedita veliko ur z učenci, ki jim gre težko. Pa tudi ostalim, če le pokažejo interes. In tudi zdaj nista enkrat rekli, da bosta učno pomoč izvajali manj kvalitetno. Žal mi je edino to, da tudi taki učitelji potegnejo kratko. Za ves tisti balast pa bi bilo bolje, da bi odpustili in naj se vlečejo kot megla doma. KOt bi bilo to potrebno narediti v celem JS. V gospodarstvu se je to že zdavnaj naredilo. lp Se strinjam v tistem delu, da bi bilo dobro, da bi bili tudi učitelji plačani po efektivnosti. Izrazito komentirala bom pa dvoje: Za ves tisti balast pa bi bilo bolje, da bi odpustili in naj se vlečejo kot megla doma. Nikoli, ampak res nikoli nikomur ne privošči, da bi ostal brez sredstev za preživljanje, pa kakorkoli se ne strinjaš z njim. Tanka je linija od privoščljivosti do brezbrižnosti in od tod do sovraštva, ki vodi v masaker, iztrebljanje določene vrste. Zdaj bom pa še malo sarkastična. Ne, nesramna bom, morda celo zlobna. KOt bi bilo to potrebno narediti v celem JS. V gospodarstvu se je to že zdavnaj naredilo. ... zato je slovensko gospodarstvo tako sila uspešno, hiperproduktivno, neodvisno od države in njene pomoči in od pomoči bank ... ker v gospodarstvu delajo res sami nadljudje brez najmanjše človeške hibe. My ass. Ne morem citirat po delčkih, ker mi telefon nekaj šteka. Violinist ne igra ene in iste pesmi 20 let, repertoar se mu lahko spremeni nekajkrat letno. In ne, nisem privoščljiva in nikomur ne privoščim, da bi ostal brez srestev za preživljanje, ampak JU se napaja iz denarja za gospodarstvo in če moramo v gospodarstvu biti hiperaktivni in ena oseba opravlja delo petih, bi lahko v JU vsak opravljal vsaj svoje delo, ali pač pričakujem(o) preveč? In ja, eni se vlečejo kot megla. Dejstvo, videno na lastne oči. Glede uspešnosti gospodarstva pa takole, če določenih podjetij še vedno ne bi vodile pijavke in če gospodarstva kot celote država ne bi tako izčrpavala, bi bili uspešni veliko bolj. In vsa varčevanja, ki se jih namisli država, gospodarstvo prizadanejo veliko bolj kot JU, ki ima dobre sindikate in maso ljudi. Ampak to je že druga tema. Kje učitelji poudarjajo slabši položaj otrok - razen v tem česa vse ne bodo imeli, ker učitelji tega ne bodo izvajali zastonj? Tudi v javnem pismu učiteljice je poudarek na tem, česa ona ne bo delala in bodo otroci na slabšem, manj pa o tem kako bodo na slabšem zaradi drugih varčevalnih ukrepov (šola v naravi, srednje šole ipd...). lp
|