|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1] 2 3   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Kaj so nas učili drugače oz. česa niste vedeli?
16.6.2014 9:18:15   
petea
Dajmo malo zbrati kakšne zanimive podatke, ki se razlikujejo od tistega, kar smo se naučili v šoli.

- Ne drži, da so enojajčni dvojčki vedno istega spola.
Pred dnevi sem v eni oddaji na NG zasledila, da so lahko tudi enojajčni dvojčki različnih spolov. Lahko se namreč kromosom XXY razdeli na X X in X Y (ah, RR cenzura, ki teh dveh črk ne pusti skupaj brez zvezdic... )user posted image .


- Ne drži, da otroci pred dopolnjenim 12. letom ne smejo sedeti na sprednjem sopotnikovem sedežu, kakor to še vedno učijo četrtošolce.
Lahko sedijo spredaj, a z ustreznim otroškim avtosedežem.



< Sporočilo je popravil petea -- 16.6.2014 9:31:44 >
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 9:37:51   
ronja
Ne drži, da imamo jezik razdeljen na različne kategorije za različne okuse. POvsod so skoraj vse brbončice, za grenko jih je res več na koncu jezika - še končni test, a se zadevo res sme pogoltnit;), sicer pa ni, da bi kislo čutili samo na straneh, na primer.
Za enojajčne dvojčke pa nisem vedela...

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 9:45:28   
mini86

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Ne drži, da imamo jezik razdeljen na različne kategorije za različne okuse. POvsod so skoraj vse brbončice, za grenko jih je res več na koncu jezika - še končni test, a se zadevo res sme pogoltnit;), sicer pa ni, da bi kislo čutili samo na straneh, na primer.
Za enojajčne dvojčke pa nisem vedela...


uuuu a res..nisem vedela

_____________________________

Opazujem te kako mirno spiš, te pobožam in ti že stotič preštejem vse prstke...In šele, ko tvoja dlan leži v moji, opazim, kako zares majhen si. Tako majhen si-pomeniš pa mi ves svet!

(odgovor članu ronja)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 9:53:57   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: petea
- Ne drži, da so enojajčni dvojčki vedno istega spola.
Pred dnevi sem v eni oddaji na NG zasledila, da so lahko tudi enojajčni dvojčki različnih spolov. Lahko se namreč kromosom XXY razdeli na X X in X Y (ah, RR cenzura, ki teh dveh črk ne pusti skupaj brez zvezdic... )user posted image .


mislila si povedat, da se zelo redko zgosi mutacija pri monozigotskih fantkih - en fantek zgubi Y in tak otrok ni zdrav, je punca s turnerjevim sindromom. to je sicer ful redko.
http://multiples.about.com/b/2008/06/17/reader-question-can-identical-twins-be-different-genders.htm

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 9:56:02   
mini86
ej a veš kaj pa meni ne da miru..

a je res k pravjo

če ješ sladoled pa čez piješ driska
če ješ češnje pa čez piješ driska

js tega ne verjamem..nikol še od tega nismo imeli driske..

al pa da ti sadje lahko notr zavreuser posted image

_____________________________

Opazujem te kako mirno spiš, te pobožam in ti že stotič preštejem vse prstke...In šele, ko tvoja dlan leži v moji, opazim, kako zares majhen si. Tako majhen si-pomeniš pa mi ves svet!

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 10:35:23   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
IZVIRNO SPOROČILO: petea
- Ne drži, da so enojajčni dvojčki vedno istega spola.
Pred dnevi sem v eni oddaji na NG zasledila, da so lahko tudi enojajčni dvojčki različnih spolov. Lahko se namreč kromosom XXY razdeli na X X in X Y (ah, RR cenzura, ki teh dveh črk ne pusti skupaj brez zvezdic... )user posted image .


mislila si povedat, da se zelo redko zgosi mutacija pri monozigotskih fantkih - en fantek zgubi Y in tak otrok ni zdrav, je punca s turnerjevim sindromom. to je sicer ful redko.
http://multiples.about.com/b/2008/06/17/reader-question-can-identical-twins-be-different-genders.htm


Tega niso povedali. user posted image

So pa pokazali zelo lep par dvojčkov kot dejanski primer. Sta si bila kakšno leto dni stara (enojajčna) bratec in sestrica zelo podobna. Praktično ista. user posted image

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 10:38:25   
ronja
če ješ sladoled pa čez piješ driska
če ješ češnje pa čez piješ driska

Pri meni ne drži. PO moje to rečejo zato, da se ne bi otroci češenj pa sladoleda nažrli.

al pa da ti sadje lahko notr zavreuser posted image

Ta je ena bolšjih, ja. V želodcu je pH 1-2, pa me zanima, kaj bo tam uspelo gnit (za to rabiš mal drugačen pH, pa mal bakterije, ki niti pod razno ne preživijo v teh pogojih...)

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu mini86)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 10:41:47   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: mini86
al pa da ti sadje lahko notr zavreuser posted image



Sadje se veliko hitreje prebavlja kot npr. meso, krompir ...

Zato če najprej poješ polno, klasično kosilo, ki ga naša prebavila predelujejo več ur, za povrh pa hitro prebavljivo sadje, ki v želodcu čaka, da pride na vrsto za predelavo, bi naj povzročalo težave, saj so že razgrajena in v obliki, ki omogoča absorbcijo, ne morejo pa mimo kosila; obtičijo v želodcu in bi naj delalo težave.
Tako nekateri prehrambeni svetovalci svetujejo, da je bolje sadje zaužiti vsaj pol ure pred glavnim obrokom oz. (mislim da) vsaj eno uro po njem.



Saj po podobni razlagi naj ne bi jedli beljakovin, škroba in OH v istem obroku, ker se telo veliko bolj muči, če mora telo hkrati predelovati. Ločilna dieta temelji na tej postavki, da je treba ta živila jesti ločeno oz. v enem obroku le živila (pretežno) iz ene skupine.

< Sporočilo je popravil petea -- 16.6.2014 10:45:07 >

(odgovor članu mini86)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 10:45:42   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: mini86
če ješ češnje pa čez piješ driska


jaz sem 1x kot najstnica pojedla pol kile češenj in se mi je takoj po tem ful zaluštal kakava. in sem si ga naredila in spila (čeprav sem bila podobno opozorjena, še posebej ker je mleko). moja filozofija je bila - če se mi tko zelo lušta, se mi ne more po tem naredit slabo (v kakršnikoli obliki). in mi ni bilo NIČ.

(odgovor članu mini86)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 10:52:21   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: mini86
če ješ češnje pa čez piješ driska



Kaj pa je razlog, če ješ češnje, pa čez ničesar ne spiješ, a vseeno dobiš drisko?
user posted image


(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 10:57:36   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: petea
So pa pokazali zelo lep par dvojčkov kot dejanski primer. Sta si bila kakšno leto dni stara (enojajčna) bratec in sestrica zelo podobna. Praktično ista. user posted image


ja ne vem, men ni tok smešno. take punčke imajo razne zdravstvene probleme, nizko rast, otekanje okončin, nerazvite jajčnike, očesne in ušene težave, adhd, razne motnje učenja... v glavnem, nič smešnega..

no, on topic; ne vem če čem to temo odpirat, samo če me že to sprašuješ - mene bolj moti to, da učijo v šolah, da so piramide in sfingo zgradili egipčani as a fact. ker so v bistvu "dokazi" bolj interpretacije določenih arheologov pri koritu, kot neka dejstva.

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 10:59:18   
ronja
Dejstvo je, da je sadje fajn za tahitro lakoto, zato je fajn pred kosilom za malico pojest kako sadje, ker hitro zaleže za tistih 10 minut, do tu se strinjam.
Ampak prehrambeni strokovnjaki pozabljajo, da se hrana v želodcu zmeša. Ok, je ločena prvih 20 minut po kosilu, potem se pa zmeša - če ne verjamejo, naj grejo bruhat, sama sem bruhala že toliko kosil (med nosečnostmi), da ti lahko z zelo velikim N-jem garantiram to:D. Je pa neverjetno, kako dolgo določene težko razgradljive stvari ostanejo v želodcu (recimo lupine od grozdja - od jutra do večera!)

Ločevalna dieta gotovo deluje, ker enostavno ne moreš pojest toliko beljakovinske hrane kot bi lahko beljakovinske in škrobnate skupaj. In zato poješ manj in zato dela. mogoče se tudi hitreje prebavi, ker je kislost optimirana na tisto hrano.

Isto je bila budaleština, da ne smeš pit ob obroku, ker razredčiš želodčne sokove. Da je veliko težje prebavljat zelo gosto hrano, seveda ni nobenemu kapnilo:D. Skratka - je zdravo zraven pit, če ti paše, silit se ti pa ni treba, ker potem ti je pa res lahko slabo:D.

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   [Brisano sporočilo]
16.6.2014 11:04:22   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu petea)
  Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 11:28:09   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
IZVIRNO SPOROČILO: petea
So pa pokazali zelo lep par dvojčkov kot dejanski primer. Sta si bila kakšno leto dni stara (enojajčna) bratec in sestrica zelo podobna. Praktično ista. user posted image


ja ne vem, men ni tok smešno. take punčke imajo razne zdravstvene probleme, nizko rast, otekanje okončin, nerazvite jajčnike, očesne in ušene težave, adhd, razne motnje učenja... v glavnem, nič smešnega..


Moj smeško ni bil dodan zaradi dejstva, da sta bila, četudi različnega spola, vseeno vizuelno ista, ne zaradi posmehovanja morebitnim zdravstvenim težavam.
Tema oddaje je bila o različnih vrstah in nastankih večplodnih nosečnosti, tako da o morebitnih težavah takšnih otrok niso govorili. Vsaj do tistega dela oddaje, ki sem ga spremljala, ne.



IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
no, on topic; ne vem če čem to temo odpirat, samo če me že to sprašuješ - mene bolj moti to, da učijo v šolah, da so piramide in sfingo zgradili egipčani as a fact. ker so v bistvu "dokazi" bolj interpretacije določenih arheologov pri koritu, kot neka dejstva.


No, saj takšne stvari želim, da jih malo popišemo. Da bomo še kaj naučile preko RR, ne samo iz (šolskih) knjig. user posted image

In kdo bi jih torej naj v resnici postavil?

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 12:38:25   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*
Ne drži, da te od toplega kruha boli trebuh. Dejansko topel kruh spodbuja apetit, zato so v starih časih, ko je bil kruh redka dobrina, to govorili, da se je tisti hlebec čim dlje obdržal.


joooj, svež mlačen kruh user posted image ni ga čez svež kruh user posted image

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 13:00:09   
*miska.mcc*
če si v coklih, te elektrika ne strese.

(kar meni nikoli ni bilo jasno, kako štrom ve, kaj imaš ti na nogah) user posted image


_____________________________

******************************************************
....v glavnem.....komaj čakam poletje!!!!!!

*****************************************************

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 13:00:57   
mateyka
IZVIRNO SPOROČILO: petea
In kdo bi jih torej naj v resnici postavil?


sej to, kdo? v bistvu ne vemo. in tudi če zanemarimo kdo - vprašajmo se o starosti izgradnje. dejstvo je, da se da določit koliko je kamnina stara, ne da se pa določit kdaj je bla sklesana. torej smo omejeni v določanju starosti skoti starost materiala. vemo, da so bili faraoni notorični po tem, da so se radi pompozno (pre)hvalili, da so zgradili templje, ko so popravili par kamenčkov. in za piramide - point je, da niso okrašene NIČ - niente. in na čem bazira "dokaz" arheologov o datumu izgradnje? obstaja en tini-tajni naslikan hieroglifček v enem delu ene od piramid, in to naj bi bil "dokaz", da so faraoni zgradili piramide, samo to bi ga lahko skozi stoletja namalal kdorkoli (ker je atipično, da je karkoli sploh narisano sklesano na in v njih). arheologija je bila zelo pustolovsko kradljiva panoga kakih 100 let nazaj in več (spomnimo se koliko nakradenih stvari je po evropskih muzejih in noben ni stražil, da kdo ne kraca po stenah - je polno starih grafitov po dosti arheoloških artefaktih)..
in drug problem je natančnost gradnje piramid. sem gledala en dokumentarc, ki je specifično fokusiran na tehnologijo in je bil intervjuiran ne specialist inženir za nebotičnike (skyscrapers), ki je rekel da so trenutna odstopanja centra od temelja do vrha pri njihovih gradnjah 5-7m, pri piramidi pa 3-5m. torej (je rekel), atm piramide ne bi mogli replicirat z isto natačnostjo kot je bila zgrajena. pa ne mi rečt, da so bili egipčani z lesom in bakrom, kot viškom tehnologije, sposobni bolj razturat v megagradnjah. makes no sense..

za sfingo se je zdaj začelo mal obračat - lahko si pogledaš tale FUL zanimiv uvod v predavanje Roberta Schocha (10 min, ni velik):
https://www.youtube.com/watch?v=ZcpZI98jdkY

saj je še polno nekonsistenc gleded te teme, samo ne bom morila s še več detalji..

no, alli all - samo vse to arheologe ne moti, da ne bi dajali svoja mnenja in hipoteze kot fakte v javnost in potem se naši otroci učijo "krneki". imho anyway.

< Sporočilo je popravil mateyka -- 16.6.2014 13:05:14 >

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 13:31:21   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: *miska.mcc*
če si v coklih, te elektrika ne strese.

(kar meni nikoli ni bilo jasno, kako štrom ve, kaj imaš ti na nogah) user posted image




user posted image user posted image user posted image


nekako elektrika ne rabi vedeti, kaj nosiš - zanima jo samo, ali je snov prevodna ali ne
ti pa ustrezno čutiš njen vpliv ... user posted image


(odgovor članu *miska.mcc*)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 13:38:14   
mamica deklicam
baje ne smeš jesti češenj in zraven piti mleka. Moj je izjavil, da se v njihovem koncu govori, da je to ena delala in ni več mogla na veliko potrebo. Posledično je umrla.

Jaz sem oboje že kombinirala a mi ni bilo nič. Sem pa jedla sparjene češnje direkt iz drevesa in jao mene, je šlo drugi dan iz mene spredaj in zadaj. Ampak češnje še vedno obožujemuser posted image

Pa nekje sem slišala, da ne smeš skupaj jesti segadina in piti mleka po njem. No poznam nekoga, ki je to dela, a mu ni bilo nič.

Topel kruh je pa božanski. In trebuh boli po njem samo zato, ker ga človek ne more nehat jesti in se ga "nažre" dobesedno do ust.user posted image

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 19
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 13:43:36   
mateyka
aja, še to petea (pol pa neham) - evo, da vidiš kaj se bo mogoče kmalu zgodilo; vse zgodovinske knjige na novo napisane? user posted image
dober 10 minutni intervju, ki ti da dost podatkov kaj se dogaja na tej sceni:
https://www.youtube.com/watch?v=jfflYaP71G0

(odgovor članu mamica deklicam)
Neposredna povezava do sporočila: 20
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 13:53:26   
nejcko
Mateyka, emmm, jaz nič ne razumem, kaj si napisala, mislim ne razberem bistva, da bi pa tele linke gledala, pa tudi čisto premalo angleško razumem ... a lahko za take bukseljne, kot sem jaz še enkrat čisto na kratko: če ne Egipčani, kdo potem torej in predvsem kdaj user posted image

Hvala. user posted image

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 21
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 14:02:48   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
in drug problem je natančnost gradnje piramid. sem gledala en dokumentarc, ki je specifično fokusiran na tehnologijo in je bil intervjuiran ne specialist inženir za nebotičnike (skyscrapers), ki je rekel da so trenutna odstopanja centra od temelja do vrha pri njihovih gradnjah 5-7m, pri piramidi pa 3-5m. torej (je rekel), atm piramide ne bi mogli replicirat z isto natačnostjo kot je bila zgrajena.


Te enote se mi zdijo prevelike.

A je pri nebotičnikih mislil odstopanja na celotno višino ali odstopanja na npr. 100 m višine objekta?

Ker 5 m na 100 m višine, kot so približno visoke piramide, predstavlja precej večji odklon (5%) kot 5 m na 500 metrih visoki stavbi (1%).
Pisin stolp je imel nekje 7 % odklon, preden so ga šli podpirat. user posted image



Glede na to, da so ''''egipčanske'''' piramide izredno natančno poravnane glede na smeri neba in s praktično identičnimi dolžinami stranic (razlike manj kot 20 cm (vir: http://www.akropola.org/zanimivosti/zanimivost.aspx?id=358)), je tudi višinsko pozicioniranje verjetno bilo natančnejše.



In glede na to, da so oba rova Rokavskega preliva uspeli združiti z manj kot 40 cm zamikom, ter glede na natančnosti laserskih in drugih merilcev, mislim, da pravilnejša enota namesto metra dejansko centimeter.

< Sporočilo je popravil petea -- 16.6.2014 14:04:50 >

(odgovor članu mateyka)
Neposredna povezava do sporočila: 22
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 16:24:42   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: petea
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
in drug problem je natančnost gradnje piramid. sem gledala en dokumentarc, ki je specifično fokusiran na tehnologijo in je bil intervjuiran ne specialist inženir za nebotičnike (skyscrapers), ki je rekel da so trenutna odstopanja centra od temelja do vrha pri njihovih gradnjah 5-7m, pri piramidi pa 3-5m. torej (je rekel), atm piramide ne bi mogli replicirat z isto natačnostjo kot je bila zgrajena.


Te enote se mi zdijo prevelike.

A je pri nebotičnikih mislil odstopanja na celotno višino ali odstopanja na npr. 100 m višine objekta?

Ker 5 m na 100 m višine, kot so približno visoke piramide, predstavlja precej večji odklon (5%) kot 5 m na 500 metrih visoki stavbi (1%).
Pisin stolp je imel nekje 7 % odklon, preden so ga šli podpirat. user posted image

Glede na to, da so ''''egipčanske'''' piramide izredno natančno poravnane glede na smeri neba in s praktično identičnimi dolžinami stranic (razlike manj kot 20 cm (vir: http://www.akropola.org/zanimivosti/zanimivost.aspx?id=358)), je tudi višinsko pozicioniranje verjetno bilo natančnejše.

In glede na to, da so oba rova Rokavskega preliva uspeli združiti z manj kot 40 cm zamikom, ter glede na natančnosti laserskih in drugih merilcev, mislim, da pravilnejša enota namesto metra dejansko centimeter.


je res že dolgo kar sem gledala; mogoče se motim v enotah, čist točno ne morem trdit (se opravičujem). tukaj so napisani nekateri bolj točni podatki, ne pa točno ti, ki jih omenjamo afaik: http://www.ancientx.com/nm/anmviewer.asp?a=76&z=1
glede rokavskega preliva - saj se zavedaš, da to lahko ZDAJ delamo. 100 let nazaj to ni bilo mogoče (bit tok natančen recimo). če pogledaš una dva linka od prej, se vidi, da je govora o večih stvareh, ne samo tehnologija. in več različnih znanstvenikov, ki opozarja na nekonsistence (geološka erozija sfinge) in najbolj važno: nova odkritja (gobekli tepe, ki je star 8000-10.000let..) in da se gre za to, da uradna doktrina o linearnem razvoju civilizacije ni nesporna. nova odkritja kažejo na ciklično tendenco.

nejcko, za pošizit, samo res ne najdem nič v slovenščini o tem na netu user posted image lahko pa probam mal povedat in kaj prevest.
recimo:

Nihče zares ne ve, kdaj so bili Piramide zares zgrajene, ali kdo jih je zgradil. Velika piramida je bil pripisana Khufu-ju samo zato, ker je bilo njegovo ime najdeno v nekem malem obskurnem prostoru v notranjosti, narisano z rdečo barvo. Drugače so piramide povsod gole - prazen nepopisan kamen.

Problem je, da ne moreš uporabit tehnike carbon datinga na kamenju piramide, da bi odkril kdaj so bile sklesane. carbon dating namreč meri kdaj je nastalo kamenje. Piramide pri Gizini planoti bi lahko prav tako enostavno bile stare deset tisoč let in bile obnovljene v časovnici za katero zdaj mislimo, da so bile zgrajene.

v devedesetih se je nekaj znanstvenikov začelo spraševat ali je razvoj civilizacije res potekal tako kot je uveljavljeno. določene nekonsistence (sfinga) in nova odkritja (gobekli tepek v turčiji je najbolj važno) jasno kažejo na to, da je bila razvita kultura na delu že cca leta 10.000bc in da po vsej verjetnosti za civilizacije ne velja paradigma evolucije ampak, da se pojavlajo ciklično (schoch to razlaga pri unem predavanju o sfingi).

torej, ta (monolitska) civilizacija, bi prehitevala vse kar se dosedaj učimo za najmanj 8000 let. eni pravijo da je možno, da je to ta atlantidska civilizacija, za katero so grki omenjali da se je potopila, ker okoli leta 10.000bc, ob koncu zadnje ledene dobe, se je zaradi otopljevanja gladina morja občutno dvignila. in kaj vse je zdaj pod vodo in kje - se ne ve.

tko da ja, meni se zdi da bi morali na novo napisat zgodovinske učbenike. in brez dogem - da se iskreno pove kaj vemo in kaj ne vemo. vse prevečkrat te učijo da je to tako, kot da so dokazi za to, pa za tem stojijo samo mnenja in hipoteze. bottomline, civilizacijsko smo veliko starejši kot nas učijo v šoli.

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 23
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 16:28:09   
LuLu
ravno danes me je klikanje na googlu pripeljalo do teh drisk user posted image

srednja generacija vse zanika, kar so starejši govorili o prebavnih motnjah user posted image

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 24
   RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste v...
16.6.2014 17:12:30   
nejcko
Mateyka, hvala, da is se potrudila s prevodom.

Ja, marsikaj novega bi mogla zgodovina napisati, pa vendar ... iz dneva v dan se pojavljajo nova odkritja, ki podirajo stare teorije. Samo v zadnjem letu so odkrili najstarejše okostje človeka, ki podira teorijo o izvoru naših prednikov v Afriki.
V Aregntini so pred kratkim odkrili okostja največjih dinozavrov, kar spet marsikaj v teoriji o dinozavrih postavlja na glavo.
Pa odkritja, da neandertalci le niso bili tako zelo nerazviti, kot jih šolska teorija prikazuje, spet postavlja marsikaj na glavo ... Torej so vse danes znane teorije na precej majavih nogah, ker nam nova tehnologija omogoča neomejeno pot do novih odkritij in novih spoznanj.
Kaj potem učiti v šolah? Vse samo v pogojniku?

Dejansko zelo zelo težko dokazujemo karkoli, kar ni bilo zapisano v knjigah (na papirusu, pergamentu ipd.) - kar btw potrjuje mojo tezo z one druge teme, da nobena tablica ne more nadomestiti ročnega zapisa user posted image

In jaz sem prepričana, da gre naš razvoj v ciklih ... že če pogledaš, kaj vse so znali Rimljani, potem pa puf ... tema ... in zahodna civilizacija je morala vse začeti od začetka.



(odgovor članu LuLu)
Neposredna povezava do sporočila: 25
Stran:   [1] 2 3   Naslednja stran >   >>
Stran: [1] 2 3   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Ovulacija in plodni dnevi
Kaj je ovulacija? Kako izračunati kdaj ovulacija nastopi? Načini ugotavljanja ovulacije.
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
Učenje skozi igro: Zakaj je igra najboljša...
Učenje skozi igro omogoča otrokom naraven razvoj, izboljšuje njihove kognitivne, socialne in čustvene veščine. Otroci se...
Zdravo prehranjevanje se začne že v vrtcu
Marjeta Podpečan, odgovorna za prehrano predšolskih otrok v zavodu Kranjski vrtci, nam je pojasnila, zakaj pogosto vklju...




Risanke.
пеперутка16

So vaši otroci gledali (gledajo) risanke kot so Teenage Mutant Ninja Turtles, Yu Gi Oh, Pokemon ... in zaradi njih postali nasilni?