Nika v službi
|
Da bi se s tem dejansko preživljala oz. da bi to bil tvoj edini (glavni) prihodek, bo po moje zelo težko. Ker bi potrebovala ogromno prometa ali pa veliko "delto". Če pa se misliš posvetiti mizarstvu na splošno, potem je nekaj več možnosti, še vedno pa je potreben vložek v oglaševanje, preproznavnost. Ponudnikov je veliko, za dobre in inovativne pa je še vedno prostor. Jaz začetke vidim bolj v dopolnilni dejavnosti; ko pa zaštarta, potem lahko dejansko to postane tvoje redno delo. Do takrat pa dvomim, da preživiš s tem. Naredi si nekaj izračunov: stroški, ure, material... na eni strani, pa dejanske realne prodajne cene, ki bi jih dosegla, na drugi, potem vidiš, koliko bi ti ostalo. Potem definiraš, koliko je znesek OD-ja, ki bi te mesečno zadovoljil (ne pozabi na prispevke!), deliš to z dobičkom in vidiš, koliko kuhinj npr. moraš naredit, da prideš skozi mesec. Stroške oglaševanja v štartu ne vštevaj, gre za naložbo, ki se ti povrne na daljši rok, bo povsem dovolj, če šteješ direktne stroške (torej, material, tvoje delo v urah). Primer: celotni stroški so 100€, kuhinjo uspel prodati za 150€, dobiček je 50€. Mesečno želiš zaslužiti 1.500€ neto, kar pomeni dejansko 2.300€ bruto, iz tega je razvidno, da moraš mesečno narediti vsaj 46 kuhinj, da prideš na želeni dobiček. Vse je zgolj primer, številke so zakrožene.
_____________________________
..... Poljubi me nežno, ko drugi hitijo, povabi me v mesto, ko drugi že spijo.... Napravi to zmeraj, ne bodi kot drugi, ljubezen ni reka, ki teče po strugi..... F. Lainšček
|