|
RE: Dolenjke, 2. del 9.2.2010 16:09:02
|
|
|
|
Anonimen
|
Evo, zdej pa mal daljše poročilo današnjega dne. Uglavnem, ob 9.30 je imel Nik neko testiranje, ki je sicer razdeljeno na dva dela (drugi del naslednji četertek) no in pol po testiranju jst mal povprašam psihologa, ki je mel enkrat prej eno drugo testiranje, kaj mora biti moj naslednji korak. Al naj zaprosim za uradno diagnozo od dr. Macedonijeve al je dovolj njegovo poročilo(psihološko poročilo - ki navaja, da njegov razvoj, njegova socialna komunikacija in socialna interakcija kot tudi trenutno vedenje zadoščajo kriterijem za postavitev diagnoze avtizem) , poročilo delovne terapevtke in poročilo klinične psihologinje(ga dobim naslednji teden po opravljenem drugem delu). On pa mi reče.....,,A to rabite za uveljavljanje bonitet?,,...ma kake kur.... bonitete. Mislim pi...., ko da hočem zdej služit na račun malega. No in ko mu razložim, da nisva na isti valovni in da želim le zaprosit za usmeritve v šoli, da bojo delal z njim tako, da jih bo razumel, mi dejansko ni znal niti svetovat, kaj šele usmerit me v pravo smer. Pa kaj je naša slovenija res tako za luno. Kaj moraš res vsako stvar plačat, pa sam poizvedovat, pa težit...In zdej sploh ne vem kdo pije in kdo plača . Šolska psihologinja mi vedno ko me vidi razlaga, kolk je Nik fejst fant, noben kur... pa ne vidi, kolk ene energije, prostega časa, dobre volje, odrekanja........je vloženega vanj. Sej je naš in mi mu bomo vedno pomagal in mi ga v bistvu tut razumemo in plavamo z njim, ampak rada bi prišla do tega, da ga tut drugi štekajo....Jst vem, da vas je tle gor ene par učiteljic in da verjetno zagovarjate tezo, da je v razredu nevemkolko otrok in da se ne da vsakmu posebej posvetit in bla, bla, bla....Ampak noben pa tut ne zastop in nikogar ne briga, kako je pa men fajn cele popoldneve presedet za njegovimi knjigami, pa urejat zapiske, pa bistvo snovi ven luščit, pa mu to vse razlagat na njegov svojstven način.....(naj se razumemo, da vse to delam, ker ima težave pri prepisovanju s table - pa ne da je počasen, ampak nima neke koncentracije...mal gleda čez okno, pa mal se smeje sam seb vmes...pa pol ne zna izluščit bistva....njemu je pomembno čist neki druzga, kot nam...) Uglavnem, odločila sem se, da bom v šoli predlagala, da mi zaenkrat dajejo kopije učne snovi, da nimam jst tolk dela s tem. Sej mamo dobro učiteljico, tako da mislim, da tuki ne bo problema. Potem pa korak po koraku dalje. Se opravičujem, ker sem se tukej spihala na vas ampak mi je pa zdej res lažje . Grem zdej še na drugo temo vprašat, katere papirje rabim za usmeritve v šoli. Čau P:S: V BTC-ju v NM sem pa srečala Vanej , res je cajt da gre rodit, ker drugače ji bo trebuščka razneslo
|
|
|