patrino
|
IZVIRNO SPOROČILO: tevzelj #patrino V predalu imam krpico za brisanje očal od Feliksa, ki jo vsak dan vsaj enkrat uporabljam že kakih 7 let, na mizi imam PVC nožek za odpiranje pisem (Papirus), ki ga uporabljam že kakih 20 let, rekorder po učinkovitost oglasnega sporočila pa je najbrž moj Michelinov leseni obesek za ključe, ki ga vsak dan vsaj 2x uporabljam od svojega 19. leta, torej več kot 30 let. Povej mi, kam drugam naj vložim svojih 0,5 €, da bom deležen enakega oglasnega učinka. Trenutno imam na mizi še dva kemična svinčnika, eden ima reklamo SMC (ni Miro Cerar, pač pa sušilci) in ga uporabljam že vsaj tri leta, drugi je od Donata in ga uporabljam kaki dve leti. Pred sabo na mizi ju imam vsak dan vsaj 8 ur, zraven tega pa ju vidijo tudi moji trije kolegi v pisarni in kak obiskovalec. Izpostavljenost promocijskemu sporočilu je velika. Ali lahko sploh pozabim na SMC in Donat, če ju gledam vsak dan? V trgovini se prej odločiš za tisto, kar hitro prikličeš in ti je blizu, kot pa za tisto, kar slišiš redko ali nikoli. Da ne govorim o tem, da sem obema podjetjema hvaležen, saj njihovo darilo dnevno uporabljam. Torej obe znamki hranim v pozitivni luči. Dolgoročno je bil za vsako od teh dveh firm to odlično naloženih 50 centov. Samo predstavljam si lahko, koliko bi moral plačati za tvoje sponzorstvo na tekmah, da bi imelo enak dolgoročni oglaševalski učinek, da ne govorim o TV, časopisnih in revijalnih oglasih. Lahko napišeš karkoli, a za mene so promocijska darila najbolj učinkovit in najcenejši način za utrjevanje blagovne znamke. In kaj imajo te vse firme, katerih sponzorska darila ti toliko let uporabljaš od tebe? Zaradi enkratnega brisalnika za očala ali pa Michelinovega obeska kaj raje in lažje posegaš po njihovih izdelkih? To da ti obe podjetji hraniš v pozitivni luči njim ni nič dvignilo prodaje oz. utrdilo njihove blagovne znamke. In če pridem k tebi, ter vidim pri tebi na mizi svinčnik od Donata, me to ne bo spodbudilo, da bi sedaj veliko bolj pogosteje kupovala Donat, temveč me bo obšla misel, da imaš ti očitno občasne prebavne motnje in ga rad piješ Če si tako prepričan o pozitivnosti takih zadev, ne vem zakaj sploh sprašuješ za nasvet. Če si že tako dolgoleten poslovnež kot praviš imam občutek, da si izgubil stik in občutek za tisto, kar si mislijo in želijo potencialni kupci. Prav tako se mi zdi, da nisi nič drugega kot to preizkusil in si v teh zadevah povrhu tudi precej neveden in delaš ravno tisto, kar sem napisala zgoraj. Vsako stvar, ki je na prvo žogo zastonj oz. za katero se zdi, da denar samo daješ in nič ne dobiš nazaj, kot se zdijo takšna sponzorstva, ki sem jih omenila, je po tvojem treba črtat, ker se ne izplača.. Sponzorstvo na prireditvah, tekmah, dobrodelnih srečanjih ni nikoli denarno določeno . Če jim boš prispeval toliko kot bi dal za npr. 50 ali 100 brezveznih kulijev, pa te bodo že navedli na vstopnicah , vabilih, reklamnih panojih, omenili skozi prireditev, dodali tvoj napis na dres igralcev, žogo...Nimaš blage veze , kaj ne? Ti povem nekaj- tako med nami- meni se zdi, da se ti le reklamiraš tule go- saj veš- tako zastonj- pa ti nekako ne uspe tisto kar bi ti rad
< Sporočilo je popravil patrino -- 25.2.2015 13:44:22 >
_____________________________
felico ne estas mezurita en oro...
|