patrino -> RE: Se otroški trgovini izplača vlagati v promocijska darila? (19.2.2015 13:43:51)
|
Ukvarjamo se s prodajo otroških igrač in opreme. Razmišljam, da bi še malo več vložil v marketingu. Dokler so vodili starši smo se pojaviljali samo na dveh lokalnih sejmih ter oglaševali v lokalnem mediju in z letaki. Jaz sem pred leti uvedla še spletno stran in lani še facebook profil. Razmišljam, da bi letos vložili tudi v promocijska darila. Kaj menite, se izplača vlagati v promocijska darila? Promocijska darila ponavadi pridejo v roke ravno tistim, od katerih imaš bolj malo profita. Delijo se znancem in sorodnikom, poslovnim partnerjem- potencialni kupci pa nimajo nič od tega, saj do njih težko pridejo.Tako, da bi promocijska darila dvigovala zaslužek,ni realno gledano. Meni so promocijska darila bolj kot pozornosti za tiste, ki so že v tvoji mreži. Na tak način ne dobiš nobenega novega. Z malimi podjetniki in takimi in drugačnimi podjetji imam kar dosti opravka. In kar najpogosteje zasledim , je to, da nimajo nobenega pravega smisla, za marketing oz. da zapravljajo denar za bedaste promocije, od katerih nimajo nobene prave koristi temveč le zgubo. Kraljice od vseh zgrešenih ukrepov pa so tako ali tako ti vprašalniki in ankete za zbiranje osebnih podatkov o posamezniku z izrazitim namenom, da rinejo v ljudi, jih čez čas kličejo in se jim vsiljivo ponujajo. Ker se o tem v družbi dosti pogovarjamo tudi tako mimogrede, ker je pač tega tako veliko okrog nas, lahko rečem, da je to veliki večini odbijajoče. Tja, kjer so tako vsiljivi in netaktni , ponavadi nikogar ne vleče zapravljat denar. Me pa kot potrošnika in iskalca ponudnikov veliko bolj kot takšno promoviranje vedno pritegnejo zadeve, ki se reklamirajo na sponzorski bazi. V smislu sodelovanja na dobrodelnih prireditvah, akcijah, tekmah, pomoči potrebnih,šolah, zavodih...Namesto denarja, ki gre za helijeve balone, tiskanje osovraženih anket in podobnega grafičnega materiala, se dajte raje takole reklamirati. Ne bo nič dražje, bo pa veliko bolj simpatično, uspešno in mogoče bolj inovativno. Ni skrivnost, da štanti na sto in enem sejmu niso zastonj, da grafika ni poceni, da ankete , kjer moraš navajati osebne podatke smrdijo vsem, da mi baloni dol mahajo in bom pozabila na štant, kjer mi ga bojo poturili takoj, ko bom obrnila hrbet in enako tudi moji otroci in še milijon drugih. To, da bi darovala kakšno igračo za lokalni vrtec , šolo, bolnico, knjižnico itd ob posebnih priložnostih in se s tem reklamirala, ti ni nikoli padlo na pamet? Ali, da bi občasno malo sponzorirala kakšen športni klub v vašem kraju, organizirala kakšno dobrodelno akcijo ulične prodaje starih igrač , organizirala kakšne dejavnosti v svojem podjetju, da bi ga pokazala širši javnosti itd... Eh, nekateri ste čisto brez domišljije in avantgardnih idej. Vedno iste fore v obliki vsiljivih reklam, anket, obeskov za ključe, kulijev itd. Hja in pa seveda Facebooka. Me miljonimi drugimi bodo zagotovo vsi vaše podjetje opazili za tren oka in se bo to zagotovo izkazalo za dobro marketinško potezo. Zanimivo je, kako so nekateri podjetniki ozkogledni in slepi. Mogoče kot mojstri svojega področja presežejo marsikoga, vendar čisto brez smisla, da bi to znali spraviti v promet. Tega da bi na prvo žogo naredili nekaj zastonj, se marsikdo izogiba kot hudič križa. Ni jim namreč jasno, da je poleg dobrodelne note v tem ukrepu tudi velika marketinška poteza. In da je zadeva izvedena zastonj res le na prvo žogo. Daljno ročno gledano pa je to reklama, ki preseže vse plakate in podobne bedarije.
|
|
|
|