taška30
|
Naša tastarejša je sedaj v 3.razredu in ja, se strinjam z naslovom, da opažam veliko povečanje zahtevnosti glede na prejšnje leto. Ampak ne bom rekla, da je letos preveč naporno, prej bi rekla, da so jih v 1. In pa predvsem v 2.razredu preveč "ujčkali". V dveh letih je prinesla domov domačo nalogo max 10x, OK, so jo naredili v PB, ampak vseeno no, doma nobenih obveznosti. Letos pa kar šok, ne samo da je ogromno nove snovi in to dan na dan, zelo malo časa za utrjevanje, ampak tudi spraševanja, kontrolke, ocene... Zdaj smo nekak ujeli ritem oz. naša tretješolka ga je, jaz se vtikujem minimalno, ko me prosi, sicer je pa niti ne vprašam ali ima kaj za nalogo, se mi zdi da mora to sama skrbeti, vendar vseeno vidim, da je kr tempo. Evo, kaj pa mene moti, upam sicer da je bil to bolj enkraten dogodek in ne bo stalna praksa. V en sam teden , pravzaprav v 4 delovne dni, je učiteljica stlačila kontrolko iz MA, SLO, pa še ustno spraševanje SPO. Mislim, to je pa mal tu mač. Ne rečem, da bi imeli 7 pred,etov pri 7 učiteljih, potem se valda kaj prikriva, ne pa te tri predmete pri isti učiteljici.. Kar se tiče pa teh vprašanj, ki jih je omenil tehnofil, sem mnenja, da so potuha. Saj je praktično, ne rečem, greš skozi vprašanja in če zna, veš da bo 5, razen, če ne bo triki vprašanja , pri nas ga ni bilo, ampak to ni taprav način učenja, to je kr nekaj, ena bližnjica. Primer: razlika med iglavci in listavci. Ok, tamala pove. Naštej 5 iglavcev, našteje. Naštej 5 listavcev, pravi ne, tega pa ni med vprašanji, ni treba vedet. ja, pol je bila pa mama žleht, ko je postavla vprašanje, ki ga ni bilo na listu.
|