|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 17:37:56   
Salja
V začetku meseca junija smo kupili kužka, ki laja in liže.Stal je 40 €, drug dan smo ga šli zamenjat, ker le ta ni delal.Zamenjamo in je delal.Včeraj ga prižgem, in ne dela, sploh ga ne gre prižgat, zamenjam baterije, ne dela.

Kakšne so moje pravice?Ga lahko reklamiram??Dobim denar nazaj ali kako?Prosim pomagatjte z nasveti, da nebom ju3 izpadla čudnauser posted image user posted image Sem zelo jeznauser posted image user posted image


_____________________________

Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 19:27:57   
Salja
Kaj res nobena ne ve?user posted image

_____________________________

Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!

(odgovor članu Salja)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 19:29:52   
Čebel@
če imaš račun(pa tudi brez njega bi se dalo) bi lahko dobila tudi € nazaj-je pa odvisno od prodajalke

(odgovor članu Salja)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 20:24:21   
Anonimen
je račun kar pomemben. z njim dokazuje, kje in kdaj ga je kupila.
tako kot so prodajalci dolžni izstaviti račun, smo kupci dolžni vzeti račun.

ker je to "tehnična" igrača, bi morala imeti garancijo.

(odgovor članu Čebel@)
  Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 20:35:04   
Salja
Imam račun ja, zanima me samo če lahko zahtevam denar ali ne, pa kako dolgo mi lahko rešujejo reklamacijo??user posted image

_____________________________

Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 20:41:06   
Anonimen
Izbirna pravica potrošnika (37. c. člen)
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

(odgovor članu Salja)
  Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 20:42:07   
Anonimen
sicer si več preberi TULE.


(odgovor članu Anonimen)
  Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 20:42:29   
Salja
hvala

_____________________________

Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 20:58:39   
Anonimen
 

IZVIRNO SPOROČILO: Salja
Sem zelo jeznauser posted image user posted image


upam, da jeze ne boš spravljala na prodajalko, ker ni nič kriva, da igrača ne dela.


(odgovor članu Salja)
  Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Reklamacija igrače, nujno
25.7.2010 21:20:29   
Anonimen
pa še to:

prodajalka ti lahko reče, da ni pristojna za odkrivanje stvarne napake - v tem primeru bi morala igračo poslati na servis (proizvajalcu).




(odgovor članu Anonimen)
  Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: Reklamacija igrače, nujno
26.7.2010 7:45:25   
Salja
Nebom, sem sama prodajalka tak da vem kako je touser posted image

_____________________________

Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Reklamacija igrače, nujno
26.7.2010 16:22:39   
TomTaylor
IZVIRNO SPOROČILO: Salja

Nebom, sem sama prodajalka tak da vem kako je touser posted image


a sama potem še nikoli nisi prejela reklamacije/vrnila denarja/...?


_____________________________

Nihče vam ne more dati več, kot vam jaz lahko obljubim.

(odgovor članu Salja)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: Reklamacija igrače, nujno
27.7.2010 9:45:30   
josephine27
pri nas zamenjamo al pa vrnemo denar za tehnično blago v osmih dneh od nakupa ( z računom), včasih za par dni tud skoz prste pogledamo. če je minilo več časa in gre za tehniko pa je treba  preko servisa urejat.v nekaterih primerih je tako da mi posredujemo stvar na servis, drugje pa mora stranka to sama s servisom urejat ( odvisno od izdelka in proizvajalca)

_____________________________



(odgovor članu TomTaylor)
Neposredna povezava do sporočila: 13
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kako prepoznati vgnezditveno krvavitev?
Kako lahko prepoznamo vgnezditveno krvavitev in kako se loči od menstruacije?
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
Zapeljimo se v skriti svet voda
Človeška ribica ni le čudež narave – je tudi pokazatelj, kako čisto je okolje. Ker živi izključno v kristalno čistih pod...
Kako izbrati idealno sobo za vašega otroka?
Pri opremljanju otroške sobe za šolarja je ključno ustvariti funkcionalen delovni kotiček, poskrbeti za organizacijo, pr...




Najbolj naporno obdobje.
пеперутка16

Kdaj vam je bilo najbolj naporno biti z vašim/vašo malčkom/malčico?