Reklamacija igrače, nujno (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


Salja -> Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 17:37:56)

V začetku meseca junija smo kupili kužka, ki laja in liže.Stal je 40 €, drug dan smo ga šli zamenjat, ker le ta ni delal.Zamenjamo in je delal.Včeraj ga prižgem, in ne dela, sploh ga ne gre prižgat, zamenjam baterije, ne dela.

Kakšne so moje pravice?Ga lahko reklamiram??Dobim denar nazaj ali kako?Prosim pomagatjte z nasveti, da nebom ju3 izpadla čudna[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]Sem zelo jezna[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




Salja -> RE: Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 19:27:57)

Kaj res nobena ne ve?[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




Čebel@ -> RE: Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 19:29:52)

če imaš račun(pa tudi brez njega bi se dalo) bi lahko dobila tudi € nazaj-je pa odvisno od prodajalke




Anonimen -> RE: Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 20:24:21)

je račun kar pomemben. z njim dokazuje, kje in kdaj ga je kupila.
tako kot so prodajalci dolžni izstaviti račun, smo kupci dolžni vzeti račun.

ker je to "tehnična" igrača, bi morala imeti garancijo.




Salja -> RE: Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 20:35:04)

Imam račun ja, zanima me samo če lahko zahtevam denar ali ne, pa kako dolgo mi lahko rešujejo reklamacijo??[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




Anonimen -> RE: Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 20:41:06)

Izbirna pravica potrošnika (37. c. člen)
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.




Anonimen -> RE: Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 20:42:07)

sicer si več preberi TULE.





Salja -> RE: Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 20:42:29)

hvala




Anonimen -> RE: Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 20:58:39)

 

IZVIRNO SPOROČILO: Salja
Sem zelo jezna[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]


upam, da jeze ne boš spravljala na prodajalko, ker ni nič kriva, da igrača ne dela.





Anonimen -> RE: Reklamacija igrače, nujno (25.7.2010 21:20:29)

pa še to:

prodajalka ti lahko reče, da ni pristojna za odkrivanje stvarne napake - v tem primeru bi morala igračo poslati na servis (proizvajalcu).







Salja -> RE: Reklamacija igrače, nujno (26.7.2010 7:45:25)

Nebom, sem sama prodajalka tak da vem kako je to[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




TomTaylor -> RE: Reklamacija igrače, nujno (26.7.2010 16:22:39)

IZVIRNO SPOROČILO: Salja

Nebom, sem sama prodajalka tak da vem kako je to[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]


a sama potem še nikoli nisi prejela reklamacije/vrnila denarja/...?




josephine27 -> RE: Reklamacija igrače, nujno (27.7.2010 9:45:30)

pri nas zamenjamo al pa vrnemo denar za tehnično blago v osmih dneh od nakupa ( z računom), včasih za par dni tud skoz prste pogledamo. če je minilo več časa in gre za tehniko pa je treba  preko servisa urejat.v nekaterih primerih je tako da mi posredujemo stvar na servis, drugje pa mora stranka to sama s servisom urejat ( odvisno od izdelka in proizvajalca)




Stran: [1]