sami0804
|
IZVIRNO SPOROČILO: rija IZVIRNO SPOROČILO: sami0804 Vem,da je bila pravica kupca,da v 8 dneh vrne izdelek v trgovino brez vzroka in ti vrnejo denar.Poznam osebo,ki ji je to ustaljena praksa:vzame stvar,doma sproba in če ji ni všeč,vrne(so pa to predvsem tehnične stvari).Sem pa tudi sama imela problem v eni precej znani trgovini zaradi fotoaparata.Dala sem ga na popravilo,čas za popravilo je potekel in hotela sem imeti denar.Kregali smo se,dokler ni moj mož zagrozil s inšpekcijo,pa še potem so hoteli dali dobropis.Sem jim povedala,da se bom kar sama odločila,koliko denarja bom pustila v njihovi trgovini . sami, ne kvačkaj in ne širi krive vere pa dajte si že enkrat dopovedat, da če izdelek ni napačen da trgovcu ni treba nič menjat, ker si se ti, gospA, premislila. pišučka, take kot si ti in tvoja prijateljica, bi lastno-nožno našutirala čez prag takoj, ko bi mi začele s takim tolmačenjem zakonov in po možnosti samo z omembo tiste besede na I (špekcija) ki me v takih primerih zna nadigniti do plafona. pa stranka gor ali dol. odkrito povedano, smo trgovci tudi do amena siti takih pre-pametnih osebkov ala tvoja oseba....in taki nam v trgovini itak nič dobrega ne naredijo....samo zatežijo in pustijo slab okus v ustih. ker stvar itak nazaj prinesejo, v večini primerov, ker so po defoltu taki, da za njih itak ni nič dobro komot pa vedve šopingirata preko spleta, pa potem lepo na svoje stroške vračata kupljeno, se opečeta vsaj za poštnino, ker tam pa so dolžni vrniti kupnio, če je izdelek NEUPORABLJAN vrnjen. tudi brez razloga, napake, karkoli. in povdarjam - NEUPORABLJAN.....tako, da si tvoja oseba zopet lahko zatakne ta izdelek nekam, če ga je prej sprobala....in ni pokvarjen, napačen.. obstaja pa še TOP SHOP on podobne prodaje, tam pa lahko vrneš celo uporabljan izdelek. taman za vaju! tajtaja.....če je krema očitno pokvarjena, ti je trgovec dolžan vrniti denar. sicer pa sama najbolj veš, kako se stvari streže. Ups,priznam,moja napaka,vidim,da res širim krivo vero .Očitno sem res brala časopis"baba rekla".
|