Skabi
|
Neva6, ne kar vsepovprek po profesorjih udrihat. Jaz učim to tako osovraženo matematiko na gimnaziji. In včasih piše polovica razreda cvek! In veš, zakaj? Ker grejo prvič samo probat, kake naloge bom dala (tak ko grejo nekateri na faksu prvič na izpit - samo teren potipat). Vsi pa vedo, da moramo test ponavljat, če je več kot tretjina enk. Pa še potem se nekateri ne učijo. Sem dala drugi test popolnoma enaki kot prvi - pa misliš, da ej bilo kaj boljš? Ne, ker se niso pripravili. Učitelji ne moremo vseh motivirati za učenje in delo, sploh ne srednješolcev, ki imajo že izoblikovan nek sistem (ne)učenja. Res se v razredu ne moreš vsakemu individualno posvetit. Mi imamo zato enkart tedensko svetovalno uro, kjer lahko vsak pride vprašat, kar ni razumel. Pri takih, ki rabijo dodatno razlago, pa včasih res prav pridejo inštrukcije. Inštruktor mora snov obvladati, najboljše, da je to profesor, ki uči na podobni šoli. kakšni sošolci in žlahta včasih naredijo več škode kot koristi. Čudežev pa tudi inštruktor ne dela. Tuid sama inštruiram in vem, da se samo pri meni nihče ne nauči dovolj za dve. Vsak mora še doma vaditi in utrjevati snov. Pomembno pa je, da dijak snov RAZUME, to pa lahko dosežemo samo s kvalitetno razlago. Večji učinek imajo sprotne inštrukcije (saj to veš), ker sproti krpajo luknje v znanju. Pri MAT se snov nadgrajuje, če ne obvladaš osnov, ne moreš uspešno nadaljevati. Sem pa tudi jaz že slišala, da so cene inštrukcij na Obali najvišje v Sloveniji. Škoda, ker sem z drugega konca, bi vama pomagala. Lahko pa tudi mene kaj vprašaš kar prek RR. Pa če praviš, da je bilo ves čas bolj na dvojki, bo že na prvem roku to pokazala. Zdaj sem pa tolk tolkla po tipkovnici, da se je :duda: zbudil. Neva6, ne bit jezna, ker sem velik napisala (upam, da kaj koristnega) in tudi jaz držim pesti za tvojo :roza:
|