lotoska
|
IZVIRNO SPOROČILO: kekec in mojca 2006 sem kupla dvd snemalnik z videorekorderjem in plačala zraven 12.000 sit za dodatno garancijo. Zdaj je dvd crknil in to tako, da se ne da več popravit. Zanič je loader. V Harvej Normanu, torej v trgovini, kjer sem ga kupila, so mi hoteli dat novejšo verzijo, ampak še tu imajo samo razstavni eksponat, ki je rahlo udarjen. Ker sem to zavrnila, so mi hoteli uturit bone za 250 €. Tudi tega nisem hotela, ker sem takrat plačala 312 €. Klicala sem na inšpekcijo in so rekli, da mi morajo povrnit celotno kupnino z denarjem. Zdaj pa na Normanu govorijo, da oni denarja ne vračajo, da pa mi bodo popravili dvd... a zdaj naenkrat pa ga bo možno popravit, al kaj??? Imam na sumu, da mi bodo hoteli dat loader iz drugega DVD-ja. Zato sprašujem, če obstaja kak zakon oz. člen, na katerega se naj sklicujem, ker se bom na vso zadevo pritožila na inšpekcijo. So mi dolžni povrnit celotno kupnino v denarju ali le del? Kaj pa tisto, ko mi je prodajalka rekla, da oni denarja ne vračajo? Kekec in mojca trenutno imam podoben problem z isto trgovino (pri meni gre za LCD vreden 800 eur), s tem da meni sploh niso pripravljeni vrniti nič, torej niti vrednostnih bonov, ki jih zdaj niti več nočem. Hoteli so mi pobrat originalen račun in garancijski list in aparat, za katerega ni rezervnega dela in ga na vsak način popravit. Pooblaščen serviser je imel aparat več kot mesec na servisu in dela več ni za dobit. Tud tega Tv-ja ne delajo več, gre za Samsung. V mojem primeru gre za zagotavljanje rezervnih delov in ne podaljšano garancijo... Pozanimala sem se na urad za varstvo potrošnikov, pripada ti vračilo celotne kupnine (člena pa ne vem iz glave). Naj povem še to, da tako nadutega, arogantnega in nesramnega in primitivnega odnosa vodje oddelka s Tv-ji (ki misli da je bog) še nisem videla. V glavnem v Harveyu sem doživljensko zaključila z nakupi, kar se pa moje reklamacije tiče, HN se kmalu vidimo in beremo!!! P.S. : kekec in mojca mi lahko pišeš na ZS?
|