Gina
|
Saj to ima Pef že narejeno, jaz sem že pred 13. leti tako lestvico enkrat na enem aktivu v roke dobila, pa itak smo že prej imeli to narejeno sami učitelji, ko smo analizirali otroke. Potem so se spomnili opisnike in kriterije, buksli trapasti tma na zavodu, ko so hoteli en nov naziv za te reči najti, pa nič ni bilo več dobro , saj to je za smejat. No, bom mal pogledala, kje imam to spravljeno. A veš, za v redovalnico imamo dovolj 3 ali 4 različne kriterije že vnešene not, pa dodajamo ali odvzemamo besede, ki tja ne spadajo, če razumeš, da dobimo relano sliko koliko dobro otrok bere. Vsekakor začneš lahko s prepoznava nekatere črke, nadaljuješ s koliko črk pozna, potem greš na zloge, ali jih prepozna, bere, vleče, črkuje, nadaljuješ na krajših besedah, krajših enostavnih ali preprostih povedih, daljših, sestavljenih povedih, krajših sestavkih, daljših sestavkih, končaš z daljšimi, zahtevnejšimi besedili, z razumevanjem in branju s poudarki. (pišem ti za 1. triado) Lahko se vmes orientiraš tudi na to, ali bere povezano, ali se mu zatika pri zahtevnejših sklopih črk, besed, pri daljših besedah, ali obrača črke, besede, ni dosleden pri prepoznavi, branju, bere na -l, bere tako, da požira besede, črke, zamenjuje tipične (b-d, p-b..) ... eh ne da se mi več, dovolj maš za danes
|