a je kakšna učiteljica tukaj (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


peronija -> a je kakšna učiteljica tukaj (4.11.2008 21:13:23)

... ne nisem obupana mama [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]...

Delam na projektu učinkovito branje in iščem čim več različnih ocenjevalnih listov za branje od 2. do 5. razreda. Če ga ima katera in bi ga delila z mano, bi bila zelo hvaležna. Sestavljam spremljevalni list za kvalitativno spremljanje napredka učenca.

Če vam ni težko, vam bo ena učiteljica zelo hvaležna. Obljubim, da vam pošljem nazaj moj končni spremljevalni list.

Hvala.
lp p




Gina -> RE: a je kakšna učiteljica tukaj (4.11.2008 21:34:38)

A ti misliš ocenjevalno lestvico za lastno uporabo, oz. za zapis v redovalnico ali kaj sploh misliš, kriterije?

Primer, pa si zdaj na pamet zmišljujem:
- bere tekoče in z razumevanjem
- bere tekoče, prebrano delno razume
- bere tekoče, razume le zelo kratke dele prebranega
- bere tekoče, razume le posamezne besede
- bere tekoče, prebranega ne razume
- bere vezano, prebrano razume
- bere vezano, prebrano delno razume
-........
-..........
- besede zloguje.....
- besede črkuje....

in tako naprej do nezavesti....




peronija -> RE: a je kakšna učiteljica tukaj (4.11.2008 21:44:21)

Rabim v bistvu ocenjevalno lestvico s kriteriji in opisniki. Ravno zaradi tega kot si napisala, da gre lahko to do nezavesti, moram izdelat eno tako tabelo, da bo čim bolj pregledna in da bo zajela čim več podatkov in bo viden napredek učenca med prvim in ponovnim ocenjevanjem.

Saj se samo sliši blazno komplicirano [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley2.gif[/image]

lp




Gina -> RE: a je kakšna učiteljica tukaj (4.11.2008 21:56:07)

Saj to ima Pef že narejeno, jaz sem že pred 13. leti tako lestvico enkrat na enem aktivu v roke dobila, pa itak smo že prej imeli to narejeno sami učitelji, ko smo analizirali otroke. Potem so se spomnili opisnike in kriterije, buksli trapasti tma na zavodu, ko so hoteli en nov naziv za te reči najti, pa nič ni bilo več dobro[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image], saj to je za smejat.
No, bom mal pogledala, kje imam to spravljeno. A veš, za v redovalnico imamo dovolj 3 ali 4 različne kriterije že vnešene not, pa dodajamo ali odvzemamo besede, ki tja ne spadajo, če razumeš, da dobimo relano sliko koliko dobro otrok bere.
Vsekakor začneš lahko s prepoznava nekatere črke, nadaljuješ s koliko črk pozna, potem greš na zloge, ali jih prepozna, bere, vleče, črkuje, nadaljuješ na krajših besedah, krajših enostavnih ali preprostih povedih, daljših, sestavljenih povedih, krajših sestavkih, daljših sestavkih, končaš z daljšimi, zahtevnejšimi besedili, z razumevanjem in branju s poudarki. (pišem ti za 1. triado)
Lahko se vmes orientiraš tudi na to, ali bere povezano, ali se mu zatika pri zahtevnejših sklopih črk, besed, pri daljših besedah, ali obrača črke, besede, ni dosleden pri prepoznavi, branju, bere na -l, bere tako, da požira besede, črke, zamenjuje tipične (b-d, p-b..) ... eh ne da se mi več, dovolj maš za danes[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




peronija -> RE: a je kakšna učiteljica tukaj (4.11.2008 22:02:48)

O, Gina hvala za trud.
Saj sem jaz tudi imela zelo natančno izdelane tele opisnike in kriterije, ko sem bila v 1. triadi. Pa se mi je disk na rač.sesul, kopij pa itak nimam. Sem pa zadnjih nekaj let v 2. triadi (pa ne po svoji želji [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]), tako da nimam več kaj dosti stika z opisnimi ocenami.

lp




Stran: [1]