Poka
|
Meni se zdi pri Waldorfski pedagogiki npr. super to, da se učijo npr. flavto. In da veliko praktično ustvarjajo. Ampak to je npr.meni všeč, ker sem sama tak tip, rada nekaj ustvarjam in sem nadarjena za glasbo. V osnovni šoli sem si želela, da bi npr. pouk glasbe bil drugačen, da bi bolj poglabljali znanje. Isto pri nekaterih drugih predmetih. Ampak kaj pa tisti, ki niso nadarjeni? Ali si lahko izberejo npr. kaj drugega? Sem hodila na pedagoško in sem imela prav na to temo seminarsko. Sem jo sama naredila, pa je bila namenjena za dva študenta, plus še eno drugo za dva študenta- predstavitev na isti dan. In mi mentorica ni upoštevala seminarske, ker sem se preveč strinjala z metodami Waldorfske pedagogike. mislim, butasto... a zdej pa ne smem met svojega mnenja... Stvar sem mogla spremenit, sem se mogla delat, da imam čist nasprotno mnenje, da mi je priznala. Vem, da dajo ful v ospredje duhovnost, to sem si zapomnila in da je telo sestavljeno v bistvu iz treh teles, fizičnega, eteričnega in astralnega. In nekako na osnovi tega, katero telo se "rodi" v določenem času, temu nekak učenje prilagodijo. Kar se pa tiče tako počasnega opismenjevanja... Kaj pa tisti nadarjeni? Sama sem se dolgočasila v osnovni šoli, ker sem že znala in pisat in računat, računat me je mami učila skozi igro, ker sem sama hotela, ko sem bila stara tri leta. In zdaj, ko sem naredila pedagoško, vem, da poteka učenje seštevanja po korakih. Tromestna števila, to je 6 stopenj po 4 korake, približno. In v osnovni šoli so naju oba z bratom silili računat in razčlenjevat račune po teh korakih, misva sva pa oba na pamet računala in zaradi tega imela probleme. Mislim, kako neumne so bile učiteljice (čeprav so bile ful fajne drugač...), da so naju v bistvu silie, da nazadujeva. Zakaj, če sva že oba te stopnje osvojila, bi se mogla vračat nazaj. Oba sva se dolgočasila v šoli in "delala bedarije". In nisva dobila nobenih učnih navad. Tako, da jaz se s takim načinom ne strinjam. opismenjevanje na tako dolg način- danes že vsak zna pisat pri petih letih. Ko pa govorijo o nivojskem pouku in to, pa diferenciacija za nadarjene- tega skoraj nobena ne zna uresničit. Mora bit res že zelo dobra učiteljica. Tako da se z nekaterimi stvarmi strinjam, z nekaterimi pa ne. In ocene- mislim, da v višjih razredih tam so? Vsaj morale bi biti zaradi vpisa na srednje šole. In sploh otroci se morajo navaditi soočati z neuspehom, ker je ta tudi v življenju, ampak npr. če dobi slabo oceno, mu mora starš razložit, da to ni nič hudega. Opisna ocena zraven je OK, ker vsak točno ve, kje ima npr. še primanjkljaj v znanju. Se mi pa zdi, da zdaj v nižjih razredih preveč cartajo otroke in da vsi mislijo, kako dobri da so, ko pa pridejo v višje razrede je pa totaln šok... To bi morali drugače naredit.
|