Predstavitev waldorfske šole (Polna verzija)

Forum >> [Družinsko življenje] >> Naš vsakdan



Sporočilo


Anonimen -> Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 8:32:24)

Predstavitev waldorfske šole
Bled - V čitalnici na Bledu bo v nedeljo, 24. oktobra, ob 18. uri tretje 3. predavanje iz sklopa predstavitev waldorfske šole. Tokrat bodo predstavili vlogo učitelja. Predstavitev bosta vodila učitelja iz Danske, ki bosta z oktobrom
začela tudi izobraževanje bodočih waldorfskih učiteljev in vzgojiteljev za Gorenjsko. Za prevod je poskrbljeno.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (20.9.2006 21:01:05)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (20.9.2006 21:02:41)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (20.9.2006 21:07:02)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Anonimen -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 21:21:06)

Ja ne, izgleda, da so tam na Bledu pač najbolj zapele, po moje učiteljice ali kdo. In prva ta šola na Gorenjskem naj bi bila na Bledu.
Izkušenj pa jaz nimam, edino po pripovedovanju ljudi kaj izvem. Eni pravijo, da je super, predvsem za občutljive  otroke, drugi pa jih izpisujejo. Menda naj bi ti otroci, ki jih starši izpišejo, bili vedenjsko problematični, potem je pa sitem vsega kriv. No ja, tega ne vem, če je res, to sem nekje prebrala, se mi zdi.
U, zdaj sem se spomnila, da je Gina o tem precej napisala enkrat.




cmokec -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 21:23:48)

A ni na Primskovem že ta program? 




Anonimen -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 21:28:53)

Ne, tisto je (bil) vanbachov.




Anonimen -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 21:30:42)

U, cmokec, pri nas v vrtcu vpisujejo otroke v folkloro in to 4 leta in več stare.  Imela pa jih  bo Mateja Urbiha, menda ful znana folkloristka. Menda mama sešije obleke in tako. Se spomnim, da si ti zadnjič nekaj jamrala, da pri vas ne vpisujejo tako majhnih. Če te zanima, se pozanimaj na OŠ Simon Jenko.




cmokec -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 21:45:52)

[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image] res hvala za informacijo. To bo Sara vesela. 




soncek&luna -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 23:01:34)

mene pa res noben ne bere [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]....

sem ze na cvek v tri dni napisala pod podobno temo o tej soli, da bodo prvo solo odprli na bledu, ker je kao bled na sredini (geografsko) vseh interesiranih (od kranja do kranjske gore) na gorenjskem... ta odgovor sem dobila, ko sem jim zastavila vprasanje, kje bodo solo odprli




cmokec -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 23:02:29)

Ja sorry no. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




soncek&luna -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 23:08:10)

ce je pa res [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image]




cmokec -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 23:11:09)

[sm=smiley31.gif]




soncek&luna -> RE: Predstavitev waldorfske šole (20.9.2006 23:27:39)

no vidis, to sem potrebovala....

hvala cmokec [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (21.9.2006 18:57:19)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Poka -> RE: Predstavitev waldorfske šole (22.9.2006 11:06:04)

Meni se zdi pri Waldorfski pedagogiki npr. super to, da se učijo npr. flavto. In da veliko praktično ustvarjajo. Ampak to je npr.meni všeč, ker sem sama tak tip, rada nekaj ustvarjam in sem nadarjena za glasbo. V osnovni šoli sem si želela, da bi npr. pouk glasbe bil drugačen, da bi bolj poglabljali znanje. Isto pri nekaterih drugih predmetih. Ampak kaj pa tisti, ki niso nadarjeni? Ali si lahko izberejo npr. kaj drugega?

Sem hodila na pedagoško in sem imela prav na to temo seminarsko. Sem jo sama naredila, pa je bila namenjena za dva študenta, plus še eno drugo za dva študenta- predstavitev na isti dan. In mi mentorica ni upoštevala seminarske, ker sem se preveč strinjala z metodami Waldorfske pedagogike. mislim, butasto... a zdej pa ne smem met svojega mnenja... Stvar sem mogla spremenit, sem se mogla delat, da imam čist nasprotno mnenje, da mi je priznala.

Vem, da dajo ful v ospredje duhovnost, to sem si zapomnila in da je telo sestavljeno v bistvu iz treh teles, fizičnega, eteričnega in astralnega. In nekako na osnovi tega, katero telo se "rodi" v določenem času, temu nekak učenje prilagodijo.

Kar se pa tiče tako počasnega opismenjevanja... Kaj pa tisti nadarjeni? Sama sem se dolgočasila v osnovni šoli, ker sem že znala in pisat in računat, računat me je mami učila skozi igro, ker sem sama hotela, ko sem bila stara tri leta. In zdaj, ko sem naredila pedagoško, vem, da poteka učenje seštevanja po korakih. Tromestna števila, to je 6 stopenj po 4 korake, približno. In v osnovni šoli so naju oba z bratom silili računat in razčlenjevat račune po teh korakih, misva sva pa oba na pamet računala in zaradi tega imela probleme. Mislim, kako neumne so bile učiteljice (čeprav so bile ful fajne drugač...), da so naju v bistvu silie, da nazadujeva. Zakaj, če sva že oba te stopnje osvojila, bi se mogla vračat nazaj. Oba sva se dolgočasila v šoli in "delala bedarije". In nisva dobila nobenih učnih navad. Tako, da jaz se s takim načinom ne strinjam. opismenjevanje na tako dolg način- danes že vsak zna pisat pri petih letih. Ko pa govorijo o nivojskem pouku in to, pa diferenciacija za nadarjene- tega skoraj nobena ne zna uresničit. Mora bit res že zelo dobra učiteljica.

Tako da se z nekaterimi stvarmi strinjam, z nekaterimi pa ne. In ocene- mislim, da v višjih razredih tam so? Vsaj morale bi biti zaradi vpisa na srednje šole. In sploh otroci se morajo navaditi soočati z neuspehom, ker je ta tudi v življenju, ampak npr. če dobi slabo oceno, mu mora starš razložit, da to ni nič hudega. Opisna ocena zraven je OK, ker vsak točno ve, kje ima npr. še primanjkljaj v znanju. Se mi pa zdi, da zdaj v nižjih razredih preveč cartajo otroke in da vsi mislijo, kako dobri da so, ko pa pridejo v višje razrede je pa totaln šok... To bi morali drugače naredit.




san -> RE: Predstavitev waldorfske šole (22.9.2006 12:13:37)

Moja hči jo obiskuje, sedaj je drugi razred in smo zelo zadovoljni z njihovim načinom dela in programom. Je pa Gina že veliko o tej temi pisala in je tudi zelo lepo napisala, tako kot je (če vtipkate v iskalnik Waldorfska šola, vam bo našel te poste).
Lp, S





Anonimen -> RE: Predstavitev waldorfske šole (26.9.2006 23:45:15)

San, a pa so kakšni posebni pogoji za sprejem v šolo? Mislim, ali obstaja omejitev vpisa? Je šola plačljiva? Je res, da učbenike dobijo tam? Kje se sploh nahaja... Joj, saj se ne spomnim vsega vprašat. Sprašujem pa že za 5 let vnaprej.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




Barbs -> RE: Predstavitev waldorfske šole (27.9.2006 7:31:06)

Ojla,

še moje mnenje. Menim, da je waldorska šola primerna predvsem za otroke in starše  (starše je vedno in povsod potrebno omeniti skupaj z otroki) , ki se zavedajo odgovornosti takega načina šolanja. Je zelo "zahtevno" in "naporno" - pa ne v smislu matranja oz. režima med poukom. Vse dejavnosti, sodelovanja staršev, domače delo, izdelovanja, ogledi - tudi starši morajo vedno in permanentno imeti čas - če delate do petih popoldne, potem bi jaz zelo premislila, če bi se odločila za ta način. To je en vidik.
Drugi vidik pa je prehod "waldorfskih" otrok v svet "navadnih" srednješolskih otrok. Tu se največkrat zalomi. Kljub vsem raziskavam, da je povprečni "padec" ocen približno enak pri vseh so vendarle določene raziskave, predvsem pa konkretni primeri pokazali, da le ni tako preprosto. Predvsem je treba biti pozoren pri bolj"čustveno občutljivih " otrocih, ki so devet let hodili v waldorsko šolo. Ko se jih "spusti v svet" ( še posebno, če so se tudi ob popoldnevih držali bolj maminega krila ali ždeli v zavetju svoje sobice in sicer marljivo kaj izdelovali) , jih je treba s še posebno pozornostjo spremljat, da se ne bi "zgubili", obupali, bili prestrašeni. Čustveno stabilen, primerno zrel otrok z veliko mero samozaupanja in prepričanja v svoje znanje, tak, ki je bil "vodja" ali del "vodilne skupine" v razredu (ker le-te vedno so) , ne bo imel težav; kot jih ne bi imel nikjer drugje, ne glede na način poučevanja.

Vsekakor je zadeva vredna zelo tehtnega in odgovornega premisleka. Ker marsikaj se sliši fajn in je do neke mere lahko v določenem obdobju celo zelo priporočljivo in bolj zdravo - ampak, treba je (predvsem, ko gre za otroka) gledati naprej in celostno. Vsaka mama želi svojemu otroku najboljše, zato najbrž tako pomembna odločitev, kot je šolanje otroka, ni stvar trenutnega prebliska, ampak skrbno načrtovanega in premišljenega "projekta" - pa če gre za waldorfsko ali pa "navadno" šolo, ki je pri nas (mimogrede) za moje pojme, zelo dobra šola. ČE seveda poučujejo ta pravi ljudje. Resnični Učitelji. Pri tem pa je, hočeš nočeš, treba imeti včasih tudi kanček sreče.[sm=wink.gif]




Stran: [1]