Poka
|
IZVIRNO SPOROČILO: LUNA06 Torej, tole bo odgovor iz prve roke, sama sem namreč zaposlena na šalterju v Abanki.Najprej ti moram rečt, da ni lepo da takole blatiš po nas, povsod pa napišeš da se ti samo zdi, tebi ali tvojemu fantu. Zdi- mogoče sem se res narobe izrazila. Shranjujeva vse račune in vodiva evidenco in vedno je šlo recimo 5000 SIT navzkriž. Kar bi lahko bile kakšne obresti. Ampak če manjka 70 000, potem nekaj ne štima. Močno se strinjam z mašo78, saj se stvari v naši državi ne ponarejajo kar s takšno lahkoto kot sam praviš.Gre za kup sistemov ki skrbijo za preverjanje korektnega poslovanja. Ni treba bit v vse tako stoprocentno prepričan. Znanka je davčna inšpektorica in še misliš si ne kaj vse se da ponaredit in prikrit. Sploh pa Slovenija, halo... Se vsak dan zgražam kaj se dogaja. Pa poglejmo konkretno: 1.visa: Kartica je namenjena plačevanju in ne dvigu gotovine, zato je jasno da se za dvig računa provizija, kar je 400 SIT+2% od zenska (kot so že punce povedale).Da pride bremenitev za določen nakup v banko lahko traja par dni (to je za vse banke enako), zato je razumljivo, da fantu niso mogli takoj povedati).Je pa možno tudi da mu prejšnji mesec stvari niso trgali, ker je odvisno kdaj je bil nakup opravljen (bi se mogli o konkretnih datumih pogovarjat). Midva vedno dvignema gotovino zaradi boljše evidence in si izračunava provizijo, to mi je jasno, ampak ne more manjkat 70 000 sit. Pri nakupih je ne uprabljava. 2.izpiski: Vsak komitent, ki ima pri naši banki odprt osebni račun, mesečno prejema izpiske.Izjema so komitenti, ki imajo prijavljeno storitev Abanet, saj si lahko sami preverjajo promet.Če pa stranka izpiske vseeno želi, ni nobene ovire.Pomembno pa je tudi da imamo pravi naslov, saj se stranke včasih preselijo in pozabijo spremeniti naslov. Izpiskov v nobenem primeru ni mogoče ponarediti, saj se tiskajo avtomastko v centralni bazi Abanke. Moj ne prejema nobenih izpiskov. Prosil je zanje, pa mu jih niso začeli pošiljat. Tudi storitve Abanet nima. Naslov je vsekakor pravi. Dobiva pa izpiske od vise, enkrat ja, drugič ne. Ne izključujem pač, da se je pač kaj izgubilo na pošti. Ampak čudno da ravno izpiski, druga se do sedaj še ni. 3.nakazila: Abanka ni kriva, da nakazila na račun pride pozno!Ravno zato smo uvedli osebne račune, da gre denar isto sekundo kot pride v banko na osebni račun komitenta.Včasih je bilo drugače, ko je stvar potekala preko Agencije za plačilni promet.Zdaj pa je vse odvisno od tega, kdaj je druga banka sredstva posredovala naprej. Saj pravim to je bilo včasih, ko še niste imeli tega sistema. Kriva je bila vsekakor banka, ker je bila zadolžena za to. 4.preveč trgan znesek: Olivija je omenila, da ji je bilo preveč trgano.Za to je kriv prodajalec, če bi banka trgala dvakrat bi imeli dvojen bremenitve vsi komitenti, ki so tisti dan opravljali nakupe.Če se dokaže da je res dvojno, se od prodajalca zahteva denar nazaj in to sploh ni sporno. Ne plačujeva s karticami, nikoli. Oziroma nazadnje mogoče kakšno leto nazaj ene dvakrat izjemoma. Dvigneva okrogle zneske na bankomatih, po 30 000 npr. 5.odnos delavcev: Tukaj se pa moram s tabo na žalost strinjat.Vem da se to dogaja..... Vsi vemo, da imamo kdaj slab dan, tudi sama sem sicer veliko delala z ljudmi ampak če je prišlo do kakšnega problema, sem se z njim soočila odgovorno. Pa ti povem, da niti nisem mislila tistih na bančnem okencu, bolj gre za določene vodilne. Tukaj ti kot zaposlena na šalterju niti ne moreš vedet kaj se dogaja. Amapak ne trdit, da lahko, ker vem, moj je bil vedno na vodilnih delovnih mestih in je vedel, da se dogajajo protizakonite stvari, ker je imel kot menedžer pregled nad tem (žal ni mogel reagirat- inšpekcija- ja mogoče, ampak bi takoj zaprli podjetje in bi bilo veliko ljudi na cesti, zato niti ni želel), bogi delavci, pa niso imeli pojma kaj se dogaja. Torej, če potrebuješ konkretne informacije za tvojega fanta, ti jih lahko posredujem, samo piši mi ZS. Tudi vse ostale, vprašajte če vas še karkoli bančnega zanima, sploh v zvezi z Abanko.
|