Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
| Stran: [1] |
Uporabnik | |
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 25.7.2010 19:27:57
|
|
|
|
Salja
|
Kaj res nobena ne ve?
_____________________________
Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 25.7.2010 19:29:52
|
|
|
|
Čebel@
|
če imaš račun(pa tudi brez njega bi se dalo) bi lahko dobila tudi € nazaj-je pa odvisno od prodajalke
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 25.7.2010 20:24:21
|
|
|
|
Anonimen
|
je račun kar pomemben. z njim dokazuje, kje in kdaj ga je kupila. tako kot so prodajalci dolžni izstaviti račun, smo kupci dolžni vzeti račun. ker je to "tehnična" igrača, bi morala imeti garancijo.
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 25.7.2010 20:35:04
|
|
|
|
Salja
|
Imam račun ja, zanima me samo če lahko zahtevam denar ali ne, pa kako dolgo mi lahko rešujejo reklamacijo??
_____________________________
Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 25.7.2010 20:41:06
|
|
|
|
Anonimen
|
Izbirna pravica potrošnika (37. c. člen) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: - odpravi napako na blagu ali - vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali - blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali - vrne plačani znesek.
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 25.7.2010 20:42:07
|
|
|
|
Anonimen
|
sicer si več preberi TULE.
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 25.7.2010 20:42:29
|
|
|
|
Salja
|
hvala
_____________________________
Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 25.7.2010 20:58:39
|
|
|
|
Anonimen
|
IZVIRNO SPOROČILO: Salja Sem zelo jezna upam, da jeze ne boš spravljala na prodajalko, ker ni nič kriva, da igrača ne dela.
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 25.7.2010 21:20:29
|
|
|
|
Anonimen
|
pa še to: prodajalka ti lahko reče, da ni pristojna za odkrivanje stvarne napake - v tem primeru bi morala igračo poslati na servis (proizvajalcu).
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 26.7.2010 7:45:25
|
|
|
|
Salja
|
Nebom, sem sama prodajalka tak da vem kako je to
_____________________________
Niti slučajno me ne moreš prestrašiti....Imam otroka!
|
|
|
|
RE: Reklamacija igrače, nujno 26.7.2010 16:22:39
|
|
|
|
TomTaylor
|
IZVIRNO SPOROČILO: Salja Nebom, sem sama prodajalka tak da vem kako je to a sama potem še nikoli nisi prejela reklamacije/vrnila denarja/...?
_____________________________
Nihče vam ne more dati več, kot vam jaz lahko obljubim.
|
|
|
| Stran: [1] |
Za doječe matere.
пеперутка16
Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?