saska27
|
Pravkar sem se skregala po telefonu in prosim za kak nasvet ... V znani mariborski slaščičarni sem naročila izdelavo slike za torto. Prinesla sem jim dobro sprintano sliko (na fotopapirju) precej živih barv, plačala 9 evrov (čeprav so mi po telefonu povedali, da stane 7,50) in se zmenila, da dopoldne pridem po izdelano sliko. Danes sem takoj opazila, da je izdelana slika blede in ima vidne črte - takšne, kot se pojavijo pri printanju, ko gre kartuša h koncu. Punca, ki mi je sliko predala, je rekla, da "tako pride". O.k., sem si rekla, saj tako slabo tudi ni, in odšla domov. Bolj kot sem sliko gledala, manj zadovoljna sem bila. Še enkrat sem preverila na njihovi spletni strani in od 130 slik je samo ena imela vidne črte. Poklicala sem v slaščičarno in so mi napletli, da je slika s slike vedno slabše kakovosti, da bi morala poslati prek interneta (na to me prej ni nihče opozoril) in bla bla. Vseeno sva se s tisto punco dogovorili, da pač pošljem prek interneta in pridem jutri iskat. V ozadju sem slišala ženski glas: ja, samo bo plačala. WTF?! Zahtevala sem jo na telefon - trdila je, da sem prinesla slabo kopijo, da so drugi vsi poslali prek interneta … Rekla sem, naj me ne imajo za neumno, da bom prinesla sliko nazaj in hočem denar in da jih bom prijavila. Priznam, da moj glas ni bil prijazen. Potem se je zveza prekinila. Jezna sem nase, ker se »moram« ubadati s tem, in vem, da gre samo za eno sliko. Vendar imam res poln kufer takih, ki mislijo, da je za stranke vsako sranje dovolj dobro. Zahtevam samo, da za svoj denar dobim to, kar ponujajo … Če bi to sliko dali v svojo izložbo, je sigurno ne bi prodali – jaz koza pa sem jo plačala vnaprej, v upanju, da bo v redu. Razmišljam, kaj naj storim … Kako mnenje? [color=#000000 size=3]
|