|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   NUJNO - pomoč službene narave....
20.7.2005 15:15:41   
pety78
Vse, ki delate v prodaji....Kakšne so vaše izkušnje, če se zmotite pri znesku in stranki računate manj, kot pa je dejanska cena?

Situacija je namreč sledeča. Od dobavitelja sem zahtevala predračun, na podlagi tega sem ga tudi sama poslala stranki, ki se je odločila za nakup in mi poslala naročilnico. Jaz pa naročilnico z zneskom k dobavitelju.
Po enem mesecu nam dobavitelji pošljejo račun, ki je višji od predračuna....:hudicek: z razlago, da so se zmotili.
Seveda samo njihova krivda!!! Sedaj pa zahtevajo, da mi od stranke izterjamo ta znesek in da oni morajo razumeti, da je prišlo do napake. Gre pa za dodatnih 8.000 SIT.

Ne vem no, meni se zdi, da pač te stroške krijejo sami. Saj po tem, ko smo mi stranki blago že predali, fakturirali, oni so pa že plačali, ....pa res ne moremo zahtevati, da sedaj pa cena ni takšna, ker se je naš dobavitelj zmotil.

Kaj menite? Da bi pa te stroške krili mi, se mi pa zdi nesmiselno.
Neposredna povezava do sporočila: 1
   NUJNO - pomoč službene narave....
20.7.2005 15:22:36   
soncece24
strokovno ti ne morem svetovat, ampak a ne piše povsod - kasnejših reklamacij ne moremo upoštevati - saj vem, da ni ista situacija, princip pa. če nekaj plačaš po predračunu, ne morejo oni potem cene dvignit. če so se zmotili, je to njihov problem. v nobenem primeru pa ti ne moreš sedaj od stranke zahtevati teh 8000.

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   NUJNO - pomoč službene narave....
20.7.2005 15:23:55   
aljaneva
stroške krije dobavitelj!

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   NUJNO - pomoč službene narave....
20.7.2005 15:24:22   
ma-ja
Sem že imela tak primer, ko smo se mi zmotili. Stroški so bili na naši grbi. Stranka je najbrž tudi zato kupila, ker se ji je zdelo ugodno.
Mislim, da bi moral dobavitelj požreti napako!


(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   NUJNO - pomoč službene narave....
20.7.2005 15:25:17   
Mateja*
Popolnoma se strinjam s soncece24. Od stranke zdaj prav gotovo ne moreš zahtevati dodatnega plačila. Če bi meni to kdo rekel, sigurno ne bi plačala še dodatkov.

LP

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   NUJNO - pomoč službene narave....
20.7.2005 15:31:44   
pety78
Se strinjam z vami. Sva imela z dobaviteljem borbo celih 20 minut preko telefona.
Dobavitelj pa pravi, da tega on ne bo požrl in šel v minus zaradi te stranke. Nakar sem mu jasno in glasno povedala, da če bo šel v minus, ne bo šel zaradi te stranke ampak zaradi lastne napake. :hudicek:

Aja, rekel je, da naj potem stranka vrne produkt. Sem mu pa kar dala na znanje, da lahko oni zahtevajo stroške, da so bili kaj oškodovani. Potem pa ne bo samo 8.000 SIT....

Potem naj kar vztrajam pri svojem?

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   NUJNO - pomoč službene narave....
20.7.2005 15:58:41   
baguSka
Ja kr vztraji - ne vem ali ti piše na predračunu za reklamacije al ne!? Sklicuj se na to in pa ne vem poglej po kakšnem zakoniku če boš kje kaj zasledila in mu lepo povej, da kar je dano je v zlato jamo zakopano.:)-;)

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   NUJNO - pomoč službene narave....
20.7.2005 16:38:51   
soncece24
mislim da je lahko razlika med računom in predračunom 20 - 30 %, samo to menda velja samo za gradbena itd dela, kjer pač lahko dejansko nastane več stroškov (nepredvidenih) kot pa je to bilo zajeto v predračunu. do zdaj smo že 100 krat kaj kupili tako, da smo šli po predračun, prek el. banke plačali in šli potem dvignit, nikoli nobenih težav. kakorkoli se dobavitelj temu upira, bo žal moral priznati lastno napako in uvideti, da od vas denarja ne bo dobil.

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   NUJNO - pomoč službene narave....
20.7.2005 16:56:59   
Anonimen
Poglej v obligacijski zakonik oz. pokliči na urad za varstvo potoršnikov. Kolikor je meni bežno znano iz obligacij, mislim da se predračun in račun lahko v določenih pogojih razlikujeta, vendar ne več kot -10 oz. +10% cene proizvoda oz. storitve.

(odgovor članu pety78)
  Neposredna povezava do sporočila: 9
   NUJNO - pomoč službene narave....
21.7.2005 8:31:57   
Nattka
Pri nas se vedno sklicujemo na predračun oziroma na ponudbo.Če so se zmotili, je to njihov problem. Oni so vam ponudili po ceni, ki je na predračunu in po taki ceni bi morali tudi zaračunati. Plačajte jim nesporni del fakture, za ostalo pa se sklicujte na predračun.
Tudi pri nas je že prišlo do napake, pa smo jo morali požreti in kupcu dati po ceni, ki smo jo navedli v predračunu. Saj tudi predračun je dokument in če ne bi veljal, zakaj bi jih potem sploh uporabljali.
Je pa važno tudi to, če imajo slučajno na predračunu napisano, koliko časa velja predračun. Če ste robo vzeli po datumu, ki je naveden, potem se na predračun ne morete sklicevati.

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   NUJNO - pomoč službene narave....
21.7.2005 11:30:32   
pety78
Seveda je bila roba kasneje prevzeta, saj so to dolgi dobavni roki. So pa na podlagi predračuna dobili mojo naročilnico z zneskom, ki pa je niso zavrnili.

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   NUJNO - pomoč službene narave....
21.7.2005 11:38:16   
KIRA
tudi pri nas je bilo isto. sicer sem tajnica, sem pa dealal tudi s fakturami in plačili, ker sem bila zaposlena v trgovskem podjetju.
če se je dobavitelj zmotil je to njegova napaka. glede na to, da ste blago plačali po predračunu, ga tudi prevzeli in potem dobili račun, je zadeva zaključena. če si pa naknadno zmišljujejo nekašne dodatne stroške je pa to njihov problem.
naj so prihodnjič bolj natančni. ti se moraš držat predračuna, oz. računa, ne pa kakih naknadno poslanih popravkov.
pol bi vsak tako delal....

LP

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   NUJNO - pomoč službene narave....
21.7.2005 13:49:49   
Nattka
Če si naročilo poslala na podlagi predračuna, potem je OK, ne glede na rok dobave. Vztrajaj pri svojem. Velja tisto, kar so ti ponudili.

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 13
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kako povečati možnosti za zanositev
To so načini za hitrejšo zanositev - spremljanje plodnih dni, zdrav življenjski slog in redni spolni odnosi. Ob težavah ...
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
Kam z otroki za noč čarovnic 2024?
Letos bodo noč čarovnic po Sloveniji zaznamovali številni dogodki za otroke, od zabavnih delavnic do strašljivih dogodiv...
Zdravo prehranjevanje se začne že v vrtcu
Marjeta Podpečan, odgovorna za prehrano predšolskih otrok v zavodu Kranjski vrtci, nam je pojasnila, zakaj pogosto vklju...




Za doječe matere.
пеперутка16

Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?