Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
| Stran: [1] |
Uporabnik | |
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 20.7.2005 15:15:41
|
|
|
|
pety78
|
Vse, ki delate v prodaji....Kakšne so vaše izkušnje, če se zmotite pri znesku in stranki računate manj, kot pa je dejanska cena? Situacija je namreč sledeča. Od dobavitelja sem zahtevala predračun, na podlagi tega sem ga tudi sama poslala stranki, ki se je odločila za nakup in mi poslala naročilnico. Jaz pa naročilnico z zneskom k dobavitelju. Po enem mesecu nam dobavitelji pošljejo račun, ki je višji od predračuna....:hudicek: z razlago, da so se zmotili. Seveda samo njihova krivda!!! Sedaj pa zahtevajo, da mi od stranke izterjamo ta znesek in da oni morajo razumeti, da je prišlo do napake. Gre pa za dodatnih 8.000 SIT. Ne vem no, meni se zdi, da pač te stroške krijejo sami. Saj po tem, ko smo mi stranki blago že predali, fakturirali, oni so pa že plačali, ....pa res ne moremo zahtevati, da sedaj pa cena ni takšna, ker se je naš dobavitelj zmotil. Kaj menite? Da bi pa te stroške krili mi, se mi pa zdi nesmiselno.
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 20.7.2005 15:22:36
|
|
|
|
soncece24
|
strokovno ti ne morem svetovat, ampak a ne piše povsod - kasnejših reklamacij ne moremo upoštevati - saj vem, da ni ista situacija, princip pa. če nekaj plačaš po predračunu, ne morejo oni potem cene dvignit. če so se zmotili, je to njihov problem. v nobenem primeru pa ti ne moreš sedaj od stranke zahtevati teh 8000.
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 20.7.2005 15:23:55
|
|
|
|
aljaneva
|
stroške krije dobavitelj!
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 20.7.2005 15:24:22
|
|
|
|
ma-ja
|
Sem že imela tak primer, ko smo se mi zmotili. Stroški so bili na naši grbi. Stranka je najbrž tudi zato kupila, ker se ji je zdelo ugodno. Mislim, da bi moral dobavitelj požreti napako!
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 20.7.2005 15:25:17
|
|
|
|
Mateja*
|
Popolnoma se strinjam s soncece24. Od stranke zdaj prav gotovo ne moreš zahtevati dodatnega plačila. Če bi meni to kdo rekel, sigurno ne bi plačala še dodatkov. LP
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 20.7.2005 15:31:44
|
|
|
|
pety78
|
Se strinjam z vami. Sva imela z dobaviteljem borbo celih 20 minut preko telefona. Dobavitelj pa pravi, da tega on ne bo požrl in šel v minus zaradi te stranke. Nakar sem mu jasno in glasno povedala, da če bo šel v minus, ne bo šel zaradi te stranke ampak zaradi lastne napake. :hudicek: Aja, rekel je, da naj potem stranka vrne produkt. Sem mu pa kar dala na znanje, da lahko oni zahtevajo stroške, da so bili kaj oškodovani. Potem pa ne bo samo 8.000 SIT.... Potem naj kar vztrajam pri svojem?
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 20.7.2005 15:58:41
|
|
|
|
baguSka
|
Ja kr vztraji - ne vem ali ti piše na predračunu za reklamacije al ne!? Sklicuj se na to in pa ne vem poglej po kakšnem zakoniku če boš kje kaj zasledila in mu lepo povej, da kar je dano je v zlato jamo zakopano.:)-;)
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 20.7.2005 16:38:51
|
|
|
|
soncece24
|
mislim da je lahko razlika med računom in predračunom 20 - 30 %, samo to menda velja samo za gradbena itd dela, kjer pač lahko dejansko nastane več stroškov (nepredvidenih) kot pa je to bilo zajeto v predračunu. do zdaj smo že 100 krat kaj kupili tako, da smo šli po predračun, prek el. banke plačali in šli potem dvignit, nikoli nobenih težav. kakorkoli se dobavitelj temu upira, bo žal moral priznati lastno napako in uvideti, da od vas denarja ne bo dobil.
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 20.7.2005 16:56:59
|
|
|
|
Anonimen
|
Poglej v obligacijski zakonik oz. pokliči na urad za varstvo potoršnikov. Kolikor je meni bežno znano iz obligacij, mislim da se predračun in račun lahko v določenih pogojih razlikujeta, vendar ne več kot -10 oz. +10% cene proizvoda oz. storitve.
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 21.7.2005 8:31:57
|
|
|
|
Nattka
|
Pri nas se vedno sklicujemo na predračun oziroma na ponudbo.Če so se zmotili, je to njihov problem. Oni so vam ponudili po ceni, ki je na predračunu in po taki ceni bi morali tudi zaračunati. Plačajte jim nesporni del fakture, za ostalo pa se sklicujte na predračun. Tudi pri nas je že prišlo do napake, pa smo jo morali požreti in kupcu dati po ceni, ki smo jo navedli v predračunu. Saj tudi predračun je dokument in če ne bi veljal, zakaj bi jih potem sploh uporabljali. Je pa važno tudi to, če imajo slučajno na predračunu napisano, koliko časa velja predračun. Če ste robo vzeli po datumu, ki je naveden, potem se na predračun ne morete sklicevati.
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 21.7.2005 11:30:32
|
|
|
|
pety78
|
Seveda je bila roba kasneje prevzeta, saj so to dolgi dobavni roki. So pa na podlagi predračuna dobili mojo naročilnico z zneskom, ki pa je niso zavrnili.
|
|
|
|
NUJNO - pomoč službene narave.... 21.7.2005 11:38:16
|
|
|
|
KIRA
|
tudi pri nas je bilo isto. sicer sem tajnica, sem pa dealal tudi s fakturami in plačili, ker sem bila zaposlena v trgovskem podjetju. če se je dobavitelj zmotil je to njegova napaka. glede na to, da ste blago plačali po predračunu, ga tudi prevzeli in potem dobili račun, je zadeva zaključena. če si pa naknadno zmišljujejo nekašne dodatne stroške je pa to njihov problem. naj so prihodnjič bolj natančni. ti se moraš držat predračuna, oz. računa, ne pa kakih naknadno poslanih popravkov. pol bi vsak tako delal.... LP
|
|
|
| Stran: [1] |
Za doječe matere.
пеперутка16
Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?