pety78 -> NUJNO - pomoč službene narave.... (20.7.2005 15:15:41)
|
Vse, ki delate v prodaji....Kakšne so vaše izkušnje, če se zmotite pri znesku in stranki računate manj, kot pa je dejanska cena? Situacija je namreč sledeča. Od dobavitelja sem zahtevala predračun, na podlagi tega sem ga tudi sama poslala stranki, ki se je odločila za nakup in mi poslala naročilnico. Jaz pa naročilnico z zneskom k dobavitelju. Po enem mesecu nam dobavitelji pošljejo račun, ki je višji od predračuna....:hudicek: z razlago, da so se zmotili. Seveda samo njihova krivda!!! Sedaj pa zahtevajo, da mi od stranke izterjamo ta znesek in da oni morajo razumeti, da je prišlo do napake. Gre pa za dodatnih 8.000 SIT. Ne vem no, meni se zdi, da pač te stroške krijejo sami. Saj po tem, ko smo mi stranki blago že predali, fakturirali, oni so pa že plačali, ....pa res ne moremo zahtevati, da sedaj pa cena ni takšna, ker se je naš dobavitelj zmotil. Kaj menite? Da bi pa te stroške krili mi, se mi pa zdi nesmiselno.
|
|
|
|