mateyka
|
kaj pa vem, od teh treh - nimam pojma, se mi zdijo isti? mogoče drugi, spring (free on), ker ima 4 kolesa namesto treh? samo težko je na uč rečt kateri je boljše kvalitete in to se mi zdi najbolj važno - kvaliteta (vizuala nima tok veze zame v tem primeru, če so si podobni).. sem se pa 1x opekla, ko sem enga pocen nabavla in ne upam več. samo spet - če je ta za poceni občasno v rabi v kakih btc - centrih, letališču its., potem ok, je tud ta za 50 ojrov ok. ni pa to zdaj za redno vozičkanje vsak dan po nekaj km, a ne.. torej, jaz bi mela tako marelo kot stana omenja, za na letališče ali shopping (za v avto, da samo ven potegneš in greš) - ful praktično imo. ampak, nekak predvidevam, da za ta denar (okol 150-200 ojrov), ni neka simple marela, za 1-3 km parkrat na teden, ampak recimo 5-8 km na dan in ne samo po asfaltu (greš tud v park). za to varianto, nekje vmes med marelo in heavy-duty vozičkom (jaz nisme mela denarja za neke hude in drage off-road vozičke), se mi pa zdi potem ok dat mal več. samo to bi pa pol raje vzela kako boljšo firmo in bolj komot voziček (ne da je "lep", ampak kvaliteten in praktičen). jaz sem vzela najcenej PP (aria) in sem jo tok predriblala v 3 letih, da je čudo da ni razpadla, samo ni. men je bilo pomembno, da ima naklone za spustit (se samo en in čao). in veliko košaro, udobni sedalni del ter mizico, da ji lahko dam malico po poti in sama jé. pa da je lahka in da se hitro zloži (aria se lahko zloži z eno roko). pa dobro plastiko. ne morem poidarit kaka razlika je v kvaliteti in izdelavi plastike pri ceni. sem videla, ko sem kupla unga ta poceni, kjer sem se opekla in sem bila šokirana, ko sem videla na lastne oči to razliko. tako da zdaj vem, zakaj plačam več (pri PP recimo). no, to bi blo vse od mene. over and out.
|